نوشته شده توسط : شیدایی
سایت همسریابی شیدایی
سایت همسریابی شیدایی
سایت همسریابی شیدایی


:: بازدید از این مطلب : 591
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شیدایی
سایت همسریابی شیدایی

 

عکس نوار بهداشتی

محیط خون آلود دستگاه تناسلی در طول قاعدگی محل مناسبی برای رشد میکروب ها است

 

، زنان در دوران عادت ماهانه برای جلوگیری از نفوذ خون خارج شده از فرج (عضو) خوداز آن استفاده می کنند.

 

نوار بهداشتی دستمالی است که از نظر ظاهری همانند پوشک نوزادان و کوچکتر از آن است، زنان در دوران عادت ماهانه برای جلوگیری از نفوذ خون خارج شده از فرج (عضو) خود به لباس آن را درون شورت خود قرار می‌دهند. یک طرف نوار بهداشتی چسب دارد و به داخل لباس می‌چسبد تا در سکون قرار بگیرد. نوار بهداشتی‌های امروزی معمولاً استریل هستند و از پوششی از الیاف مصنوعی و توده‌ای پنبه و مواد جاذب مایعات درون آن تشکیل می‌شوند.

نوع امروزی نوار بهداشتی تا مدت‌ها در ایران مورد استفاده نبود و زنان از پنبه و پارچه‌ای که در زیر آن قرار می‌دادند و یا از تا نمودن یک پارچه بطوری که مانع رسیدن خون به بیرون از لباس باشد استفاده می‌کردند و هربار آن را شسته و اتو می‌کردند.

طرز استفاده از نوار بهداشتی
نوار موجود در زیر نوار بهداشتی را که پوشش چسب نوار است بردارید. سپس قسمت چسب‌دار را که در زیر ( در نوار بهداشتی نوع بال پروانه‌ای  زیر بال‌های نوار بهداشتی نیز است) به شورت خود بچسبانید. سپس نوار بهداشتی را در جای مناسب خود فشار دهید تا محکم شود.


نوار بهداشتی استفاده شده را در کاغذ یا دستمال کاغذی و … بپیچید و در سطل دردار بیاندازید. 


در صورتی که از دستمال پارچه‌ای به جای نوار بهداشتی استفاده می‌کنید به نکات زیر توجه کنید:

- دستمال‌های مورد استفاده را زود به زود عوض کنید.
- فوراً دستمال استفاده‌شده را با آب سرد و صابون بشویید.
- دستمال‌ها را در آفتاب خشک کنید یا پس از خشک‌شدن اتو کنید.
- اگر لک‌های موجود در دستمال از بین نرفت از وایتواژن استفاده کنید و خوب آب بکشید.
- اگر لک‌های موجود پاک نشد، آن را دور بیاندازید.
- برای این که ترشحات قاعدگی به بیرون نشت نکند، از شورت‌های مخصوص که در فاق آن از یک لایه پلاستیک استفاده شده است و اصطلاحاً به آن شورتواژن می‌گویند، استفاده کنید.

 

نحوه استفاده نوار بهداشتی

نوار بهداشتی را به طور مکرر معمولا هر 6-4 ساعت تعویض کنید

 

نکات بهداشتی مربوط به زمان قاعدگی
- نوار بهداشتی را به طور مکرر معمولا هر 6-4 ساعت تعویض کنید.
- از لباس زیر نخی استفاده کنید.
- لباس زیر را در نورخورشید آویزان کنید و با اتو ضد عفونی کنید.
- برای شستن لکه‌های خون از آب سرد و صابون استفاده کنید.
- همیشه در کیف دستی خود یک نوار بهداشتی و شورت داشته باشید.

چون محیط خون آلود دستگاه تناسلی در طول قاعدگی محل مناسبی برای رشد میکروب ها است لذا حمام کردن و طهارت‌گرفتن پس از اجابت مزاج و ادرار کردن، در دوران قاعدگی نه تنها مانعی ندارد، بلکه برای پیش‌گیری از بیماری‌های عفونی لازم است .

منبع: zanashoei.ir



:: بازدید از این مطلب : 998
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شیدایی
سایت همسریابی شیدایی

 

درمان زود انزالی مردان

مهمترین عامل برای انزال طبیعی، وجود یک سیستم عصبی طبیعی است

 

بیضه از حداکثر 900 لوله ی پیچدار منی ساز(seminiferous tubules) تشکیل شده که در آنها اسپرم ساخته می شود و طول متوسط هریک از لوله ها بیش از 0.5 متر است. سپس اسپرم به اپیدیدیم(epididymis) تخلیه می گردد که آن نیز لوله ای پیچدار به طول حدود 6 متر است. اپیدیدیم به مجرای دفران(vas deferens) منتهی می شود و مجرای دفران درست پیش از ورود به غده ی پروستات(prostate gland) متسع می گردد و آمپول مجرای دفران را می سازد. در هر طرف پروستات یک کیسه ی منی(seminal vesicle) وجود دارد که به انتهای پروستاتی آمپول باز می شود. محتویات هم آمپول و هم کیسه ی منی وارد مجرای انزالی(ejaculatory duct) می گردد که با گذر از تنه ی غده ی پروستات ٬ به پیشابراه (اورترای) داخلی(internal urethra) تخلیه می همسريابي صیغه سیقه سایت صیغه موقت صیغه صیغه یابی سیغه سیغه شود. مجرای پروستاتی(prostatic ducts) هم از غده ی پروستات به مجرای انزالی و از آنجا به پیشابراهی پروستاتی تخلیه می گردد.

و بالاخره ٬ اورترا (پیشابراه) آخرین حلقه ی ارتباطی بیضه با خارج است. اورترا دارای موکوسی است که از تعداد زیادی غده ی ریز اورترال(urethral glands) در تمام طول آن ترشح می شود و به میزان بیشتری هم از غدد بولبواورترال(bulbourethral) یا غدد کوپر دو طرف در نزدیک مبدا اورترا ترشح می گردد .

حال به بررسی بیماری زود انزالی می پردازیم
مهمترین عامل برای انزال طبیعی، وجود یک سیستم عصبی طبیعی است. هر نوع آسیب به سیستم عصبی سبب اختلال در انزال می شود.

به طور کل در درمان داروئی 2 نکته رعایت می شود:
1- درمان داروئی انزال زودرس بصورت روزانه است، یعنی لازم است بیمار داروی تجویز شده را هر روز تا موقعیکه پزشک معالج صلاح می داند مصرف نماید، به عبارتی دیگر، مصرف یک داروی بخصوص چند ساعت قبل از رابطة زناشوئی، جایگاهی در درمان ریشه ای انزال زودرس ندارد.

2- درمان داروئی انزال زودرس دراز مدت است و برای ظهور اثرات درمانی داروی تجویز شده معمولاً حداقل دو هفته باید منتظر شد.

که درمان در طب سنتی تا حدودی شبیه به روش فوق است ولی اثرات آن زودتر ظهور می یابد و نیز در صورت وجود سوء مزاج شدید طبیب باید قبل از شروع به درمان به رفع سوء مزاج اقدام نماید و سپس داروی پایه ی زودانزالی را برای بیمار تجویز نماید.

البته در نسخ طب سنتی نسخه هایی نیز وجود دارد که 2 الی 3 ساعت قبل از جماع خورده می شود و اثرات امساک را در بدن بیمار ایجاد می نماید که در این نسخ معمولا از همسريابي صیغه سیقه سایت صیغه موقت صیغه صیغه یابی سیغه سیغه مفرداتی نظیر افیون، تاتوره، شیر برگد و ... استفاده می شود و البته باید توجه داشت که این نسخ اثر درمانی ندارند و معمولا مخدر و مجفف می باشند.

درمان به روش طب سنتی :
متاسفانه در کتب طب سنتی نظیر قانون به طور مستقیم پیرامون بیماری زودانزالی مطلبی ذکر نگردیده است و شرح داده نشده است و بیشتر مطالب موجود حاصل تحقیقات و مکتوبات اطبای نسل جدید بالاخص حکمای هند و پاکستان می باشد.

مثلا برخی ها علت این عارضه را رقت منی دانسته اند و در تجویز های خود از مغلظات نظیر بهمن، موصلی سفید، ثعلب، نشاسته و ... استفاده می کنند و نکته آن است که اگرچه رقت منی می تواند باعث این اختلال شود ولی در کل سهم آن بسیار کم است و نمی توان آن را اساس نسخه پیچی خود قرار داد.یا برخی ها آن را بیماری غدی(گرم و خشک) و دوای آن را اعصابی(سرد و تر) می دانند و ...

و نظریه صحیح عبارتست از : ضعف نیروی ماسکه، رسوب سودا در اطراف اعصاب اندام تناسلی درگیر، رقت منی، ضعف مغز و اعصاب و اضطراب می باشد که در نتیجه این مشکلات فرد نمی تواند انزال را کنترل و به تاخیر بیاندازد.

باید دانست که زمان طبیعی انزال در مردان بین 2 الی 6 دقیقه می باشد همسريابي صیغه سیقه سایت صیغه موقت صیغه صیغه یابی سیغه سیغه که کم تر یا بیشتر بودن آن زودانزالی یا دیر انزالی نامیده می شود . (البته اکثر افراد مبتلا به زودانزالی در جامعه ما زمان انزالشان کم تر از 30 ثانیه می باشد.) و  فرد سالم باید بتواند انزال خود را تا 6 دقیقه کنترل و به تاخیر بیاندازد که برای این کار فرد باید دارای سیستم عصب محیطی و مرکزی طبیعی باشد.

متاسفانه به علت زندگی ماشینی و صنعتی، مشغلات فراوان فکری، مشکلات اقتصادی، رفتارهای ناهنجار و خلاف شرع، آلودگی صوتی، تغذیه نامناسب، فعالیت بدنی کم، آلودگی آب و هوا، امواج الکترومغناطیس فراوان و ... تمامی افراد به نوعی مبتلا به ضعف اعصاب می باشند که زمینه بروز این عارضه را دوچندان می کنند.

روش درمان:
1- در صورت ابتلا به سوء مزاج شدید، بیمار باید یک دوره پاکسازی را طی نماید.

 

برای تشخیص سوء مزاج دستگاه تناسلی و ابزار آب پشت به موارد زیر در بیمار توجه نمائید:


اگر دستگاه تناسلی مرد دارای مزاج گرم باشد: رگ ها در آلت تناسلی و کیسه بیضه آشکار، برجسته و کلفت می باشد، به سرعت موی بر زهار و اطراف زهار می روید که پرپشت و زبر است، به سرعت منی از آلت تناسلی خارج می شود(و این سرعت با زودانزالی متفاوت است و منظور جهش منی می باشد) و آلت تناسلی در طول رشد خوبی دارد.

اگر دستگاه تناسلی مرد دارای مزاج سرد باشد: رگ ها در آلت تناسلی و کیسه بیضه پنهان، کم حجم و نازک می باشد، به کندی موی بر زهار و اطراف زهار می روید که کم پشت و نازک است، رشد طولی آلت تناسلی مرد کم است و سرعت تخلیه منی کند می باشد.

اگر دستگاه تناسلی مرد دارای مزاج رطوبی باشد: منی کم مایه و آبکی است، حجم منی زیاد می باشد، کندی در نعوظ آلت تناسلی مشاهده می شود و رشد عرضی آلت تناسلی زیاد است.

اگر دستگاه تناسلی مرد دارای مزاج خشک باشد: منی پرمایه و غلیظ است، حجم منی کم  می باشد، آلت تناسلی مرد نحیف و لاغر می باشد و به علت وجود باد زیاد، نعوظ آلت تناسلی خوب است.

اگر دستگاه تناسلی مرد دار همسريابي صیغه سیقه سایت صیغه موقت صیغه صیغه یابی سیغه سیغه ای مزاج گرم و خشک باشد: گوهر منی محکم و نیرومند است، با کم ترین تماس با جنس مخالف یا در برخی موارد فکر جماع باعث انزال منی می شود، اسپرم ها در بیشتر موارد بارآور می باشند، خیلی سریع و با شدت آرزوی جماع می کنند و با نیرومندی هر چه تمام تر آلت تناسلی برمی خیزد، لکن از جماع نیز به سرعت فارغ می شوند.و اگر صفرا بیشتر غلبه نماید آب پشت کم می شود و آلت زیاد نعوظ می کند و موی بر عانه زیاد می روید،آلت تناسلی دراز و لاغر می باشد و بیضه ها کوچک است.

اگر دستگاه تناسلی مرد دارای مزاج گرم و تر باشند : موهای روی عانه کمتر و حجم منی بیشتر از حالت گرم و خشک است، نیروی جماع زیاد است، منی زود تخلیه می شود،  بیضه ها بزرگ می باشند، قدرت نعوظ متوسط است، خواب های جنسی زیاد می بینند، آلت تناسلی دراز و کلفت می باشد(البته طول آن از مزاج گرم و خشک کم تر است)

اگر دستگاه تناسلی مرد دارای مزاج سرد و تر باشد: اطراف زهار مو نمی روید، تمایل  جنسی کم است، منی کم مایه است، منی کم است و به کندی بیرون می اید، کم تر آب پشت به نطفه ی باردار می انجامد، نعوظ کم و سست است و اندازه آلت تناسلی کوچک است.

اگر دستگاه تناسلی مرد دارای مزاج سرد و خشک باشد: منی غلیظ و پرمایه است، حجم منی کم است، تمایل به جماع زیاد است لک همسريابي صیغه سیقه سایت صیغه موقت صیغه صیغه یابی سیغه سیغه ن توانایی جنسی کم است، نعوظ خوب است، اندازه آلت تناسلی متوسط و در عرض نحیف است.

و درمانگر طب سنتی در صورت مشاهده سوء مزاج شدید عضو یا کل بدن باید بوسیله استفاده از منضج ها، مسهلات و مبدلات اقدام به پاکسازی و رفع سوء مزاج نماید. البته پاکسازی باعث ضعف می شود و متخصص طب سنتی در صورت ابتلا شدید بیمار باید اقدام به پاکسازی نماید!

تعریف منضج: دارویی است که برای پختن و به قوام آوردن خلط، جهت آماده ساختن آن برای  تخلیه بوسیله داروهای مسهلبکار می‌رود. و به عبارتی عمل نضج به قوام آوردن اخلاط است. یعنی هر چه خلط غلیظ است (مانند بلغمو سودای غلیظ) رقیق کرده، و هر چه خلط رقیق است (مانندصفراو بلغم آبی) ، غلیظ‌تر نموده و به غلظتی که مناسب اسهال آن است برساند و خلط دم نیاز به نضج ندارد، و فقط وقتی که خون همراه خلط‌های دیگری باشد، باید آن خلط‌ها را به پختگی و نضج رساند.

تعریف مسهل: عبارت است از عبور مدفوعی که بطور غیر طبیعی آبکی یا شکل نگرفته است و تواتر افزایش یافته ای را دارد ( از نظر علمی وزن مدفوع بیش از 2000 گرم در روز را اسهال گویند) و مسهل ماده مرض را از عروق (فضای معده و روده و نواحی اطراف آن ) و از سراسر بدن به داخل روده و سپس به خارج از بدن فرو میریزد و به عنوان مثال اگر در مغز فردی ماده بلغمی تجمع پیدا کرده باشد باید ابتدا با داروی منضج آن ماده بلغمی را آماده دفع کرد و سپس با مصرف مسهل مناسب تخلیه و از طریق روده ها دفع شود. بنابراین سطح عملکرد مسهل تنها روده نیست بلکه روی مغز یا مفاصل، قلب یا کبد هم تاثیر می گذارد. بنابراین نباید به هیچ عنوان به جای ملین از آن استفاده کرد.ویژگی ملین ها این است که می توان آن را برای همه افر همسريابي صیغه سیقه سایت صیغه موقت صیغه صیغه یابی سیغه سیغه اد از جمله کودکان، افراد مسن و حتی زنان باردار به کار برد؛ به عنوان مثال ملین گل قند ترکیب گل محمدی و عسل است و در آفتاب تهیه می شود یا برای افراد گرم مزاج می توان از آلو یا اسفرزه استفاده کرد اما مسهل ها را نمی توان به راحتی برای همه افراد از جمله زنان باردار یا کودکان و افراد مسن به کار برد.

تعریف معدل: معدلات يعنی داروهايي که پس از دفع بيماری، بيمار و اندام مربوطه را تقويت  می‏کنند و خلط مربوطه را معتدل کرده تا بيماری عود نکند. که معمولا پس از پاکسازی تجویز می شود.

چرا نباید تجویز منضج و مسهل همزمان باشد: زیرا نضج اخلاط زمانبر می باشند و تا وقتی که  اخلاط به نضج نیایند آمادگی دفع از بدن را ندارند و دادن مسهل به صورت روزانه باعث دفع رطوبات و اخلاط رقیق می شود که در اثر این فعل اخلاط غیر طبیعی مقصود ما متکاثف می گردند و تخلیه آنان سخت تر خواهد شد و نیز باید دانست که نضج اخلاط انرژی بر می باشد و حال با دادن مسهل ما در بدن ضعف ایجاد می کنیم و با این کار بدن از نضج کامل اخلاط باز خواهد ماند و نیز این کار در برخی موارد باعث حرکت ماده کامل نضج نیافته شده و ممکن است که ماده در مسیر باعث ایجاد سده و مرض شود از این روست که باید ابتدا منضج داده شود و پس از مشاهده علائم نضج خلط مربوطه، مسهل آن خلط تجویز شود.و استفاده روزانه از مسهل ها توان بیمار را کاسته و وی را از مقابله با بیماری باز می دارد و اگر از مسهل ضعیف استفاده شود اثر گذار نبوده و توانایی خروج اخلاط از سراسر بدن را نخواهد داشت و از این رو دادن مسهل ضعیف به صورت روزانه هم جایز نمی باشد.

نکته بسیار مهم: بنا بر مکتوبات مکتب مفرد اعضا، برای تخلیه صفرا به جای استفاده از مسهل از  مدرات استفاده می کنند و معتقدند که با اسهال خلط صفرا به صورت کامل تخلیه نمی شود و نیز برای اخراج بلغم پس از به نضج رساندن از معرق ها استفاده می کنند و برای سودا از مسهل استفاده می کنند و بنده توصیه می کنم پس از تکمیل دوره های پاکسازی فوق از عرق یا دم کرده های مدر بول یا معرق برای پاکسازی کامل تر بلغم و صفرا استفاده نمائید.

2- استفاده روزانه از داروی پایه زودانزالی به صورت بلند مدت( زیرا تقویت اعصاب و اندام های دستگاه تناسلی بالاخص دریچه انزال زمانبر می باشد.)
همان طور که برای درمان هر بیماری در طب اخلاطی دار همسريابي صیغه سیقه سایت صیغه موقت صیغه صیغه یابی سیغه سیغه وی پایه ای وجود دارد برای درمان زودانزالی نیز  داروی پایه ای وجود دارد که برای دستیابی بدان باید هفت خان رستم را گذراند که در زیر شما را با اصول نسخه نویسی داروی پایه زودانزالی آشنا خواهیم کرد.

برای هر دارو باید موارد زیر را مشخص نمائید:
طبیعت دارو چه باشد؟
چه افعال و خواصی از دارو انتظار دارید؟
مقصد دارو کجاست؟
و ...

برای پاسخ دادن به سوالات فوق ابتدا باید اعضای درگیر را بررسی نموده و مزاج طبیعی آن ها را بدانیم.

مزاج غالب آن ها سردی و تری است پس دارویمان باید مزاج غالبش حار و یابس باشد تا بتواند سوء مزاج آن ها را درمان کند و نیز درجه آن 2 باشد.و باید در آن تدابیری پیشه کرد تا بتواند صفرای متکاثف را مهار نماید.

مقصد داروی ما اعصاب محیطی سمپاتیک خارج شده از مهره های T12  تا L5  و اندام های تناسلی فرد مذکر می باشد و نیز باید تا حدودی مغز را تقویت کند که برای رسیدن دارو به مقصد مورد نظرمان باید از داروهای بالخاصیه مقوی باه به عنوان بدرقه استفاده نمائیم تا داروهای دیگر را به هدف برسانند.

و حال به افعال خواص دارو می پردازیم که مهم ترین بخش نسخه پیچی است که باید در این مرحله بدانیم که چه افعالی را می خواهیم انجام دهیم و طبق آن ها همسريابي صیغه سیقه سایت صیغه موقت صیغه صیغه یابی سیغه سیغه ، مفردات دارای آن افعال و خواص را طبق اصول خاصی در کنار هم بچینیم برای مثال فردی دارای ضعف یا کمبود اسپرم می باشد که برای رفع این بیماری، دارو باید دارای افعال و خواصی نظیر مولد منی، مغلظ منی، مقوی باه و ... باشد یا خانمی داریم که مبتلا به عفونت رحم و نیز چند بار سقط جنین کرده که باید برای وی از دارویی با خاصیت قابض، مجفف، آنتی بیوتیک و با مزاج سرد و خشک بدهیم و ...

و حال افعال و خواص داروی پایه ی زود انزالی به شرح زیر می باشد:
مقوی مغز و اعصاب، مُمسِک، مجفف ضعیف، مقوی باه، مسخن، محلل، مصفی خون و مفتح که طبیب می باید از مفردات فوق و سایر مفرداتی که بالخاصیه و بالفعل مناسبند، طبق دوزهای مشخص و تدابیر ویژه اقدام به نسخه نویسی و شروع به درمان نماید.

نکته: متاسفانه تا کنون نسخه داروی پایه قوی و مجرب توسط اساتید داروسازی طب سنتی  کشورمان جهت درمان ریشه ای زودانزالی معرفی نگردیده است و در کتب منبع طب سنتی ایران هم نسخه مجرب یافت نمی شود و معمولا نسخ موجود در کتب حکمای هند و پاکستان نیز کامل ذکر نگردیده است و این نسخ فاقد نکات ریز (فوت ها) می باشد.(بالاخص در بخش کشته جات و تدابیر) و علاوه بر آن بیشتر نسخ  بر اساس مغلظات و مخدرات چیده شده است.(که خیلی جالب نیست)

 

که به لطف پروردگار با تلاش و کوشش محققین طب سنتی کشور، ما در سال 1391 موفق به ساخت نسخه ای کامل در زمینه درمان این بیماری  شدیم که پس از تست های بالینی و آزمایشگاهی فراوان نتایج مثبت آن به اثبات رسیده است.

که این نسخه با نام ادویه مُمسِک در بازار ایران یافت می شود که در آن از مفردات موجود در ایران، هند، پاکستان، عراق استفاده شده است.

جهت درمان ریشه ای و دائمی، بیمار باید به مدت 90 روز، هر شب حداقل نیم ساعت قبل از شام 3 گرم از ادویه فوق را با یک فنجان آب ولرم میل کند.

و اگر هدف درمان نیست و بیمار به صورت موردی ص همسريابي صیغه سیقه سایت صیغه موقت صیغه صیغه یابی سیغه سیغه رفا برای روزهای همبستری می خواهد مصرف کند ، وی باید حداقل 20 روز پیاپی ، هر شب 3 گرم از پودر را مصرف نماید و بعد از 20 شب می تواند فقط شب های همبستری 3 ساعت قبل از جماع 3 گرم از پودر را همراه یک فنجان آب ولرم مصرف نماید . اثرات ادویه ممسک پس از 3 ساعت در بدن ظهور می کند و تا یک ساعت باقی است. و جهت کسب اطلاعات بیشتر جدول انتهای جزوه را مطالعه نمائید.

 

داروهای زود انزالی مردان

 

3- تقویت ماهیچه های PC با روغن زعفران (به مدت یک ماه)
برخي نقش هاي ماهيچه ها  PC در اندام تناسلي عبارتند از :  تأثير در مدت زمان رسيدن به انزال  تأثير در لذت دريافتي از ارگاسم به هنگام رسيدن به انزال  تأثير در شدت و قدرت انزال   تأثيردر ميزان و توانايي نعوظ آلت تناسلي   با توجه به چهار مورد مذکور، هرچه ماهيچه‌هاي PC از قدرت بيشتري برخوردار باشند، مدت انزال طولاني تر، شدت و قدرت آن بيشتر و نعوظ آلت قوي‌تر و شديدتر خواهد بود.

کنترل انزال با تقويت اعصاب ماهيچه هاي PC از جمله درمان های مکمل زود انزالی می باشد که البته با پاکسازی بدن و استفاده از داروی پایه زود انزالی (مقوی اعصاب) تا حدود زیادی ضعف عصبی و عضلانی این ماهیچه ها برطرف می شود.

شناخت ماهيچه هاي PC ( pubococcygeal (PC) Muscles)
مطالعات نشان مي‌دهد که 85 درصد از مردان به مدت کمتر از 30 ثانیه دخول به انزال مي رسند. انزال سريع به خاطر ضعف اعصاب و عدم تکامل مناسب ماهيچه PC مي باشد.

ماهيچه‌ي PC یکی از مراکز کنترل انزال در مردان مي‌باشد. در واقع ماهيچه‌ي PC ، به شما کمک مي کند که انزال خود را کنترل نموده وحتي از وقوع آن جلوگيري نماييد. با تقويت مناسب و صحيح ماهيچه‌ي PC، شما مي توانيدوقوع، مدت زمان، شدت و قدرت ارگاسم را افزايش دهيد.ماهيچه PC ضعيف باعث نعوظ و انزال ضعيف، سريع و حتي زودرس مي‌شود.البته باید دانست که علت اصلی زود انزالی و به عبارتی ریشه ضعف ماهیچه های PC ضعف مغز و اعصاب و نیروی ماسکه می باشد و اختلال ماهیچه ی PC معلول است نه علت زود انزالی.

ماهيچه‌ي PC مجموعه‌اي از ماهيچه هاي لگنچه مي‌باشد که در واقع پايه و اساس سلامت جنسي را شکل مي‌دهد. اين ماهيچه ها از محل استخوان عمومي در قسمت جلوي بدن شروع شده و تا قسمت پشت ادامه پيدا مي کنند. شما مي توانيد اين ماهيچه ها را در پشت بيضه‌هاي خود و جلوي مخ همسريابي صیغه سیقه سایت صیغه موقت صیغه صیغه یابی سیغه سیغه رج (بين مخرج و بيضه‌ها به صورت يک مجرا)، نزديک به غده‌ي پروستات حس کنيد.

ماهيچه‌ي PC علاوه بر کنترل ادرار به کمک ديگر ماهيچه هاي لگنچه، کمک مي‌کندکه مرد به ارگاسم برسد.تقويت ماهيچه‌ي PC، راز توسعه و بهبود رابطه‌ي جنسي و سلامت دستگاه تناسلي مي باشد.

راه‌هاي مختلفي براي پيدا نمودن ماهيچه‌ي PC در بدن وجود دارد. در زير به دو روش آن اشاره شده است.


قطع نمودن جريان ادرار
شما مي توانيد به هنگام ادرار با دست یا ارادی روي ماهيچه ي PC را فشار وارد کنيد تا جريان ادرار قطع شود. ماهيچه اي که براي قطع ادرار استفاده مي شود، ماهيچه ي PC است .

حرکت دادن آلت
با انگشت اشاره خود قسمتهاي مختلف ماهيچه ي PC را فشار دهيد تابه جايي برسيد که به هنگام فشار آن، آلت نعوظ يافته ي شما حرکت کند و بالا و پايين برود. اين قسمت همان ماهيچه‌ي PC است.

همانطور که بيان شد به منظور کنترل انزال بايد ماهيچه ي PC را تقويت نمود. ماهيچه‌يPC با انجام تمرينهايي مشخص به مرور تقويت مي&zw همسريابي صیغه سیقه سایت صیغه موقت صیغه صیغه یابی سیغه سیغه nj;شود و علاوه برتأخير در انزال، توان کنترل آن را به افراد مي‌دهد.

سوال مهم این است که چگونه ماهیچه ی PC را تقویت نمائیم که در زیر به طور مفصل شرح داده می شود.

مهم ترین علت اختلال در عملکرد این عضو ضعف اعصاب محیطی، رسوب سودا و غلبه بلغم در ماهیچه می باشد که با گذراندن یک دوره پاکسازی و استفاده از داروی پایه زود انزالی (زیرا داروی مقوی عصب باید به موضع برسد) و نرمش و روغن مالی عضو برطرف می شود.

دو مورد اول در بالا ذکر شد و در ادامه به بررسی روغن مالی و نرمش ماهیچه های PC می پردازیم:


بهترین روغن برای این کار روغن زعفران می باشد و در صورت عدم دسترسی بدان می توانید از روغن سیاه دانه یا اسفند استفاده نمائیدکه می بایستی هر روز به مدت یک ماه تمرین زیر را انجام دهید:


روغن زعفران یا سیاه دانه و یا اسفند را بین مقعد تا زیر بیضه ها و کناره های داخلی ران پا بمالید و 2 دقیقه آرام ماساژ دهید تا موضع گرم شود و روغن سریع تر جذب ماهیچه ی PC شود و سپس  به مدت 7 دقیقه ماهيچه‌ي PC را سفت و شل کنيد ( در اين مرحله باید به شکل انقباظ و انبساط ماهيچه بدون استفاده از انگشتان دست و ارادی اين کار را انجام دهيد که برای این کار به مقعد و ماهیچه PC فشار بیاورید و رها کنید که کاری بسیار آسان است )   البته در صورت خسته شدن کمی استراحت کرده و دوباره این کار را ادامه دهید و بعد از اتمام 7 دقیقه، 3 دقیقه همانطور که نشسته اید، سعي کنيد با انقباض و انبساط شدید تر ماهيچه‌يpc آلت خود را حرکت دهيد. چنانچه لخت باشيد، مي توانيد حرکت آلت خود را ببينيد، الب همسريابي صیغه سیقه سایت صیغه موقت صیغه صیغه یابی سیغه سیغه ته براي اين تمرين نيازي نيست که لخت شويد يا اينکه به نعوظ برسيد. در این 3 دقیقه در هر بار فشار تا آنجا که مي توانيد ماهيچه ي pc را در حالت فشار نگه داريد و بعد آنرا رها کنيد. تا کنترلتان بر روی آن بیشتر شود.

که در کل برای تقویت ماهیچه ی PC باید یک ماه هر روز 12 دقیقه وقت بگذارید که بهتر است شب ها این کار انجام شود و به ترتیب ابتدا فضای بین مفعد و بیضه ها را با روغن زعفران یا سیاه دانه و یا اسفند ماساژ داده و سپس به صورت ارادی و بدون تماس دست با انقباض و انبساط ماهیچه آن را تقویت نموده و به جذب روغن سرعت دهید.

4- یک شب در میان عضلات دور ستون فقرات را بالاخص محل چهاربند (گودی کمر ) را با روغن سیاه دانه ماساژ داده و 10 دقیقه بادکش نمائید.(15 جلسه)
با این کار باعث افزایش خون رسانی به اعصاب خارج شده از مهره های T12  تا L5 می شویم و این کار باعث تقویت اعصاب محیطی منطقه و پاکسازی سودا از جوانب آن ها می شود و نیز باعث افزایش اکسیژناسیون موضعی و گرم شدن موضع و جذب موضعی روغن سیاه دانه سوء مزاج اعصاب رفع گردیده و نیز با این کار اسپاسم های عضلانی محل چهاربند رفع شده و فشار از روی اعصاب برداشته می شود.

5- صبح ناشتا یک لیوان شیر داغ + یک زرده تخم مرغ خام + نصف قاشق چای خوری زنجبیل + 2 قاشق غذاخوری عسل میل شود (به مدت 7 روز پیاپی)
این دارو هرچند که جایگاه داروی پایه زودانزالی را ندارد لکن به عنوان درمان مکمل از آن می توان استفاده نمود این نوشیدنی، بسیار معروف می باشد و معمولا برای درد گودی کمر از قدیم الایام حتی توسط مردم عام تجویز می شده است. که ترکیب عسل و زنجبیل جهت تقویت اعصاب و تحریک می باشد و از ترکیب شیر و زرده تخم مرغ ماده ی لزجی ایجاد می شود که به خاطر غلظتی که در منی ایجاد می کند به درد ما می خورد و ...

همسريابي صیغه سیقه سایت صیغه موقت صیغه صیغه یابی سیغه سیغه rong>6- و نیز می توان از داروهای مقوی باه و مقوی اعضای رئیسه استفاده نمود.
مقوی باه می دهیم زیرا اکثر این افراد دچار ضعف باه می باشند و نیز با این کار و ایجاد تحریکات جنسی به بیمار احساس خوبی دست خواهد داد و از این رو سیر درمان کاهش می یابد. مانند: تخم مرغ + روغن زیتون + پیاز + پودر انبه   یا    آبگوشت نخود   و ...

و چرا مقوی اعضای رئیسه، زیرا با تقویت اعضای رئیسه قوه ی مدبره بدن بهتر می تواند وظایف خود را انجام دهد و نیز با تقویت این اعضا فرحی در بدن ایجاد می شود که آن باعث کاهش استرس و اضطراب بیمار و ایجاد یک حس خوب و آرامش در وی می شود.

7- افزایش فعالیت بدنی
زیرا با فزایش فعالیت بدنی جریان خون افزایش می یابد و نیز باعث افزایش مقدار سروتونین در خون شده که در به تاخیرانداختن انزال موثر است.

نکته: بیمار بهتر است در طی درمان از مصرف موادی که برای مغز و اعصاب مفید نیستند اجتناب نماید مانند آب بسیار سرد، ترشی های، سرکه، آب لیمو و غذاهای بسیار سرد مانند مرغ و ماهی هورمونی و ...

خوردن خوراکی های ترش به انزال سرعت م همسريابي صیغه سیقه سایت صیغه موقت صیغه صیغه یابی سیغه سیغه ی بخشد که از آن برای درمان دیرانزالی استفاده می شود و از این رو در شب های همبستری به هیچ وجه از خوراکی های ترش استفاده نکنید.

با رعایت موارد فوق ان شاء الله مشکل زود انزالی برطرف خواهد شد ، البته استفاده صِرف از داروی پایه زودانزالی به تنهایی کافی است و رعایت سایر موارد به سرعت و کیفیت درمان می افزاید.

ترتیب روش های درمانی فوق:
1- ابتدا پاکسازی بیمار در صورت نیاز

 

2 - تجویز داروی پایه (در بند دو شرح داده شد) + روغن مالی و نرمش ماهیچه های بین مقعد و زیر بیضه (ماهیچه ی PC) (که در بند 3 شرح داده شد) +  بادکش کمر (در بند 44 شرح داده شد) + خوردن شیر و زرده تخم مرغ(در بند 5 شرح داده شد)

3- استفاده از داروهای مقوی باه و اعضای رئیسه + افزایش فعالیت بدنی


و در کل برای درمان زودانزالی باید به نکات زیر توجه ویژه داشت:
-  مهم ترین عامل برای انزال طبیعی، وجود یک سیستم عصبی طبیعی است.

- انزال یک پدیده ایست که در آن سیستم عصبی مرکزی و محیطی دخیل می باشند و سروتونین به عنوان واسطه ی عصبی در کنترل انزال عمل می کند که با افزایش سروتونین در مغز انزال به تاخیر می افتد.

-  و علت ضعف نیروی ماسکه، ضعف مغز و اعصاب می باشد.


توصیه آموزشی : یکی از علل زودانزالی عدم رعایت اصول کامل همبستری می باشد که  متاسفانه بسیاری از آقایان بدون معاشقه، بازی کردن و تحریک مناطق حساس بانوان و آماده سازی آنان ، اقدام به دخول می کنند و این امر سبب دیر به ارگاسم رسیدن و ارضا نشدن همسر می شود ولی اگر مقدمات رعایت شود و زن را تا مرز ارگاسم همسريابي صیغه سیقه سایت صیغه موقت صیغه صیغه یابی سیغه سیغه برسانید و سپس فعل دخول انجام شود زوجین در یک زمان واحد انزال و ارضاء می شوند زیرا اگر شما حتی زودانزال هم نباشید ولی توصیه مذکور را رعایت نکیند باز زودتر از زن به انزال می رسید و این امر سبب نارضایتی شریک جنسی شما شده و در بلند مدت سبب بی میلی جنسی و عدم رضایت وی  از شما می شود که متاسفانه یکی از مهم ترین علت اختلافات زناشویی به ویژه در نسل جدید رعایت نکردن همین نکات ساده و نداشتن همبستری مناسب می باشد که امیدواریم با مصرف این دارو و رعایت این اصول این مشکلات حل شود.


منبع : yaserparyab92.blogfa.com



:: بازدید از این مطلب : 942
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شیدایی
سایت همسریابی شیدایی

 

آموزش رابطه جنسی

در میل به داشتن رابطه جنسی در زنان و مردان تفاوت هایی وجود دارد‎

 

میل به رابطه جنسی در زنان و مردان وجود دارد، اما تفاوت هایی در میل به داشتن رابطه جنسی در زنان و مردان هم وجود دارد. در این مطلب در مورد این تفاوت ها صحبت می کنیم.

 

باور عمومی این است که خانم ها اهمیت بیشتری به رابطه احساسی در میل جنسی می دهند، اما دیده می شود که به شدت تحت تاثیر عوامل اجتماعی و فرهنگی هم قرار دارند. مردها هر زمانی که باشد می توانند به سمتش بروند اما خانم ها فقط وقتی سمت آن می روند که شمعهای خوشبو درخانه روشن باشد و شوهرشان ظرف های شام را شسته باشد. این کلیشه است که در ذهن همه ما وجود دارد.

  

آیا میل جنسی در مردها قوی تر از زنان است؟ 

بله درست است. تحقیقات بیشماری نشان داده اند که با اینکه میل جنسی آقایون بیشتر از خانم ها نیست، اما رک و راست تر است. اما برخلاف آقایون، منبع میل جنسی در خانم ها پیچیده تر است. باور عمومی این است که خانم ها اهمیت بیشتری به رابطه احساسی در میل جنسی می دهند، اما دیده می شود که به شدت تحت تاثیر عوامل اجتماعی و فرهنگی هم قرار دارند. دکتر ادوارد لاومن پروفسور جامعه شناسی در دانشگاه شیکاگو می گوید: میل جنسی در خانم ها شدیداً متاثر از محیط و موقعیت است.

  

هفت الگوی میل جنسی در خانم ها و آقایان 

لازم به توضیح است، یادتان باشد که ممکن است کسانی با این الگوها تفاوت داشته باشند.

  

1. مردها بیشتر به رابطه جنسی فکر می کنند 

دکتر لومان گزارش می دهد که اکثریت مردهای بالغ زیر 60 سال حداقل یکبار در روز به رابطه جنسی فکر می کنند. اما فقط یک چهارم خانم ها به این میزان روزانه درمورد رابطه جنسی فکر می کنند. با بالاتر رفتن سن در خانم و آقایون، این خیال پردازی ها کمتر می شود، اما همچنان خیال پردازی های مردان در مورد رابطه جنسی دوبرابر خانم ها باقی می ماند.

 

در یک تحقیق بسیار جامع که در آن مقایسه ای بین میل جنسی خانمها و آقایان انجام گرفت، روی باومایستر یک روانشناس اجتماعی در دانشگاه ایالتی فلوریدا دریافت که تحریک جنسی ناگهانی در مردها بسیار بیشتر از خانم ها گزارش شده و مردها خیال پردازیهای بیشتر و متفاوت تری دارند.

  

2. مردها حریصانه تر دنبال رابطه جنسی هستند

 باومایستر گزارش می دهد که در ابتدای رابطه، در اواسط آن و بعد از گذشت سالیان سال از آن،  مردها بیشتر از زن ها رابطه جنسی می خواهند. همسريابي صیغه سیقه سایت صیغه موقت صیغه صیغه یابی سیغه سیغه این مسئله فقط مختص افراد با گرایش جنسی عادی نیست، مردان همجنس باز هم خیلی بیشتر از زنان همجنس باز در کلیه مراحل رابطه، رابطه جنسی می خواهند. مردها حتی تعداد بیشتری شریک جنسی طلب می کنند و علاقه بیشتری به رابطه جنسی های اتفاقی دارند.

 

حتی در مواقعی که رابطه جنسی ممنوع است یا موقعیت آن وجود ندارد، مردها خیلی بیشتر از زنان دنبال رابطه جنسی هستند. دکتر لومان می گوید، تقریباً دو سوم آقایون خودارضایی می کنند حتی بااینکه تقریباً نیمی از آنها درمورد آن احساس گناه می کنند. درعوض تقریباً 40 درصد از خانم ها اقرار به خودارضایی می کنند و تکرر این خودارضایی ها هم بین خانم ها کمتر از آقایون است. فحشاء نیز نشاندهنده تمایل مردان به داشتن رابطه جنسی است نه برعکس آن.

 

زنان راهبه خیلی بهتر از کشیش ها به تعهد خود برای دور ماندن از رابطه جنسی عمل می کنند. آمار نشان می دهد که 62 درصد از کشیش ها به داشتن فعالیت جنسی اقرار کرده اند درحالیکه این عدد در میان زنان راهبه 49 درصد است.

  

3. طبیعت جنسی خانم ها بسیار پیچیده تر از آقایان است 

چه چیز خانمها را تحریک می کند؟ حتی خودشان هم نمی دانند. مردیت چیورز محقق دانشگاه نورس وسترن و همکاران او در تحقیقی فیلم های تحریک آمیز به مردان و زنان همجنس باز، مردان و زنان با تمایل جنسی به جنس مخالف نشان دادند و از آنها خواستند میزان تحریک جنسی خود را گزارش کنند و توسط ابزارهایی که به دستگاه تناسلی آنها متصل بود میزان تحریک واقعی آنها را اندازه گیری کردند.

 

نتایج آقایون قابل پیش بینی بود، مردان با تمایل جنسی به جنس مخالف گزارش دادند که با تصاویر مربوط به رابطه جنسی مرد-زن و زن-زن تحریک بیشتری داشته اند و ابزارهای اندازه گیری هم ادعای آنها را تایید کرد. مردان همجنس باز گزارش دادند که تصاویر مربوط به رابطه جنسی مرد-مرد آنها را تحریک کرده و باز هم ابزارهای اندازه گیری ادعایشان را تایید کرد. درمورد خانم ها، نتیجه به دست آمده جالب تر بود. زنان با تمایل جنسی به جنس مخالف ادعا کردند که تصویر مربوط به رابطه جنسی مرد-زن تحریک بیشتری برایشان به وجود آورده اما ابزار اندازه گیری نتایج یکسانی را برای هر سه نوع رابطه جنسی (مرد-زن، زن-زن، مرد-مرد) نشان داد.

 

مایکل بایلی محقق جنسی در دانشگاه نورس وسترن می گوید، مردها درمورد اینکه با چه کسی تحریک می شوند، با چه کسی می خواهند رابطه جنسی داشته باشند یا عاشق چه کسی می شوند بسیار سخت و صریح هستند. اما در مقابل خانم ها به خاطر میل جنسیشان که نسبت به آقایان چندان رک و راست نیست، تمایل بیشتری نسبت به داشتن رابطه با جنس خود دارند. بایل همسريابي صیغه سیقه سایت صیغه موقت صیغه صیغه یابی سیغه سیغه ی می گوید، احتمالاً ظرفیت خانم ها برای علاقه مند شدن به جنس موافق خود از نظر جنسی و عاشق جنس موافق خود شدن ظرفیت بیشتری نسبت به مردها دارند. البته لزوماً اینکار را انجام نمی دهند، اما ظرفیت آن را دارند.

 

ادعای بایلی را تحقیقاتی تایید می کنند که نشان می دهند همجنس گرایی در میان خانم ها شایع تر از آقایان است. باومایستر در تحقیق دیگری دریافت که زنان همجنس گرای بیشتری از رابطه جنسی که اخیراً با مرد داشته اند گزارش کردند تا مردان همجنس گرا درمورد داشتن رابطه جنسی با جنس مخالف خود. همچنین خانم  ها خیلی بیشتر از مردان خود را دو جنسی می دانند.

 

فواید رابطه جنسی

 

4. تمایل جنسی خانم ها بیشتر از آقایون تحت تاثیر عوامل اجتماعی و فرهنگی است 

باومایستر در تحقیقات خود راه های مختلفی که گرایشات، رفتارها و تمایلات جنسی خانم ها خیلی بیشتر از آقایان متاثر از عوامل اجتماعی و فرهنگی بوده را نشان داده است. گرایش خانم ها نسبت به آقایان در برابر رفتارهای جنسی مختلف با گذشت زمان بیشتر دستخوش تغییر می شود.خانم هایی که مرتباً کلیسا می روند گرایشات کمتری به رابطه جنسی دارند. اما در میان مردان رابطه ای بین کلیسا رفتن و گرایشات جنسی یافت نشد.

 

خانم ها خیلی بیشتر از آقایان در تصمیمات خود درمورد رابطه جنسی تحت تاثیر همسالان خود هستند. خانم هایی که تحصیلات بالاتری دارند، فعالیت های جنسی متنوع تری را تجربه کرده اند. اما سطح تحصیلات در آقایان تفاوتی ایجاد نمی کند. خانم ها نسبت به آقایان تناقض بیشتری در اظهار ارزشهای خود درمورد رابطه جنسی قبل از ازدواج دارند.

 

اما چرا تمایل جنسی در خانم ها به نظر کمتر است و بیشتر تحت تاثیر قرار دارد؟ برخی می گویند این مسئله به قدرت بیشتر مردها در جامعه مربوط می شود، یا به انتظارات جنسی متفاوت تر مردها در مقایسه با خانم ها.

 

دکتر لومان مسئله را از دیدگاه جامعه شناختی توضیح می دهد. لومان می گوید: مردها هرکاری می کنند تا رابطه جنسی داشته باشند تا بتوانند تمایلات دستگاه تناسلی خود را برآورده کنند. درمقابل، خانم ها درانتخاب شریک جنسی خود بسیار دقیق هستند چون این آنها هستند که در معرض باردار شدن قرار دارند و ممکن است مجبور شوند از یک بچه نگهداری کنند. کیفیت رابطه برای آنها بسیار مهمتر از مردان است چون آنها شریکی می خواهند که با آنها بماند و از فرزندشان نگهداری کند. حتی برایشان مهم است که با کسی باشند که وضعیت مالی قابل قبولی داشته باشد تا بتواند از فرزندشان حمایت بهتری بکند.

  

5. خانم ها برای ارضای جنسی راهی کمتر مستقیم انتخاب می کنند 

خانم ها و آقایان راه های متفاوتی را برای رسیدن به میل جنسی خود می پیمایند. استر پرل روان درمانگر می گوید: از خیلی از خانم ها می شنوم که میل آنها بیشتر از بین گوشهایشان شروع می شود تا پاهایشان. برای خانم ها حتماً باید یک موض همسريابي صیغه سیقه سایت صیغه موقت صیغه صیغه یابی سیغه سیغه وع و طرح اولیه وجود داشته باشد تا رمان عشقیشان نوشته شود. این اشتیاق است که سوخت تمایل آنها را تشکیل می دهد. تمایل جنسی خانم ها خیلی بیشتر وابسته به موقعیت درونی و احساسی است. اما درمقابل مردها نیازی به اینهمه خیال پردازی ندارند، چون رابطه جنسی برایشان بسیار ساده تر و سرراست تر است.

 

این به آن معنا نیست که مردها به دنبال صمیمیت، عشق، و رابطه نزدیک نیستند. آنها فقط نقش رابطه جنسی را متفاوت تر می بینند. دکتر پرل اینطور توضیح می دهد که: خانم ها می خواهند که اول حرف بزنند، نزدیک بشوند، و بعد رابطه جنسی داشته باشند، اما برای آقایان رابطه جنسی همان رابطه و نزدیکی است. رابطه جنسی زبانی است که مردها برای ابراز احساسات خود استفاده می کنند. رابطه جنسی زبان صمیمیت مردهاست.

  

6. ارگاسم و ارضای جنسی در خانم ها با آقایون متفاوت است 

بااینکه محققان دریافته اند که تعیین میزان ارگاسم در خانمها درمقابل آقایان کار دشواری است، اما درمورد مدت زمانی که می کشد مردها یا زن ها به ارگاسم برسند اطلاعات دارند. براساس گفته های پروفسور لومان، برای مردها به طور متوسط چها همسريابي صیغه سیقه سایت صیغه موقت صیغه صیغه یابی سیغه سیغه ردقیقه از زمان داخل شدن تا ارضاء طول می کشد اما این مدت برای خانم ها 10 تا 11 دقیقه است، البته اگر به ارگاسم برسند. این یک تفاوت دیگر بین دو جنسیت است، یعنی چند وقت یکبار در طول رابطه جنسی ارگاسم می شوند. درمیان مردان 75% گزارش میدهند که همیشه به ارگاسم می رسند و این میزان برای خانم ها 26 درصد است.

  

7. تمایل جنسی در خانم ها کمتر از آقایان تحت تاثیر دارو است 

ازآنجاکه تمایل جنسی آقایان درمقایسه با خانم ها مستقیم تر وابسته به بیولوژی است، جای تعجب نیست که کم بودن تمایل جنسی در آنها راحت تر با داروها درمان شود. مردها می توانند برای اکثر مشلات جنسی خود از دارو استفاده کنند و نتیجه بگیرند اما درمورد خانم ها استفاده از دارو برای بالا بردن میل جنسی چندان موثر نیست.

 

تستوسترون هورمونی است که در مردها و زن ها به میل جنسی مرتبط است. اما این هورمون درمردها با میل جنسی پایین، سریعتر از زن ها عمل  می کند. در میل جنسی یک عامل هورمونی وجود دارد که درمردها بسیار مهمتر از خانم هاست.

 

یک داروی جنسی به نام Intrinsa در اروپا روی خانم ها خیلی خوب موثر بود، اما FDA آن را به خاطر عوارض طولانی مدت احتمالی تایید نکرد. این مسئله پژوهشگران را به فکر وادار کرد که آیا برای درمان پایین بودن میل جنسی در خانم ها باید از دارو استفاده شود یا خیر. پژوهشگران به نتایج یک تحقیق بسیار جامع اشاره می کنند که نشان داد، 40 درصد از خانم ها نوعی مشکل جنسی را گزارش داده اند که بیشتر پایین بودن میل جنسی بوده، اما فقط 12 درصد از آنها نسبت به وضعیت خود احساس ناراحتی داشتند. باتوجه به کلیه عوامل، پزشکان عقیده دارند که دارو باید آخرین چیزی باشد که برای درمان پایین بودن میل جنسی در خانم ها استفاده شود، نه اولین آن.

 

منبع:shafaonline.ir



:: بازدید از این مطلب : 985
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شیدایی
سایت همسریابی شیدایی

 

آموزش رابطه جنسی

مردان مختلف خواسته های جنسی متفاوتی دارند‎

 

بعضی از زن ها، همه مردها را مثل هم دانسته و فکر می کنند خواسته های جنسی همه آن ها مانند هم است. بدون شک این تفکر اشتباه است. مردان مختلف خواسته های جنسی متفاوتی دارند.


چگونه خواسته های جنسی ام را به همسرم بگویم؟
اکثر آقایان خواسته هایی از همسرشان دارند که به هرعلت آنها را به زبان نمی آورند و به اصطلاح  رودربایسی دارند، نیازهای جنسی در صورت برآورده همسريابي صیغه سیقه سایت صیغه موقت صیغه صیغه یابی سیغه سیغه نشدن باعث بی میلی طرف مقابل به رابطه جنسی می شود، بد نیست به برخی از این خواسته های جنسی آقایان توجه کنید.
 
انتقاد از خانم ها بسیار مشکل است
شما چگونه می توانید بدون ایجاد عکس العمل بدی در شریک جنسیتان، خواسته های جنسی خود را با او در میان بگذارید؟ هرچند این امر هرگز بطور کامل تحقق نمی یابد، ولی شما به کمک روان شناسی می توانید تقاضاهای جنسی خود را بدون جریحه دار کردن احساساتش، با وی مطرح کنید و یا این که از رفتار جنسی او انتقاد نمایید.
 
مردان از همسران خود چه خواسته جنسی دارند؟
در اینجا به برخی از شایعترین مشکلات مردها همسريابي صیغه سیقه سایت صیغه موقت صیغه صیغه یابی سیغه سیغه و راه برطرف کردن آن ها اشاره شده است:
 
1- پیش قدم نشدن زن برای رابطه جنسی
به او بگویید: من از این که همیشه شروع کننده هستم ناراحتم، اگر گاهی تو هم بسوی من بیایی و مرا تحریک کنی خیلی لذت می برم. یادتان باشد که هر بار که او این کار را انجام می دهد، عکس العمل خوبی از خود نشان بدهید.
 
2- بوی بد واژن
بدون آن که چیزی در مورد بوی بد واژن به او بگویید، با یکدیگر به حمام رفته و بدن او را بشویید. سپس از او بخواهید تا همین کار را برای شما انجام دهد. بعد از حمام او را بو کرده و بگویید از این تازگی و بوی خوب بدنش خیلی لذت می برید.
 
3- تنفر از بعضی رفتارهای جنسی
هیچوقت احساس نارضایتی خود از یک نوع رفتار جنسی خاص را بطور مستقیم بیان نکنید. یکبار در اتاق خواب جای خود را با هم عوض کنید و از او بخواهید تصور کند که جای شماست. حالا با انجام کارهایی که از آن لذت می برید و دوست دارید او برای شما انجام دهد، راهنماییش کنید. اگر ای همسريابي صیغه سیقه سایت صیغه موقت صیغه صیغه یابی سیغه سیغه ن شیوه هم موثر واقع نشد خواهش خود را بطور غیرمستقیم با او در میان بگذارید. 

بعضی از زن ها، همه مردها را مثل هم دانسته و فکر می کنند همه آن ها فقط از یک چیز لذت می برند. بدون شک این تفکر اشتباه است. بدون آن که با خشونت یا بی احترامی رفتار کنید، تقاضا های جنسی خود را به او بگویید تا چیزهای موردعلاقه شما را یاد بگیرد. برای اینکه ارتباط شما پایدار باقی بماند شما و شریک جنسیتان باید یکدیگر را از همه جنبه ها خوب بشناسید و رابطه جنسی یکی از جنبه های مهم شماست.

منبع: hidoctor.ir



:: برچسب‌ها: سايت همسريابي شیدایی , همسریابی یابی شیدایی , همسریابی شیداییی , همسریابی شیدایی , صیغه شیدایی , همسریابی , همسریابی دوهمدم , همسریابی موقت , همسریابی سارا , همسریابی طوبی , همسریابی دوهمدل , همسریابی رایگان , همسریابی نازیار , همسریابی بهترین همسر , همسریابی ازدواج موقت در اصفهان , همسریابی ایرانیان خارج از کشور , همسریابی اصفهان , همسریابی ایرانیان , همسریابی اروپا , همسریابی اینترنتی , همسریابی ایران بیلد , همسریابی افغانی , همسریابی افغانستان , همسریابی آنلاین , همسریابی آلمان , همسريابي آنلاين , همسریابی آنلاین طوبی , همسریابی آنلاین رایگان , همسریابی آسان , همسریابی آرمان داوری , همسریابی آنلاین دوهمدم , همسریابی آنلاین+عکس , همسریابی آبادان , همسریابی بدون عضویت , همسریابی با شماره تلفن , همسریابی با شماره موبایل , همسریابی بین المللی , همسریابی با عکس , همسریابی برای مهاجرت , همسريابي بهترين همسر , همسریابی بهترین عشق , همسریابی با عکس و تلفن , همسریابی پیوند , همسریابی پاک ینه , همسریابی پرمننت , همسريابي پرمننت , همسریابی پروین زمانی , همسریابی پزشکان , همسريابي پاك ينه , همسریابی پاک اینه , همسریابی پولدار , همسریابی پوران , همسریابی توران , همسریابی تلگرام , همسریابی تبیان , همسریابی تبریز , همسریابی تهران , همسریابی توران 81 , همسريابي توران 81 , همسریابی تلفنی , همسريابي تهران , همسریابی ثبت نام , ثبت نام همسريابي , ثبت نام همسریابی طوبی , ثبت نام همسریابی موقت , ثبت نام همسريابي طوبي , ثبت نام همسریابی تبیان , همسریابی بدون ثبت نام , سایت همسریابی ثبت نام , همسریابی رایگان بدون ثبت نام , همسریابی+در+رشت+ثبت+رایگان+سایت+در , همسریابی جدید , همسریابی جفت , همسریابی جهانی , همسریابی جانبازان , همسریابی جفت در تلگرام , همسریابی جدید دوهمدم , همسریابی جهانی با عکس , همسریابی جمهوری اسلامی , همسریابی جوانان , همسریابی جهت ازدواج موقت , همسریابی چت , همسریابی چت روم , همسریابی چادری , همسریابی چهارمحال , همسريابي چت , همسریابی چیست , همسريابي چت روم , همسریابی چتی , همسریابی چینی , همسریابی چین , همسریابی حافظون , همسريابي حافظون , همسریابی حضوری , همسریابی حبیبیان , همسریابی ح , همسریابی حا , همسریابی حوزه علمیه , همسریابی حجت الاسلام , همسریابی حضوری در مسجد غدیر , حافظون همسریابی موقت , همسریابی خارج از کشور , همسریابی خارجی , همسریابی خاتون , همسریابی خواستگار , همسریابی خانم مقدم , همسریابی خوزستان , همسريابي خاتون , همسریابی خاتون طوبی , همسریابی خانه امید , همسریابی خراسان شمالی , همسریابی در آمریکا , همسریابی در کویت , همسریابی دائم , همسریابی دوباور , همسریابی در کانادا , همسریابی در تلگرام , همسریابی در ترکیه , همسریابی دو , همسریابی ذوهمدم , همسریابی دو همدم , همسریابی ذوهمذم , همسریابی ذایگان , سایت همسریابی ذو همدم , سایت همسریابی دوهمدم , سایت همسریابی ذوهمذم , همسریابی رایگان طوبی , همسریابی رایگان در مشهد , همسریابی رایگان دراصفهان , همسریابی رایگان با عکس , همسریابی رایگان صیغه ای , همسریابی رایگان همراه با عکس , همسریابی رشت , همسریابی رایگان موقت , همسریابی زنجان , همسریابی زاهدان , همسریابی زن , همسریابی زن بیوه , همسریابی زنان بیوه , همسریابی زانیار , همسریابی زنده باد , همسریابی زوج یابی , همسریابی زوج , همسریابی زن پولدار , همسریابی در ژاپن , سایت همسریابی ژاپن , سایت همسریابی ژاپنی , همسریابی سارا(جدید , همسریابی سارا رایگان , همسريابي سارا , همسریابی سایت , همسریابی سریع , همسریابی ساعتی , همسریابی سنندج , همسریابی سازمان ملی جوانان , همسریابی سایت طوبی , همسریابی شیدای , همسریابی شیدائی , همسریابی شيدايي , همسریابی شیراز , همسریابی شریک زندگی , همسریابی شماره تلفن , همسریابی شهرکرد , همسریابی شماره , همسریابی صیغه ای , همسریابی صیغه , همسریابی صاحبدلان , همسریابی صیغه ازدواج , همسريابي صيغه اي , همسریابی صیغه موقت , همسریابی صیغه ای تهران , همسريابي صيغه , همسریابی صیغه ای رایگان , همسریابی صیغه ای در اصفهان , همسریابی طهوران , همسریابی طوبی ورود اعضا , همسریابی طوبیگ , همسريابي طوبي , همسریابی طوبی 24 , همسريابي طوبی , همسريابي طوبي 24 , همسریابی طوبی موقت , همسریابی طوبي , همسریابی ظوبی , سایت همسریابی طوبی , همسریابی عکس , همسریابی عراق , همسریابی عربی , همسریابی عاشقانه , همسریابی عشق , همسریابی عاطفه 24 , عکسهای همسریابی , عکس همسریابی موقت , همسریابی در اذربایجان غربی , همسریابی اذربایجان غربی , همسریابی فوری , همسریابی فارس , همسریابی فوری با عکس , همسریابی فیس بوک , همسريابي فيسبوك , همسریابی فارسی , همسريابي فوري , همسریابی فارسی زبانان , همسریابی فیسبوکی , همسريابي فارسي , همسریابی قانونی , همسریابی قم , همسریابی قزوین , همسريابي قم , همسريابي قزوين , همسریابی ققنوس , سایت همسریابی قانونی , سایت همسریابی قم , همسریابی در قم , همسریابی در قزوین , همسریابی کانادا , همسریابی کاملا رایگان , همسریابی کرمان , همسریابی کرمانشاه , همسریابی کرج , همسریابی کاشان , همسریابی کردستان , همسریابی کل من , همسریابی کازرون , همسریابی کلوب , همسریابی گل من , همسریابی گل , همسريابي گل من , همسریابی گوهردشت , همسریابی گوگل , همسریابی گیلان , همسریابی گل من 2 , همسریابی گرگان , همسریابی گوگل رایگان , همسريابي گل , همسریابی لاوایران , همسریابی لاو , همسريابي لاو ايران , همسریابی لاویران , همسریابی لرستان , همسریابی لیلی و مجنون , همسریابی لبنان , همسریابی لاو ایرانیان , همسریابی لاهیجان , همسریابی لی مین هو , همسریابی موقت نگار , همسریابی موقت در کرمان , همسریابی موقت در مشهد , همسریابی مونس , همسریابی معلولین , همسریابی موقت رایگان , همسریابی موقت در اصفهان , همسریابی موقت اراک , همسریابی موقت در تهران , همسریابی نگار , همسریابی نبض احساس , همسریابی نیشابور , همسریابی نیمه گمشده , همسریابی ناشنوایان , همسریابی نهاد رهبری , همسریابی نیک , همسریابی نوران , همسریابی نظرات , همسریابی وزارت ورزش و جوانان , همسریابی و صیغه , همسریابی واقعی , همسریابی و ازدواج موقت , همسریابی وازدواج , همسریابی و دوست یابی , همسریابی و صیغه موقت , همسریابی ووهمدم , همسریابی وزارت جوانان , همسریابی وزارت ارشاد , همسریابی همدم , همسریابی همدل , همسریابی همراه با عکس , همسریابی همدان , همسریابی همسان , همسريابي همدم , همسریابی همراز , همسریابی همسر جون , همسريابي همدل , همسریابی همدم 2 , همسریابی یزد , همسریابی یارناز , همسریابی یاسوج , همسریابی یابی , همسریابی یک همدل , همسریابی یک همدل دات کام , همسریابی یک همدم , همسریابی بهترین , همسریابی یهترین همسر , همسريابي دو همدم mp3 , همسريابي شيدايي , همسريابي ايران 20 , همسريابي دائم 24ساعته , همسريابي طوبي24 , همسريابي 2همدم , همسريابي video , همسريابي پيوند ها ir , همسريابي رايگان , همسريابي موقت همسر یابی farsi , همسريابي دوهمدم , همسريابي ايران20 , همسريابي موقت رايگان , همسريابي دائم و صيغه يابي , همسريابي دو همدم , همسريابي طوبي ورود , همسريابي دو همدم معین mp3 , همسریابی ا , همسريابي ازدواج موقت 30gh , همسريابي اصفهان , همسريابي اصفها ني music feature audio , همسريابي اينترنتي , همسريابي الكتروسنتي , همسريابي اسلامي , همسريابي ايرانيان , همسريابي ايران زندگي , همسريابي اهواز , همسريابي آبادان , همسريابي اسان , همسريابي ايران , همسريابي ازدواج موقت , همسريابي ايران 20 12 , همسريابي ايران زندگي iran20 , همسريابي ازدواج موقت در تهران , همسریابی آ , همسریابی ب , همسريابي بزرگترين , همسريابي بيوه , همسريابي با عكس , همسريابي بهترين , همسريابي بهترین سایت , همسريابي بهترين همسر ايراني , همسریابی پ , همسريابي پيوند , همسريابي پيوند نيك , همسريابي پيوند ها , همسریابی ت , همسريابي تبيان , همسريابي توران81 , همسريابي توران , همسريابي تلگرام , همسريابي تصویری , همسريابي تبریز , همسريابي توران 81 سایت , همسریابی ث , همسريابي ثقافة , همسريابي ثنيان , همسريابي ثبت , همسريابي ثيمات , همسريابي ثقف , همسريابي ثبتارش , همسريابي ثدي , همسريابي ثامن , همسریابی ج , همسريابي جوجل , همسريابي جيميل , همسريابي جامعة , همسريابي جوج , همسريابي جو , همسريابي جورج , همسريابي جريدة , همسريابي جنايات , همسريابي جن , همسريابي جدارة , همسريابي جام , همسريابي جوک , همسریابی چ , همسريابي چگونه , همسريابي چاپار , همسريابي چگونگي , همسريابي چشم , همسريابي حافظون 4 , سايت همسريابي حافظون , همسریابی خ , همسريابي خارجي , همسريابي خواستگاري , سايت همسريابي خاتون , همسریابی د , همسريابي دوهمدل , همسريابي در تهران , همسريابي دوهمسان , همسريابي دوهم , همسريابي دو همدل 2سایت همسر یابی , همسريابي در مشهد , همسريابي در يزد mg , همسريابي دائم , همسريابي در كرج , همسريابي در اصفهان , همسريابي در اراك , همسريابي دو همسان , همسريابي دو همدل , همسريابي دو همدم mp3 youtube , همسریابی ذ , همسريابي ذا , همسريابي ذبح , همسريابي ذاك , همسريابي ذكريات , همسريابي ذكرى , همسريابي ذبحني , همسريابي ذاکرین , همسريابي ذرت , همسريابي ذهب , همسريابي ذوب , همسريابي ذكر , همسريابي ذذ , همسريابي ذهدل , همسریابی ر , سايت همسريابي رايگان , پيوند همسريابي رايگان mp3 , همسريابي رايگان mp3 , سايت همسريابي رشت , سايت همسريابي رايگان پيوند , سايت همسريابي رايگان mp3 , همسریابی ز , همسريابي زاهدان , همسریابی ژ , همسريابي ژله , همسريابي ژست , همسريابي ژاپن , همسريابي ژاله , همسريابي ژیلا , همسريابي ژنتیک , همسريابي ژ ә , همسريابي ژیمناستیک , همسريابي ژورنال , همسريابي ژئوفیزیک , همسریابی س , سايت همسريابي سارا , همسريابي سيرجان , همسريابي سايت , همسریابی ش , همسريابي شيراز , سايت همسريابي شيدايي همسریابی , گروه همسريابي شيدايي , سايت همسريابي شيراز , موسسه همسريابي شيدايي همسریابی , همسریابی ص , سايت همسريابي صيغه , سايت همسريابي صيغه اي , همسریابی ض , همسريابي ضحك , همسريابي ضمن , همسريابي ضيعة , همسريابي ضيعه , همسريابي ضرب , همسريابي ضلت , همسريابي ض10 , همسريابي ضض , همسريابي ضغط , همسريابي ضربدری , همسريابي ضب , همسریابی ط , همسريابي طوبا , همسریابی ظ , همسريابي ظحك , همسريابي ظريف , همسريابي ظهور , همسريابي ظرف , همسريابي ظظ , همسريابي ظالم , همسريابي ظز , همسريابي ظلت , همسريابي ظلم , همسريابي ظط , همسريابي ظظظ , همسريابي ظافر , همسريابي ظریف , همسریابی ع , همسريابي عكس , همسريابي عناكب , همسريابي عکس , همسريابي عالم , همسريابي عاجل , همسريابي عبد , همسريابي عمون , همسريابي عمرو , همسريابي عشق , همسريابي عرب , همسریابی غ , همسريابي غخع , همسريابي غخعفعلاث , همسريابي غوغل , همسريابي غخعفعذث , همسريابي غ8 , همسريابي غامبول , همسريابي غشاخخئشهمyahoomail , همسريابي غلاسة , همسريابي غشاخخ , همسريابي غدر , همسريابي غخعفعلا , همسريابي غرف , همسريابي غخ , همسريابي غرائب , همسریابی ف , همسريابي فيس , همسريابي فيلم , همسريابي فشار , همسريابي فارس , همسريابي فال , همسريابي فيروز , همسريابي فرارو , همسريابي فیلم , همسریابی ق , همسريابي قوقل , همسريابي قصة , همسريابي قياس , همسريابي قران , همسريابي قصص , همسريابي قیمت , همسريابي قيمزر , همسريابي قلم , همسريابي قطره , همسريابي قناة , همسریابی ک , همسريابي كرمانشاه , همسريابي كرج , همسریابی گ , همسريابي گوهردشت gohardasht , همسريابي گوگل , همسريابي گل من download , همسریابی ل , سايت همسريابي لاوايران , همسريابي لاوايران , سايت همسريابي لاو , همسریابی م , همسريابي موقت در تهران , همسريابي موقت , همسريابي مشهد , همسريابي مذهبی , همسريابي موقت در اصفهان , همسريابي مجاز , همسريابي موقت صيغه , همسريابي موقت مشهد , همسريابي موقت حافظون , همسريابي موقت در شيراز , همسريابي موقت تهران , همسريابي موقت همسر يابي iran20 , همسريابي موقت همسر یابی persian , همسريابي موقت همسر یابی , همسريابي موقت همسر يابي iran 2007 , همسریابی ن , همسريابي نيمه گمشده , سايت همسريابي نبض احساس , همسریابی و , سايت همسريابي وازدواج موقت , همسريابي و ازدواج , سايت همسريابي و ازدواج دائم , سايت همسريابي وزارت ورزش و , سايت همسريابي و ازدواج موقت , همسريابي و ازدواج موقت , همسریابی ه , همسريابي همسان گزيني , همسريابي هندوالان , همسريابي همسان 2 , همسریابی ی , همسريابي يوتيوب , همسريابي يلا , همسريابي ياهو , همسريابي يلاشوت , همسريابي يو , همسريابي يوت , همسريابي يوتيب , همسريابي يتيوب , همسريابي يوتوب , سایت همسریابی , همسریابی , همسریابی انلاین , همسریابی ازدواج موقت , همسریابی ا نلاین , همسریابی ا زدواج موقت , همسریابی آ‍ ‍نلاین , همسریابی پ‍ ‍یوند , همسریابی ح‍ ‍افظون , همسریابی د ر اصفهان , همسریابی در اصفهان , همسریابی ر ایگان , همسریابی ص‍ ‍یغه ای , همسریابی ط‍ ‍وبی , همسریابی م‍ ‍وقت , همسریابی م‍ ‍وقت رایگان , , صیغه یابی , صیغه , صیغه موقت , صیغه ساعتی , صیغه یابی تلگرام , صیغه یاب , صیغه مشهد , صیغه ایرانیان , صیغه در مشهد , صیغه اصفهان , صیغه ای , صیغه ارومیه , صیغه اصفهانی , صیغه اجباری همکارم برای شیطنت , صیغه اهواز , صیغه اجبارى همكارم براى شيطنت , صیغه ازدواج موقت , صیغه افغانی , صیغه آنلاین , صیغه آریا , صیغه آستان قدس رضوی , صيغه آنلاين , صيغه آستان قدس رضوي , صیغه آنلاین تصاویر , صیغه آبادان , صیغه آیه , صیغه آنلاین مشهد , صیغه آسان , صیغه بدون دخول , صیغه بندرعباس , صیغه بیرجند , صیغه با عکس , صیغه به انگلیسی , صیغه بوشهر , صیغه بدون اجازه پدر , صیغه با زن شوهردار , صیغه با دختر باکره , صیغه با غیر مسلمان , صیغه تهران , صیغه تلگرام , صیغه تبریز , صیغه تلفنی , صیغه تهران ساعتی , صيغه تهران , صیغه توبه , صيغه تفويض , صیغه تهران تلفن , صیغه تلفنی صحیح است , صیغه ثواب دارد , صیغه ثبت میشود , صیغه ثبت می شود؟ , صیغه ثواب داره , صیغه ثبت نام , صیغه ثبتی , صیغه ثبت , ثبت نام صیغه موقت , ثبت صیغه موقت , ثبت نام صیغه ساعتی , صیغه جوان , صیغه جهرم , صیغه جدید , صیغه جایی ثبت میشود , صيغه جيست , صیغه جو , صیغه جهاد , صیغه جدایی , صیغه جامعه الزهرا , صيغه جاهزه للسيره الذاتيه , صیغه چیست , صیغه چت , صیغه چند ساعته , صيغه چت , صیغه چت روم , صیغه چگونه است , صیغه چگونه باطل میشود , صیغه چه شرایطی دارد , صیغه چه حکمی دارد , صيغه چند ساعته , صیغه حلال , صیغه حافظون , صیغه حرم امام رضا , صیغه حرام است , صيغه حافظون , صیغه حرام است یا حلال , صیغه حرم رضوی , صیغه حلال است , صیغه حرم , صیغه حلال یا حرام , صیغه خانه , صیغه خواهر زن , صیغه خواهر برادری چیست؟ , صیغه خواندن , صیغه خونه ملی ایران , صیغه خواهر برادری , صیغه خانه در مشهد , صیغه خانه های مشهد , صیغه خانه مشهد , صیغه در تهران , صیغه در قم , صیغه در تبریز , صیغه در اصفهان , صیغه در شیراز , صیغه در تلگرام , صیغه دات کام , صیغه در قرآن , صیغه در ارومیه , صیغه ذبح قربانی , صیغه ذکر , صيغه ذكر الله , صيغه ذاتيه , ذکر صیغه محرمیت , ذکر صیغه عقد موقت , ذكر صيغه موقت , ذكر صيغه محرميت , ذکر صیغه ی محرمیت , ذکر صیغه عقد , صیغه رایگان , صیغه رشت , صیغه رایگان در تهران , صیغه رسمی , صيغه رساله للشيخ , صیغه رضوی , صيغه رايگان , صيغه رشت , صیغه روزانه , صیغه رسمی تهران , صیغه زن , صیغه زن شوهردار , صیغه زن غیر مسلمان , صیغه زاهدان , صیغه زنجان , صیغه زن بیوه , صيغه زواج المتعه , صیغه زنان , صیغه زن مطلقه , صیغه زنان بیوه , ژن صیغه ای , صیغه ساعتی در مشهد , صیغه ساعتی در تهران , صیغه ساعتی اصفهان , صیغه ساعتی در کرمان , صیغه سرا , صیغه ساعتی تهران , صیغه ساعتی مشهد , صیغه ساعتی در رشت , صیغه ساعتی تلگرام , صیغه شیراز , صیغه شدن , صيغه شهاده خبره , صیغه شرعی , صيغه شهاده خبره لمحاسب , صيغه شيراز , صيغه شكوى , صیغه شدن دختر , صیغه شدم , صیغه صلاق , صیغه صوتی , صرف صیغه های عربی , دفتر امور صیغه صحن کوثر , صيغه ضمانه , صيغه ضمانه تجاريه , صيغه ضمان , صيغه ضايعه , ضرورت صیغه , ضررهای صیغه , ضوابط صیغه , ضرورت صیغه در اسلام , ضرر صیغه , ضرر صیغه موقت , صیغه طلاق , صیغه طهوران , صیغه طلاق خلع , صيغه طلاق , صیغه طلاق شرعی , صيغه طلاق شرعی , صیغه طلاق غیابی , صيغه طلب وظيفه , صيغه طلب نقل , صيغه طلب اجازه , صیغه ظهار , صیغه ظلاق , ظهور صیغه امر در وجوب , شکل ظاهری صیغه نامه , صیغه عقد موقت , صیغه عقد دائم , صيغه عقد , صيغه عقد عمل , صيغه عقد زواج عرفى , صیغه عقد اخوت , صيغه عزاء , صيغه عقد ايجار , صيغه عقد الزواج , صيغه عقد شراكه بين اثنين , صیغه غیر مدخوله , صیغه غیر حضوری , صیغه غیابی , صیغه غیر مدخوله چیست , صیغه غیر مدخوله یعنی چه , صیغه غیر دائم , صیغه غیر باکره , صیغه غیر دایم , صیغه غرب تهران , صیغه غیر اهل کتاب , صیغه فوری شیراز , صیغه فوری , صیغه فیس بوک , صیغه فارسی , صیغه فوری در تهران , صیغه فوری در مشهد , صیغه فوری تهران , صیغه فاحشه , صيغه فضولي , صیغه فعل های عربی , صیغه قم , صیغه قم شماره , صیغه قزوین , صیغه قمی , صيغه قم , صيغه قايمه العروسه , صیغه قانونی , صیغه قسم , صیغه قبل از ازدواج , صیغه قدس رضوی , صیغه کرمان , صیغه کرج , صیغه کرمانشاه , صیغه کاشان , صیغه کوتاه مدت , صیغه کردم , صیغه کجا پیدا میشه , صیغه کاشمر , صیغه گیلان , صیغه گرگان , صیغه گناه است , صیغه گچساران , صیغه گرام , صیغه گناه دارد , صیغه گروه , صیغه گناباد , صيغه گيلان , صیغه گروهی , صیغه لوکس , صيغه للصلاة على رسول الله , صيغه للصلاة على النبى الصحيحه , صیغه لفظی , صیغه لرستان , صيغه لويس , صيغه لامانع , صيغه لدعوة زفاف , صيغه لعيد الام , صيغ الصلاة على سيدنا محمد , صیغه محرمیت , صیغه موقت تهران , صیغه موقت در تهران , صیغه میشم , صیغه میخوام , صیغه موقت در قم , صیغه موقت مشهد , صیغه موقت تلگرام , صیغه نامه , صیغه نگار , صیغه نامه موقت , صیغه نامه برای هتل , صیغه نذر چگونه است , صیغه نذر , صیغه نامه رسمی , صیغه نذر چیست , صيغه نذر , صيغه نامه محضري , صیغه واقعی , صیغه و ازدواج موقت , صيغه و ازدواج موقت , صیغه و ازدواج موقت تهران , صیغه و همسریابی , صيغه وصل الامانه , صیغه و شرایط آن , صیغه و متعه , صیغه و ازدواج موقت اینترنتی , صيغه ورقه زواج عرفى , صیغه همدان , صیغه های عربی , صیغه های تبریز , صیغه های ماضی و مضارع , صیغه های مضارع عربی , صيغه هاي عربي , صیغه های عربی دوم راهنمایی , صیغه های مضارع , صیغه های عربی سوم راهنمایی , صیغه های فعل مضارع , صیغه یابی مشهد , صیغه یابی در قم , صیغه یابی در تهران , صیغه یابی رایگان , صیغه یاب تلگرام , صیغه یابی تبریز , صیغه یاب رایگان , صيغه با عكس همسر يابي farsi , صيغه خانم 30 ساله , صيغه در تهران , صيغه محرميت , صيغه عقد زواج عرفي doc , صيغه در مشهد adsl , صيغه موقت , صيغه يابي رايگان , صيغه الصلاه علي النبي , صيغه ايرانيان , صيغه در آستان قدس رضوي , صيغه التشهد في الصلاه , صيغه يابي حافظون , صيغه عقد مشاركه , صيغه شهاده عمل , صيغه عقد زواج المتعه , صيغه در مشهد , صيغه موقت همسر یابی farsi , صيغه با عكس همسر يابي farsi dictionary , صیغه ا , صيغه اصفهان , صيغه الوصيه الشرعيه , صيغه استقاله من العمل , صيغه الاستغفار , صيغه الاذان , صيغه الزواج العرفي , صيغه ايصال الامانه , صيغه المبالغه , صيغه اخلاء طرف , صيغه اعلام وراثه , صيغه الاستقاله , صيغه اي زن , صيغه انذار , صيغه العقد العرفي , صيغه استقاله , صيغه الزواج , صيغه ايرانيان tehran , صیغه آ , صیغه ب , صيغه بطاقه دعوه زواج , صيغه بدون دخول غرف شات 12 فى الياهو , صيغه بيان مفردات مرتب , صيغه بيانات طالب , صيغه بلي 2 تشغيل العاب usb , صيغه برامج الايفون , صيغه بيونسي , صيغه بازن شوهردار , صيغه برادري , صيغه بوشهر24 , صيغه با فيديو , صيغه با عكس , صيغه بطاقه دعوه مواليد , صيغه بدون دخول , صيغه با عكس همسر ياسر , صيغه با عكس همسر يابي , صيغه با عكس همسر يابي persian , صیغه پ , صيغه پرسپولیس , صيغه پخش , صيغه پارس , صيغه پرده , صيغه پيشخوان , صيغه پلیس , صيغه پنبه , صيغه پیام , صيغه پارتي , صيغه پرداخت , صيغه پیشخوان , صيغه پستانهای , صيغه پورن , صيغه پليس , صيغه پدر , صیغه ت , صيغه تعريف بالراتب , صيغه تنازل عن شقه , صيغه توكيل خاص , صيغه تقرير ضد موظف , صيغه تكبير العيد الاضحي , صيغه تهنئه شهر رمضان المبارك , صيغه تمويل المقاوله , صيغه تشهد الصلاة , صيغه توكيل عام رسمي , صيغه تظلم , صيغه تنازل قانونيه , صيغه توكيل , صيغه تنازل , صيغه تشهد , صيغه تنازل الزوجه عن قائمه المنقولات , صيغه تنازل عن عقار , صيغه توكيل بيع شقه , صيغه تهران تلفن , صیغه ث , صيغه ثاني اكسيد الكربون في , صیغه ج , صيغه جمع تبرعات , صيغه جاهزه لاستماره بحث اجتماعى , صيغه جزيييه للكلور و الكربون , كلور + كربون صيغه جزيئي , صيغه جارنيه اشقر رمادي , صیغه چ , صيغه چيست؟ , صيغه چت روم , صیغه ح , صيغه حلال در تهران , صيغه حسن سيره وسلوك , صيغه حسابيه , صيغه حلال , صيغه حلال در شمرون , صیغه خ , صيغه خطاب نقل , صيغه خانه , صيغه خطاب طلب اجازه , صيغه خواهر برادري , صيغه خواندن , صيغه خطاب تظلم , صيغه خطاب للسفاره , صيغه خانم , صيغه خطاب تفويض , صيغه خطاب استرحام , صيغه خطاب الشكوى , صيغه خانم 30 ساله عكس , صيغه خطاب , صيغه خانم 20 ساله , صيغه خانه مشهد , صيغه خطاب تجديد عقد , صيغه خطاب للجوازات , صيغه خانم 18 , صيغه خطاب نقل موظف , صیغه د , صيغه دعوي ضم حضانه , صيغه دائم , صيغه دعوي طلاق للضرر , صيغه دعوه عقد قران , صيغه دختر باكره , صيغه دات كام , صيغه دعوي صحه توقيع , صيغه در اسلام , صيغه در قم , صيغه دعوي بطلان عقد بيع , صيغه در شيراز , صيغه دعوه فرح , صيغه دعوه عيد ميلاد , صيغه دعوه حفل تخرج , صيغه در يزد , صيغه دعوي صحه ونفاذ سياره , صیغه ذ , صيغه ذا , صيغه ذبح , صيغه ذاك , صيغه ذكريات , صيغه ذكرى , صيغه ذبحني , صيغه ذاکرین , صيغه ذرت , صيغه ذهب , صيغه ذوب , صيغه ذكر , صيغه ذذ , صيغه ذهدل , صیغه ر , صيغه رساله ضم الخدمة , سايت صيغه رايگان , صيغه رساله شكر , زن صيغه رشت , صیغه ز , صيغه زن بيوه , صيغه زواج المتعة , صيغه زن شوهر دار , صيغه زنان , صيغه زن و مرد سك30 بدون فيلتر , صيغه زن , صيغه زواج عرفى , صيغه زن شوهردار , صيغه زواج المتعه باللغه الانكليزيه , صیغه ژ , صيغه ژله , صيغه ژست , صيغه ژاپن , صيغه ژاله , صيغه ژیلا , صيغه ژنتیک , صيغه ژ ә , صيغه ژیمناستیک , صيغه ژورنال , صيغه ژئوفیزیک , صیغه س , صيغه ساعتي درتلگرام , صيغه سايت همسر يابي بهترين همسر طوبي 24 , صيغه سيره ذاتيه جاهزه , صيغه سي في عربي , صيغه سند قبض نموذج , صيغه ساعتي در تهران , صيغه ساعتي , صيغه سرا , صيغه سايت , صيغه سند صرف , صيغه سي في , صيغه سيره ذاتيه , صیغه ش , صيغه شهادات الخبره , صيغه شكوي لوزير , صيغه شهاده الخبره , صيغه شهاده تقدير , صيغه شدن با زن شوهردار حشری , صيغه شهاده شكر , صيغه شهاده راتب , صيغه شكوا , صيغه شرعي , صيغه شهاده تدريب , صيغه شهادة ضمان , صيغه شدن , صيغه شهاده خبره حكوميه , صيغه شهاده تقدير للموظف المثالي , صيغه شهاده تقدير امهات , صیغه ص , صيغه صيغه مشهد , صيغه صلاه علي النبي فوائد , صيغه صلاه علي النبي , صیغه ض , صيغه ضمان حقوق , صیغه ط , صيغه طلب مساعده , صيغه طلب زياده راتب , صيغه طلب نقل موظف , صيغه طلب انهاء خدمه , صيغه طلب شراء , صيغه طلب الزياده , صيغه طلب وظيفة , صيغه طلب ارض استثناء , صيغه طلب تقصير جلسه , صيغه طلب انتداب , صيغه طلب سلفه , صيغه طلب تعيين , صيغه طلب رسمي , صيغه طلب , صيغه طلب مساعده ماليه , صيغه طلاق eminem , صيغه طلب اجازة من مدير الشركة , صیغه ظ , صيغه ظحك , صيغه ظريف , صيغه ظهور , صيغه ظرف , صيغه ظظ , صيغه ظالم , صيغه ظز , صيغه ظلت , صيغه ظلم , صيغه ظط , صيغه ظظظ , صيغه ظافر , صيغه ظریف , صیغه ع , صيغه عقد بيع شقه تمليك , صيغه عرض سعر نموذج , صيغه عقود الشركات , صيغه عقد شركه تضامن , صيغه عقد عمل contract , صيغه عقد موقت , صيغه عقد شراكه , صيغه عقد اداره , صيغه عقد اتفاق , صيغه عقد زواج عرفي , صيغه عقد بيع ارض , صيغه عقد بيع شقه , صيغه عقد ايجار شقه مفروشه , صیغه غ , صيغه غاز الكلور , ماهي صيغه غاز البوتان , صیغه ف , برنامج محول صيغه فيديو , صيغه فوري , صیغه ق , صيغه قائمه منقولات زوجيه , صيغه قائمه الزواج , صيغه قران , صيغه قمي , صيغه قائمه منقولات , صیغه ک , صيغه كتابه شهاده خبره , صيغه كتابه السيره الذاتيه , صيغه كردن دختر باكره , صيغه كروت افراح , صيغه كرت فرح , صيغه كلور الهيدروجين , صيغه كتابه خطاب نقل موظف , صيغه كرمان , صيغه كتب الكتاب , صيغه كتابه تقرير , صيغه كتابه محضر اجتماع , صيغه كردن در مشهد , صيغه كردن دختران , صيغه كرج , صيغه كردن زنان , صيغه كتاب , صيغه كردن , صيغه كتابه اعلان عن عقارات , صيغه كتابه استلام عهده , صيغه كردن زن 30ساله , صیغه گ , صيغه گيشا , صیغه ل , صيغه لممنوع اصطحاب الاطفال , صيغه لفت نظر معلم , صيغه لاتفاق الطلاق , صيغه للدعوات الزفاف , صيغه لبنان , صیغه م , صيغه موقت تهران , صيغه موقت اصفهان , صيغه مشهد تلفن , صيغه مخالصه نهائيه , صيغه منتهي الجموع , صيغه محرميت خواهر برادري , صيغه مفردات مرتب , صيغه مبالغه , صيغه محضر تحقيق , صيغه مشهد مقدس video , صيغه مشهد , صيغه مفردات المرتب , صيغه موقت در قم , صيغه موقت در مشهد , صيغه موقت دختر , صيغه موقت ازدواج , صيغه مشهد راتب صيدلى , صیغه ن , صيغه نامه رسمي , صيغه نغمه الايفون , صيغه نعي مسيحيه , صيغه نودونه ساله , صيغه نامه , صيغه نقل , صيغه نغمات الايفون , صيغه نگار , صيغه نعي , صیغه و , صيغه وكاله شرعيه , صيغه وصل امانه , صيغه وكاله عامه , صيغه وصيه , صيغه وازدواج موقت , صيغه وكاله , صیغه ه , صيغه همسر يابي , صيغه همدان , صيغه هاي فعل مضارع , صيغه هاس , صيغه همسر , صیغه ی , صيغه يابي , صيغه ياب , صيغه يك ساعته , صيغه ي محرميت , صيغه يا ب جنده , صيغه يزد , صيغه ي ايرانيان , صيغه يابس , صيغه يابي در قم , صيغه يك روزه , صيغه يك روز , صيغه يابي تهران , صيغه ياب واقعی , صيغه يابي مشهد , صيغه يابي اراك , صیغه در ایران , صیغه سندی , زنان صیغه ای , ازدواج موقت صیغه در ایران , صیغه شدن الهام چرخنده , صیغه در کوپه , زن صیغه , مستند صیغه , صیغه , صیغه عقد , صیغه جواب عمل , صیغه ای میخوام , صیغه ا ی میخوام , صیغه ا ی , صیغه ب‍ ‍رادری , صیغه برادری , صیغه ت‍ ‍هران , صیغه ج‍ ‍واب عمل , صیغه د ر مشهد , صیغه د ات کام , صیغه د ر تهران , صیغه س‍ ‍اعتی , صیغه ق‍ ‍انونی , صیغه م‍ ‍حرمیت , صیغه م‍ ‍وقت , صیغه م‍ ‍وقت در تهران , صیغه م‍ ‍بالغه , صیغه مبالغه , صیغه م‍ ‍یشوم , صیغه میشوم , صیغه ی‍ ‍ابی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شیدایی
سایت همسریابی شیدایی

 

آموزش رابطه جنسی

 

رابطه جنسی که از سر علاقه باشد، ترشح هورمون‌هایی را به دنبال دارد که وضعیت فیزیکی و روحی انسان را بهبود می‌دهد. البته رابطه جنسی که از سر علاقه باشد، فواید دیگری نیز دارد.

دوست دارید بدنتان آماده و قوی باشد، پوست بهتری داشته باشید، خلقتان باز باشد؟ فقط رابطه جنسی بیشتری داشته باشید.
 
فواید رابطه جنسی


بهبود وضعیت فیزیکی و روحی
طبق بررسی جدیدی که دانشمندان در دانشگاه کورتن استرالیا انجام داده‌اند، رابطه جنسی که از سر علاقه باشد، ترشح هورمون‌هایی را به دنبال دارد که وضعیت فیزیکی و روحی انسان را بهبود می‌دهد. پرفسور مت تیلی از دانشگاه کورتن در همسريابي صیغه سیقه سایت صیغه موقت صیغه صیغه یابی سیغه سیغه این باره گفت: وقتی به عملکرد این هورمون‌ها نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که در کاهش استرس موثرند و به خصوص اندورفین مثل یک داروی ضدافسردگی طبیعی کار می‌کند.
 
خاصیت مفید رابطه جنسی برای پوست
احساس عشق و محبت سبب انتشار دو چیز می‌شود: اندورفین‌ها (پیک عصبی) و سروتونین (هورمون). هر دو هم برای پوست عالی هستند. اندورفین به رشد سلول‌های جدید پوستی و کلاژن کمک می‌کند و چروک و آکنه پوست را به حداقل می‌رساند. هم چنین باعث آزاد شدن یک پادتن به نام ایمونوگلوبین آ می‌شود که با جوش‌های سر سفید، همسريابي صیغه سیقه سایت صیغه موقت صیغه صیغه یابی سیغه سیغه اگزمای شدید، پسوریازیس و آکنه مبارزه می‌کند.

هم چنین عرق کردن بعد حمام رفتن، راه فوق العاده ای برای پاک کردن تمام باکتری‌هایی است که روی پوست صورت جمع شده‌اند.

منبع: salamaneh.com



:: برچسب‌ها: سايت همسريابي شیدایی , همسریابی یابی شیدایی , همسریابی شیداییی , همسریابی شیدایی , صیغه شیدایی , همسریابی , همسریابی دوهمدم , همسریابی موقت , همسریابی سارا , همسریابی طوبی , همسریابی دوهمدل , همسریابی رایگان , همسریابی نازیار , همسریابی بهترین همسر , همسریابی ازدواج موقت در اصفهان , همسریابی ایرانیان خارج از کشور , همسریابی اصفهان , همسریابی ایرانیان , همسریابی اروپا , همسریابی اینترنتی , همسریابی ایران بیلد , همسریابی افغانی , همسریابی افغانستان , همسریابی آنلاین , همسریابی آلمان , همسريابي آنلاين , همسریابی آنلاین طوبی , همسریابی آنلاین رایگان , همسریابی آسان , همسریابی آرمان داوری , همسریابی آنلاین دوهمدم , همسریابی آنلاین+عکس , همسریابی آبادان , همسریابی بدون عضویت , همسریابی با شماره تلفن , همسریابی با شماره موبایل , همسریابی بین المللی , همسریابی با عکس , همسریابی برای مهاجرت , همسريابي بهترين همسر , همسریابی بهترین عشق , همسریابی با عکس و تلفن , همسریابی پیوند , همسریابی پاک ینه , همسریابی پرمننت , همسريابي پرمننت , همسریابی پروین زمانی , همسریابی پزشکان , همسريابي پاك ينه , همسریابی پاک اینه , همسریابی پولدار , همسریابی پوران , همسریابی توران , همسریابی تلگرام , همسریابی تبیان , همسریابی تبریز , همسریابی تهران , همسریابی توران 81 , همسريابي توران 81 , همسریابی تلفنی , همسريابي تهران , همسریابی ثبت نام , ثبت نام همسريابي , ثبت نام همسریابی طوبی , ثبت نام همسریابی موقت , ثبت نام همسريابي طوبي , ثبت نام همسریابی تبیان , همسریابی بدون ثبت نام , سایت همسریابی ثبت نام , همسریابی رایگان بدون ثبت نام , همسریابی+در+رشت+ثبت+رایگان+سایت+در , همسریابی جدید , همسریابی جفت , همسریابی جهانی , همسریابی جانبازان , همسریابی جفت در تلگرام , همسریابی جدید دوهمدم , همسریابی جهانی با عکس , همسریابی جمهوری اسلامی , همسریابی جوانان , همسریابی جهت ازدواج موقت , همسریابی چت , همسریابی چت روم , همسریابی چادری , همسریابی چهارمحال , همسريابي چت , همسریابی چیست , همسريابي چت روم , همسریابی چتی , همسریابی چینی , همسریابی چین , همسریابی حافظون , همسريابي حافظون , همسریابی حضوری , همسریابی حبیبیان , همسریابی ح , همسریابی حا , همسریابی حوزه علمیه , همسریابی حجت الاسلام , همسریابی حضوری در مسجد غدیر , حافظون همسریابی موقت , همسریابی خارج از کشور , همسریابی خارجی , همسریابی خاتون , همسریابی خواستگار , همسریابی خانم مقدم , همسریابی خوزستان , همسريابي خاتون , همسریابی خاتون طوبی , همسریابی خانه امید , همسریابی خراسان شمالی , همسریابی در آمریکا , همسریابی در کویت , همسریابی دائم , همسریابی دوباور , همسریابی در کانادا , همسریابی در تلگرام , همسریابی در ترکیه , همسریابی دو , همسریابی ذوهمدم , همسریابی دو همدم , همسریابی ذوهمذم , همسریابی ذایگان , سایت همسریابی ذو همدم , سایت همسریابی دوهمدم , سایت همسریابی ذوهمذم , همسریابی رایگان طوبی , همسریابی رایگان در مشهد , همسریابی رایگان دراصفهان , همسریابی رایگان با عکس , همسریابی رایگان صیغه ای , همسریابی رایگان همراه با عکس , همسریابی رشت , همسریابی رایگان موقت , همسریابی زنجان , همسریابی زاهدان , همسریابی زن , همسریابی زن بیوه , همسریابی زنان بیوه , همسریابی زانیار , همسریابی زنده باد , همسریابی زوج یابی , همسریابی زوج , همسریابی زن پولدار , همسریابی در ژاپن , سایت همسریابی ژاپن , سایت همسریابی ژاپنی , همسریابی سارا(جدید , همسریابی سارا رایگان , همسريابي سارا , همسریابی سایت , همسریابی سریع , همسریابی ساعتی , همسریابی سنندج , همسریابی سازمان ملی جوانان , همسریابی سایت طوبی , همسریابی شیدای , همسریابی شیدائی , همسریابی شيدايي , همسریابی شیراز , همسریابی شریک زندگی , همسریابی شماره تلفن , همسریابی شهرکرد , همسریابی شماره , همسریابی صیغه ای , همسریابی صیغه , همسریابی صاحبدلان , همسریابی صیغه ازدواج , همسريابي صيغه اي , همسریابی صیغه موقت , همسریابی صیغه ای تهران , همسريابي صيغه , همسریابی صیغه ای رایگان , همسریابی صیغه ای در اصفهان , همسریابی طهوران , همسریابی طوبی ورود اعضا , همسریابی طوبیگ , همسريابي طوبي , همسریابی طوبی 24 , همسريابي طوبی , همسريابي طوبي 24 , همسریابی طوبی موقت , همسریابی طوبي , همسریابی ظوبی , سایت همسریابی طوبی , همسریابی عکس , همسریابی عراق , همسریابی عربی , همسریابی عاشقانه , همسریابی عشق , همسریابی عاطفه 24 , عکسهای همسریابی , عکس همسریابی موقت , همسریابی در اذربایجان غربی , همسریابی اذربایجان غربی , همسریابی فوری , همسریابی فارس , همسریابی فوری با عکس , همسریابی فیس بوک , همسريابي فيسبوك , همسریابی فارسی , همسريابي فوري , همسریابی فارسی زبانان , همسریابی فیسبوکی , همسريابي فارسي , همسریابی قانونی , همسریابی قم , همسریابی قزوین , همسريابي قم , همسريابي قزوين , همسریابی ققنوس , سایت همسریابی قانونی , سایت همسریابی قم , همسریابی در قم , همسریابی در قزوین , همسریابی کانادا , همسریابی کاملا رایگان , همسریابی کرمان , همسریابی کرمانشاه , همسریابی کرج , همسریابی کاشان , همسریابی کردستان , همسریابی کل من , همسریابی کازرون , همسریابی کلوب , همسریابی گل من , همسریابی گل , همسريابي گل من , همسریابی گوهردشت , همسریابی گوگل , همسریابی گیلان , همسریابی گل من 2 , همسریابی گرگان , همسریابی گوگل رایگان , همسريابي گل , همسریابی لاوایران , همسریابی لاو , همسريابي لاو ايران , همسریابی لاویران , همسریابی لرستان , همسریابی لیلی و مجنون , همسریابی لبنان , همسریابی لاو ایرانیان , همسریابی لاهیجان , همسریابی لی مین هو , همسریابی موقت نگار , همسریابی موقت در کرمان , همسریابی موقت در مشهد , همسریابی مونس , همسریابی معلولین , همسریابی موقت رایگان , همسریابی موقت در اصفهان , همسریابی موقت اراک , همسریابی موقت در تهران , همسریابی نگار , همسریابی نبض احساس , همسریابی نیشابور , همسریابی نیمه گمشده , همسریابی ناشنوایان , همسریابی نهاد رهبری , همسریابی نیک , همسریابی نوران , همسریابی نظرات , همسریابی وزارت ورزش و جوانان , همسریابی و صیغه , همسریابی واقعی , همسریابی و ازدواج موقت , همسریابی وازدواج , همسریابی و دوست یابی , همسریابی و صیغه موقت , همسریابی ووهمدم , همسریابی وزارت جوانان , همسریابی وزارت ارشاد , همسریابی همدم , همسریابی همدل , همسریابی همراه با عکس , همسریابی همدان , همسریابی همسان , همسريابي همدم , همسریابی همراز , همسریابی همسر جون , همسريابي همدل , همسریابی همدم 2 , همسریابی یزد , همسریابی یارناز , همسریابی یاسوج , همسریابی یابی , همسریابی یک همدل , همسریابی یک همدل دات کام , همسریابی یک همدم , همسریابی بهترین , همسریابی یهترین همسر , همسريابي دو همدم mp3 , همسريابي شيدايي , همسريابي ايران 20 , همسريابي دائم 24ساعته , همسريابي طوبي24 , همسريابي 2همدم , همسريابي video , همسريابي پيوند ها ir , همسريابي رايگان , همسريابي موقت همسر یابی farsi , همسريابي دوهمدم , همسريابي ايران20 , همسريابي موقت رايگان , همسريابي دائم و صيغه يابي , همسريابي دو همدم , همسريابي طوبي ورود , همسريابي دو همدم معین mp3 , همسریابی ا , همسريابي ازدواج موقت 30gh , همسريابي اصفهان , همسريابي اصفها ني music feature audio , همسريابي اينترنتي , همسريابي الكتروسنتي , همسريابي اسلامي , همسريابي ايرانيان , همسريابي ايران زندگي , همسريابي اهواز , همسريابي آبادان , همسريابي اسان , همسريابي ايران , همسريابي ازدواج موقت , همسريابي ايران 20 12 , همسريابي ايران زندگي iran20 , همسريابي ازدواج موقت در تهران , همسریابی آ , همسریابی ب , همسريابي بزرگترين , همسريابي بيوه , همسريابي با عكس , همسريابي بهترين , همسريابي بهترین سایت , همسريابي بهترين همسر ايراني , همسریابی پ , همسريابي پيوند , همسريابي پيوند نيك , همسريابي پيوند ها , همسریابی ت , همسريابي تبيان , همسريابي توران81 , همسريابي توران , همسريابي تلگرام , همسريابي تصویری , همسريابي تبریز , همسريابي توران 81 سایت , همسریابی ث , همسريابي ثقافة , همسريابي ثنيان , همسريابي ثبت , همسريابي ثيمات , همسريابي ثقف , همسريابي ثبتارش , همسريابي ثدي , همسريابي ثامن , همسریابی ج , همسريابي جوجل , همسريابي جيميل , همسريابي جامعة , همسريابي جوج , همسريابي جو , همسريابي جورج , همسريابي جريدة , همسريابي جنايات , همسريابي جن , همسريابي جدارة , همسريابي جام , همسريابي جوک , همسریابی چ , همسريابي چگونه , همسريابي چاپار , همسريابي چگونگي , همسريابي چشم , همسريابي حافظون 4 , سايت همسريابي حافظون , همسریابی خ , همسريابي خارجي , همسريابي خواستگاري , سايت همسريابي خاتون , همسریابی د , همسريابي دوهمدل , همسريابي در تهران , همسريابي دوهمسان , همسريابي دوهم , همسريابي دو همدل 2سایت همسر یابی , همسريابي در مشهد , همسريابي در يزد mg , همسريابي دائم , همسريابي در كرج , همسريابي در اصفهان , همسريابي در اراك , همسريابي دو همسان , همسريابي دو همدل , همسريابي دو همدم mp3 youtube , همسریابی ذ , همسريابي ذا , همسريابي ذبح , همسريابي ذاك , همسريابي ذكريات , همسريابي ذكرى , همسريابي ذبحني , همسريابي ذاکرین , همسريابي ذرت , همسريابي ذهب , همسريابي ذوب , همسريابي ذكر , همسريابي ذذ , همسريابي ذهدل , همسریابی ر , سايت همسريابي رايگان , پيوند همسريابي رايگان mp3 , همسريابي رايگان mp3 , سايت همسريابي رشت , سايت همسريابي رايگان پيوند , سايت همسريابي رايگان mp3 , همسریابی ز , همسريابي زاهدان , همسریابی ژ , همسريابي ژله , همسريابي ژست , همسريابي ژاپن , همسريابي ژاله , همسريابي ژیلا , همسريابي ژنتیک , همسريابي ژ ә , همسريابي ژیمناستیک , همسريابي ژورنال , همسريابي ژئوفیزیک , همسریابی س , سايت همسريابي سارا , همسريابي سيرجان , همسريابي سايت , همسریابی ش , همسريابي شيراز , سايت همسريابي شيدايي همسریابی , گروه همسريابي شيدايي , سايت همسريابي شيراز , موسسه همسريابي شيدايي همسریابی , همسریابی ص , سايت همسريابي صيغه , سايت همسريابي صيغه اي , همسریابی ض , همسريابي ضحك , همسريابي ضمن , همسريابي ضيعة , همسريابي ضيعه , همسريابي ضرب , همسريابي ضلت , همسريابي ض10 , همسريابي ضض , همسريابي ضغط , همسريابي ضربدری , همسريابي ضب , همسریابی ط , همسريابي طوبا , همسریابی ظ , همسريابي ظحك , همسريابي ظريف , همسريابي ظهور , همسريابي ظرف , همسريابي ظظ , همسريابي ظالم , همسريابي ظز , همسريابي ظلت , همسريابي ظلم , همسريابي ظط , همسريابي ظظظ , همسريابي ظافر , همسريابي ظریف , همسریابی ع , همسريابي عكس , همسريابي عناكب , همسريابي عکس , همسريابي عالم , همسريابي عاجل , همسريابي عبد , همسريابي عمون , همسريابي عمرو , همسريابي عشق , همسريابي عرب , همسریابی غ , همسريابي غخع , همسريابي غخعفعلاث , همسريابي غوغل , همسريابي غخعفعذث , همسريابي غ8 , همسريابي غامبول , همسريابي غشاخخئشهمyahoomail , همسريابي غلاسة , همسريابي غشاخخ , همسريابي غدر , همسريابي غخعفعلا , همسريابي غرف , همسريابي غخ , همسريابي غرائب , همسریابی ف , همسريابي فيس , همسريابي فيلم , همسريابي فشار , همسريابي فارس , همسريابي فال , همسريابي فيروز , همسريابي فرارو , همسريابي فیلم , همسریابی ق , همسريابي قوقل , همسريابي قصة , همسريابي قياس , همسريابي قران , همسريابي قصص , همسريابي قیمت , همسريابي قيمزر , همسريابي قلم , همسريابي قطره , همسريابي قناة , همسریابی ک , همسريابي كرمانشاه , همسريابي كرج , همسریابی گ , همسريابي گوهردشت gohardasht , همسريابي گوگل , همسريابي گل من download , همسریابی ل , سايت همسريابي لاوايران , همسريابي لاوايران , سايت همسريابي لاو , همسریابی م , همسريابي موقت در تهران , همسريابي موقت , همسريابي مشهد , همسريابي مذهبی , همسريابي موقت در اصفهان , همسريابي مجاز , همسريابي موقت صيغه , همسريابي موقت مشهد , همسريابي موقت حافظون , همسريابي موقت در شيراز , همسريابي موقت تهران , همسريابي موقت همسر يابي iran20 , همسريابي موقت همسر یابی persian , همسريابي موقت همسر یابی , همسريابي موقت همسر يابي iran 2007 , همسریابی ن , همسريابي نيمه گمشده , سايت همسريابي نبض احساس , همسریابی و , سايت همسريابي وازدواج موقت , همسريابي و ازدواج , سايت همسريابي و ازدواج دائم , سايت همسريابي وزارت ورزش و , سايت همسريابي و ازدواج موقت , همسريابي و ازدواج موقت , همسریابی ه , همسريابي همسان گزيني , همسريابي هندوالان , همسريابي همسان 2 , همسریابی ی , همسريابي يوتيوب , همسريابي يلا , همسريابي ياهو , همسريابي يلاشوت , همسريابي يو , همسريابي يوت , همسريابي يوتيب , همسريابي يتيوب , همسريابي يوتوب , سایت همسریابی , همسریابی , همسریابی انلاین , همسریابی ازدواج موقت , همسریابی ا نلاین , همسریابی ا زدواج موقت , همسریابی آ‍ ‍نلاین , همسریابی پ‍ ‍یوند , همسریابی ح‍ ‍افظون , همسریابی د ر اصفهان , همسریابی در اصفهان , همسریابی ر ایگان , همسریابی ص‍ ‍یغه ای , همسریابی ط‍ ‍وبی , همسریابی م‍ ‍وقت , همسریابی م‍ ‍وقت رایگان , , صیغه یابی , صیغه , صیغه موقت , صیغه ساعتی , صیغه یابی تلگرام , صیغه یاب , صیغه مشهد , صیغه ایرانیان , صیغه در مشهد , صیغه اصفهان , صیغه ای , صیغه ارومیه , صیغه اصفهانی , صیغه اجباری همکارم برای شیطنت , صیغه اهواز , صیغه اجبارى همكارم براى شيطنت , صیغه ازدواج موقت , صیغه افغانی , صیغه آنلاین , صیغه آریا , صیغه آستان قدس رضوی , صيغه آنلاين , صيغه آستان قدس رضوي , صیغه آنلاین تصاویر , صیغه آبادان , صیغه آیه , صیغه آنلاین مشهد , صیغه آسان , صیغه بدون دخول , صیغه بندرعباس , صیغه بیرجند , صیغه با عکس , صیغه به انگلیسی , صیغه بوشهر , صیغه بدون اجازه پدر , صیغه با زن شوهردار , صیغه با دختر باکره , صیغه با غیر مسلمان , صیغه تهران , صیغه تلگرام , صیغه تبریز , صیغه تلفنی , صیغه تهران ساعتی , صيغه تهران , صیغه توبه , صيغه تفويض , صیغه تهران تلفن , صیغه تلفنی صحیح است , صیغه ثواب دارد , صیغه ثبت میشود , صیغه ثبت می شود؟ , صیغه ثواب داره , صیغه ثبت نام , صیغه ثبتی , صیغه ثبت , ثبت نام صیغه موقت , ثبت صیغه موقت , ثبت نام صیغه ساعتی , صیغه جوان , صیغه جهرم , صیغه جدید , صیغه جایی ثبت میشود , صيغه جيست , صیغه جو , صیغه جهاد , صیغه جدایی , صیغه جامعه الزهرا , صيغه جاهزه للسيره الذاتيه , صیغه چیست , صیغه چت , صیغه چند ساعته , صيغه چت , صیغه چت روم , صیغه چگونه است , صیغه چگونه باطل میشود , صیغه چه شرایطی دارد , صیغه چه حکمی دارد , صيغه چند ساعته , صیغه حلال , صیغه حافظون , صیغه حرم امام رضا , صیغه حرام است , صيغه حافظون , صیغه حرام است یا حلال , صیغه حرم رضوی , صیغه حلال است , صیغه حرم , صیغه حلال یا حرام , صیغه خانه , صیغه خواهر زن , صیغه خواهر برادری چیست؟ , صیغه خواندن , صیغه خونه ملی ایران , صیغه خواهر برادری , صیغه خانه در مشهد , صیغه خانه های مشهد , صیغه خانه مشهد , صیغه در تهران , صیغه در قم , صیغه در تبریز , صیغه در اصفهان , صیغه در شیراز , صیغه در تلگرام , صیغه دات کام , صیغه در قرآن , صیغه در ارومیه , صیغه ذبح قربانی , صیغه ذکر , صيغه ذكر الله , صيغه ذاتيه , ذکر صیغه محرمیت , ذکر صیغه عقد موقت , ذكر صيغه موقت , ذكر صيغه محرميت , ذکر صیغه ی محرمیت , ذکر صیغه عقد , صیغه رایگان , صیغه رشت , صیغه رایگان در تهران , صیغه رسمی , صيغه رساله للشيخ , صیغه رضوی , صيغه رايگان , صيغه رشت , صیغه روزانه , صیغه رسمی تهران , صیغه زن , صیغه زن شوهردار , صیغه زن غیر مسلمان , صیغه زاهدان , صیغه زنجان , صیغه زن بیوه , صيغه زواج المتعه , صیغه زنان , صیغه زن مطلقه , صیغه زنان بیوه , ژن صیغه ای , صیغه ساعتی در مشهد , صیغه ساعتی در تهران , صیغه ساعتی اصفهان , صیغه ساعتی در کرمان , صیغه سرا , صیغه ساعتی تهران , صیغه ساعتی مشهد , صیغه ساعتی در رشت , صیغه ساعتی تلگرام , صیغه شیراز , صیغه شدن , صيغه شهاده خبره , صیغه شرعی , صيغه شهاده خبره لمحاسب , صيغه شيراز , صيغه شكوى , صیغه شدن دختر , صیغه شدم , صیغه صلاق , صیغه صوتی , صرف صیغه های عربی , دفتر امور صیغه صحن کوثر , صيغه ضمانه , صيغه ضمانه تجاريه , صيغه ضمان , صيغه ضايعه , ضرورت صیغه , ضررهای صیغه , ضوابط صیغه , ضرورت صیغه در اسلام , ضرر صیغه , ضرر صیغه موقت , صیغه طلاق , صیغه طهوران , صیغه طلاق خلع , صيغه طلاق , صیغه طلاق شرعی , صيغه طلاق شرعی , صیغه طلاق غیابی , صيغه طلب وظيفه , صيغه طلب نقل , صيغه طلب اجازه , صیغه ظهار , صیغه ظلاق , ظهور صیغه امر در وجوب , شکل ظاهری صیغه نامه , صیغه عقد موقت , صیغه عقد دائم , صيغه عقد , صيغه عقد عمل , صيغه عقد زواج عرفى , صیغه عقد اخوت , صيغه عزاء , صيغه عقد ايجار , صيغه عقد الزواج , صيغه عقد شراكه بين اثنين , صیغه غیر مدخوله , صیغه غیر حضوری , صیغه غیابی , صیغه غیر مدخوله چیست , صیغه غیر مدخوله یعنی چه , صیغه غیر دائم , صیغه غیر باکره , صیغه غیر دایم , صیغه غرب تهران , صیغه غیر اهل کتاب , صیغه فوری شیراز , صیغه فوری , صیغه فیس بوک , صیغه فارسی , صیغه فوری در تهران , صیغه فوری در مشهد , صیغه فوری تهران , صیغه فاحشه , صيغه فضولي , صیغه فعل های عربی , صیغه قم , صیغه قم شماره , صیغه قزوین , صیغه قمی , صيغه قم , صيغه قايمه العروسه , صیغه قانونی , صیغه قسم , صیغه قبل از ازدواج , صیغه قدس رضوی , صیغه کرمان , صیغه کرج , صیغه کرمانشاه , صیغه کاشان , صیغه کوتاه مدت , صیغه کردم , صیغه کجا پیدا میشه , صیغه کاشمر , صیغه گیلان , صیغه گرگان , صیغه گناه است , صیغه گچساران , صیغه گرام , صیغه گناه دارد , صیغه گروه , صیغه گناباد , صيغه گيلان , صیغه گروهی , صیغه لوکس , صيغه للصلاة على رسول الله , صيغه للصلاة على النبى الصحيحه , صیغه لفظی , صیغه لرستان , صيغه لويس , صيغه لامانع , صيغه لدعوة زفاف , صيغه لعيد الام , صيغ الصلاة على سيدنا محمد , صیغه محرمیت , صیغه موقت تهران , صیغه موقت در تهران , صیغه میشم , صیغه میخوام , صیغه موقت در قم , صیغه موقت مشهد , صیغه موقت تلگرام , صیغه نامه , صیغه نگار , صیغه نامه موقت , صیغه نامه برای هتل , صیغه نذر چگونه است , صیغه نذر , صیغه نامه رسمی , صیغه نذر چیست , صيغه نذر , صيغه نامه محضري , صیغه واقعی , صیغه و ازدواج موقت , صيغه و ازدواج موقت , صیغه و ازدواج موقت تهران , صیغه و همسریابی , صيغه وصل الامانه , صیغه و شرایط آن , صیغه و متعه , صیغه و ازدواج موقت اینترنتی , صيغه ورقه زواج عرفى , صیغه همدان , صیغه های عربی , صیغه های تبریز , صیغه های ماضی و مضارع , صیغه های مضارع عربی , صيغه هاي عربي , صیغه های عربی دوم راهنمایی , صیغه های مضارع , صیغه های عربی سوم راهنمایی , صیغه های فعل مضارع , صیغه یابی مشهد , صیغه یابی در قم , صیغه یابی در تهران , صیغه یابی رایگان , صیغه یاب تلگرام , صیغه یابی تبریز , صیغه یاب رایگان , صيغه با عكس همسر يابي farsi , صيغه خانم 30 ساله , صيغه در تهران , صيغه محرميت , صيغه عقد زواج عرفي doc , صيغه در مشهد adsl , صيغه موقت , صيغه يابي رايگان , صيغه الصلاه علي النبي , صيغه ايرانيان , صيغه در آستان قدس رضوي , صيغه التشهد في الصلاه , صيغه يابي حافظون , صيغه عقد مشاركه , صيغه شهاده عمل , صيغه عقد زواج المتعه , صيغه در مشهد , صيغه موقت همسر یابی farsi , صيغه با عكس همسر يابي farsi dictionary , صیغه ا , صيغه اصفهان , صيغه الوصيه الشرعيه , صيغه استقاله من العمل , صيغه الاستغفار , صيغه الاذان , صيغه الزواج العرفي , صيغه ايصال الامانه , صيغه المبالغه , صيغه اخلاء طرف , صيغه اعلام وراثه , صيغه الاستقاله , صيغه اي زن , صيغه انذار , صيغه العقد العرفي , صيغه استقاله , صيغه الزواج , صيغه ايرانيان tehran , صیغه آ , صیغه ب , صيغه بطاقه دعوه زواج , صيغه بدون دخول غرف شات 12 فى الياهو , صيغه بيان مفردات مرتب , صيغه بيانات طالب , صيغه بلي 2 تشغيل العاب usb , صيغه برامج الايفون , صيغه بيونسي , صيغه بازن شوهردار , صيغه برادري , صيغه بوشهر24 , صيغه با فيديو , صيغه با عكس , صيغه بطاقه دعوه مواليد , صيغه بدون دخول , صيغه با عكس همسر ياسر , صيغه با عكس همسر يابي , صيغه با عكس همسر يابي persian , صیغه پ , صيغه پرسپولیس , صيغه پخش , صيغه پارس , صيغه پرده , صيغه پيشخوان , صيغه پلیس , صيغه پنبه , صيغه پیام , صيغه پارتي , صيغه پرداخت , صيغه پیشخوان , صيغه پستانهای , صيغه پورن , صيغه پليس , صيغه پدر , صیغه ت , صيغه تعريف بالراتب , صيغه تنازل عن شقه , صيغه توكيل خاص , صيغه تقرير ضد موظف , صيغه تكبير العيد الاضحي , صيغه تهنئه شهر رمضان المبارك , صيغه تمويل المقاوله , صيغه تشهد الصلاة , صيغه توكيل عام رسمي , صيغه تظلم , صيغه تنازل قانونيه , صيغه توكيل , صيغه تنازل , صيغه تشهد , صيغه تنازل الزوجه عن قائمه المنقولات , صيغه تنازل عن عقار , صيغه توكيل بيع شقه , صيغه تهران تلفن , صیغه ث , صيغه ثاني اكسيد الكربون في , صیغه ج , صيغه جمع تبرعات , صيغه جاهزه لاستماره بحث اجتماعى , صيغه جزيييه للكلور و الكربون , كلور + كربون صيغه جزيئي , صيغه جارنيه اشقر رمادي , صیغه چ , صيغه چيست؟ , صيغه چت روم , صیغه ح , صيغه حلال در تهران , صيغه حسن سيره وسلوك , صيغه حسابيه , صيغه حلال , صيغه حلال در شمرون , صیغه خ , صيغه خطاب نقل , صيغه خانه , صيغه خطاب طلب اجازه , صيغه خواهر برادري , صيغه خواندن , صيغه خطاب تظلم , صيغه خطاب للسفاره , صيغه خانم , صيغه خطاب تفويض , صيغه خطاب استرحام , صيغه خطاب الشكوى , صيغه خانم 30 ساله عكس , صيغه خطاب , صيغه خانم 20 ساله , صيغه خانه مشهد , صيغه خطاب تجديد عقد , صيغه خطاب للجوازات , صيغه خانم 18 , صيغه خطاب نقل موظف , صیغه د , صيغه دعوي ضم حضانه , صيغه دائم , صيغه دعوي طلاق للضرر , صيغه دعوه عقد قران , صيغه دختر باكره , صيغه دات كام , صيغه دعوي صحه توقيع , صيغه در اسلام , صيغه در قم , صيغه دعوي بطلان عقد بيع , صيغه در شيراز , صيغه دعوه فرح , صيغه دعوه عيد ميلاد , صيغه دعوه حفل تخرج , صيغه در يزد , صيغه دعوي صحه ونفاذ سياره , صیغه ذ , صيغه ذا , صيغه ذبح , صيغه ذاك , صيغه ذكريات , صيغه ذكرى , صيغه ذبحني , صيغه ذاکرین , صيغه ذرت , صيغه ذهب , صيغه ذوب , صيغه ذكر , صيغه ذذ , صيغه ذهدل , صیغه ر , صيغه رساله ضم الخدمة , سايت صيغه رايگان , صيغه رساله شكر , زن صيغه رشت , صیغه ز , صيغه زن بيوه , صيغه زواج المتعة , صيغه زن شوهر دار , صيغه زنان , صيغه زن و مرد سك30 بدون فيلتر , صيغه زن , صيغه زواج عرفى , صيغه زن شوهردار , صيغه زواج المتعه باللغه الانكليزيه , صیغه ژ , صيغه ژله , صيغه ژست , صيغه ژاپن , صيغه ژاله , صيغه ژیلا , صيغه ژنتیک , صيغه ژ ә , صيغه ژیمناستیک , صيغه ژورنال , صيغه ژئوفیزیک , صیغه س , صيغه ساعتي درتلگرام , صيغه سايت همسر يابي بهترين همسر طوبي 24 , صيغه سيره ذاتيه جاهزه , صيغه سي في عربي , صيغه سند قبض نموذج , صيغه ساعتي در تهران , صيغه ساعتي , صيغه سرا , صيغه سايت , صيغه سند صرف , صيغه سي في , صيغه سيره ذاتيه , صیغه ش , صيغه شهادات الخبره , صيغه شكوي لوزير , صيغه شهاده الخبره , صيغه شهاده تقدير , صيغه شدن با زن شوهردار حشری , صيغه شهاده شكر , صيغه شهاده راتب , صيغه شكوا , صيغه شرعي , صيغه شهاده تدريب , صيغه شهادة ضمان , صيغه شدن , صيغه شهاده خبره حكوميه , صيغه شهاده تقدير للموظف المثالي , صيغه شهاده تقدير امهات , صیغه ص , صيغه صيغه مشهد , صيغه صلاه علي النبي فوائد , صيغه صلاه علي النبي , صیغه ض , صيغه ضمان حقوق , صیغه ط , صيغه طلب مساعده , صيغه طلب زياده راتب , صيغه طلب نقل موظف , صيغه طلب انهاء خدمه , صيغه طلب شراء , صيغه طلب الزياده , صيغه طلب وظيفة , صيغه طلب ارض استثناء , صيغه طلب تقصير جلسه , صيغه طلب انتداب , صيغه طلب سلفه , صيغه طلب تعيين , صيغه طلب رسمي , صيغه طلب , صيغه طلب مساعده ماليه , صيغه طلاق eminem , صيغه طلب اجازة من مدير الشركة , صیغه ظ , صيغه ظحك , صيغه ظريف , صيغه ظهور , صيغه ظرف , صيغه ظظ , صيغه ظالم , صيغه ظز , صيغه ظلت , صيغه ظلم , صيغه ظط , صيغه ظظظ , صيغه ظافر , صيغه ظریف , صیغه ع , صيغه عقد بيع شقه تمليك , صيغه عرض سعر نموذج , صيغه عقود الشركات , صيغه عقد شركه تضامن , صيغه عقد عمل contract , صيغه عقد موقت , صيغه عقد شراكه , صيغه عقد اداره , صيغه عقد اتفاق , صيغه عقد زواج عرفي , صيغه عقد بيع ارض , صيغه عقد بيع شقه , صيغه عقد ايجار شقه مفروشه , صیغه غ , صيغه غاز الكلور , ماهي صيغه غاز البوتان , صیغه ف , برنامج محول صيغه فيديو , صيغه فوري , صیغه ق , صيغه قائمه منقولات زوجيه , صيغه قائمه الزواج , صيغه قران , صيغه قمي , صيغه قائمه منقولات , صیغه ک , صيغه كتابه شهاده خبره , صيغه كتابه السيره الذاتيه , صيغه كردن دختر باكره , صيغه كروت افراح , صيغه كرت فرح , صيغه كلور الهيدروجين , صيغه كتابه خطاب نقل موظف , صيغه كرمان , صيغه كتب الكتاب , صيغه كتابه تقرير , صيغه كتابه محضر اجتماع , صيغه كردن در مشهد , صيغه كردن دختران , صيغه كرج , صيغه كردن زنان , صيغه كتاب , صيغه كردن , صيغه كتابه اعلان عن عقارات , صيغه كتابه استلام عهده , صيغه كردن زن 30ساله , صیغه گ , صيغه گيشا , صیغه ل , صيغه لممنوع اصطحاب الاطفال , صيغه لفت نظر معلم , صيغه لاتفاق الطلاق , صيغه للدعوات الزفاف , صيغه لبنان , صیغه م , صيغه موقت تهران , صيغه موقت اصفهان , صيغه مشهد تلفن , صيغه مخالصه نهائيه , صيغه منتهي الجموع , صيغه محرميت خواهر برادري , صيغه مفردات مرتب , صيغه مبالغه , صيغه محضر تحقيق , صيغه مشهد مقدس video , صيغه مشهد , صيغه مفردات المرتب , صيغه موقت در قم , صيغه موقت در مشهد , صيغه موقت دختر , صيغه موقت ازدواج , صيغه مشهد راتب صيدلى , صیغه ن , صيغه نامه رسمي , صيغه نغمه الايفون , صيغه نعي مسيحيه , صيغه نودونه ساله , صيغه نامه , صيغه نقل , صيغه نغمات الايفون , صيغه نگار , صيغه نعي , صیغه و , صيغه وكاله شرعيه , صيغه وصل امانه , صيغه وكاله عامه , صيغه وصيه , صيغه وازدواج موقت , صيغه وكاله , صیغه ه , صيغه همسر يابي , صيغه همدان , صيغه هاي فعل مضارع , صيغه هاس , صيغه همسر , صیغه ی , صيغه يابي , صيغه ياب , صيغه يك ساعته , صيغه ي محرميت , صيغه يا ب جنده , صيغه يزد , صيغه ي ايرانيان , صيغه يابس , صيغه يابي در قم , صيغه يك روزه , صيغه يك روز , صيغه يابي تهران , صيغه ياب واقعی , صيغه يابي مشهد , صيغه يابي اراك , صیغه در ایران , صیغه سندی , زنان صیغه ای , ازدواج موقت صیغه در ایران , صیغه شدن الهام چرخنده , صیغه در کوپه , زن صیغه , مستند صیغه , صیغه , صیغه عقد , صیغه جواب عمل , صیغه ای میخوام , صیغه ا ی میخوام , صیغه ا ی , صیغه ب‍ ‍رادری , صیغه برادری , صیغه ت‍ ‍هران , صیغه ج‍ ‍واب عمل , صیغه د ر مشهد , صیغه د ات کام , صیغه د ر تهران , صیغه س‍ ‍اعتی , صیغه ق‍ ‍انونی , صیغه م‍ ‍حرمیت , صیغه م‍ ‍وقت , صیغه م‍ ‍وقت در تهران , صیغه م‍ ‍بالغه , صیغه مبالغه , صیغه م‍ ‍یشوم , صیغه میشوم , صیغه ی‍ ‍ابی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1012
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شیدایی
سایت همسریابی شیدایی

 

آموزش رابطه جنسی

 

سعی در برقراری عدالت مطلق در زمینه رابطه جنسی، یعنی این که ماهر دو بایستی همیشه به یک اندازه لذت ببریم ” ایده مطلوبی نیست ". ولی واضح است که هر دو طرف بایستی از رابطه جنسی نصیبی ببرند.

 

رابطه جنسی و ارضاء نشدن 

شما را با عوارضی که از عدم ارضاء جنسی زن ها و خانم ها را از نظر روانی تهدید می کند، آشنا می کنیم. هدف ما این است که با آشنایی از مسائل جنسی، آگاه تر شوید تا بتوانید در زندگی زناشویی، خوش بخت تر باشید و از زندگی با یکدیگر لذت ببرید.طبق جدیدترین آمار، چهل درصد طلاق ها به علت عدم رضایت جنسی صورت می گیرد. اکثر زنان و مردان متاهل از روابط جنسی خود لذت کافی را نمی برند. این مسئله در مورد زنان به شدت صادق است، بنابراین بهره گیری دو طرفه لازم است.

 

آمیزش جنسی فقط جماع و داخل و خارج کردن نیست. لذت جنسی لمس و ارضاء جسمی در مقوله تمایلات جنسی می گنجد، ولی احساسات، رویاها و خیال پردازی نیز در همین مقوله هستند. برای بسیاری از افراد امتزاج جنسی با یک فرد، دارای ابعاد روحی نیز می باشد.

 

وقتی شما با همسرتان آمیزش جنسی دارید با او در یکی از بزرگترین لذائذی که وجود دارد، شریک می شوید. البته یکی از شروط این امر آن است که هر دو طرف در زمان و چگونگی آمیزش جنسی شرکت داشته و حق انتخاب داشته باشند. آمیزش جنسی هماهنگی میان انسانهاست و به همین دلیل می تواند هیجان انگیز و در عین حال دشوار نیز باشد. عملی که برای یک نفر خوشایند و ارضاکننده است، ممکن است برای دیگری اینطور نباشد.لذت بردن را نمی توان سنجید و شرط و شروط و الزامات می تواند روی میل جنسی تاثیر مخربی داشته باشد.

 

سعی در برقراری عدالت مطلق در زمینه امور جنسی، یعنی این که ماهر دو بایستی همیشه به یک اندازه لذت ببریم ” ایده مطلوبی نیست ". ولی واضح است که هر دو طرف بایستی از آمیزش جنسی نصیبی ببرند. اگر همیشه فقط یک طرف ارضا شود یک جای قضیه لنگ است. علت این امر ممکن است آن باشد که رابطه آن دو بطور کلی خوب نیست، یا حال یکی از طرفین خوب نیست. ولی ممکن است علت آن خیلی ساده باشد و به تکنیک غلط بستگی داشته باشد.

 

در بسیاری موارد راه حل ساده ای برای این مشکل وجود دارد و آن ارتباط با یکدیگر است. لزومی ندارد که این ارتباط کلامی باشد. ولی شما بایستی به طریقی به طرف مقابل خود نشان دهید که چه کاری بنظر شما لذتبخش است و چگونه مایل هستید لمس و نوازش شوید. بسیاری از زنان واهمه دارند که تقاضاهای بسیاری داشته باشند و سخت ارضا بنظر برسند. ولی اگر فرد سکوت کند و قانع باشد با خود و طرف مقابلش دوستی خاله خرسه کرده است. اگر مایل هستید به شیوه بخصوصی عشقبازی کنید، یا بنوع بخصوصی از انگیزه جنسی نیاز دارید تا ارگاسم شوید بایستی خودتان آن را بیان کنید یا نشان دهید. این احتمال وجود دارد که طرف مقابل شما نیز تمایلات خود را برای شما بازگو کند.

 

یک تاثیر مثبت وجود ارتباط در آمیزش جنسی آنست که راحت تر می توان در مورد وسائل جلوگیری از بارداری و حفاظت در مقابل بیماریهای مسری گفتگو کرد. سکوت به آسانی منجر به سوءتفاهم می شود و زن و مرد بی آن که در مورد مسائل حفاظتی با یکدیگر صحبت کنند با هم همخوابگی خواهند کرد. مرد ممکن است فرض را بر این گذاشته باشد که زن قرص ضدبارداری مصرف می کند و او خبر ندارد و زن شاید از مرد نخواهد که از کاندوم استفاده کند.

 

با کمی ارتباط صریح می توان از خطرات غیرضروری پیشگیری کرد و از نگرانیهای بعدی در امان ماند. فرضیات بسیاری در مورد زنان و مردان در مورد تمایلات جنسی آنان وجود دارد. در درجه نخست با تکیه بر بیولوژی و طبیعت تصریح شده که تمایلات جنسی زنان و مردان با هم فرق می کنند. پیش داوریها و ساده انگاریها اغلب ریشه در ترس و تمایل به کنترل دارند.

 

بشر می خواهد تمایلات جنسی را کنترل کند، چون این تمایلات پرقدرت بوده و دارای نیروی متحول کننده ای هستند و چون مردان طی یک دوران طولانی در جامعه تسلط داشته اند، تمایلات جنسی زنان تحت کنترل شدید بوده و برای این کار پیش داوری هایی بوجود آمده است. امروزه افراد هر چه بیشتر فرضیات قدیمی و کهنه را در مورد جنسیت و تمایلات جنسی زیر سوال می برند و این مثبت است.

  

منبع: همسريابي صیغه سیقه سایت صیغه موقت صیغه صیغه یابی سیغه سیغه zibajoo.ir

 



:: برچسب‌ها: سايت همسريابي شیدایی , همسریابی یابی شیدایی , همسریابی شیداییی , همسریابی شیدایی , صیغه شیدایی , همسریابی , همسریابی دوهمدم , همسریابی موقت , همسریابی سارا , همسریابی طوبی , همسریابی دوهمدل , همسریابی رایگان , همسریابی نازیار , همسریابی بهترین همسر , همسریابی ازدواج موقت در اصفهان , همسریابی ایرانیان خارج از کشور , همسریابی اصفهان , همسریابی ایرانیان , همسریابی اروپا , همسریابی اینترنتی , همسریابی ایران بیلد , همسریابی افغانی , همسریابی افغانستان , همسریابی آنلاین , همسریابی آلمان , همسريابي آنلاين , همسریابی آنلاین طوبی , همسریابی آنلاین رایگان , همسریابی آسان , همسریابی آرمان داوری , همسریابی آنلاین دوهمدم , همسریابی آنلاین+عکس , همسریابی آبادان , همسریابی بدون عضویت , همسریابی با شماره تلفن , همسریابی با شماره موبایل , همسریابی بین المللی , همسریابی با عکس , همسریابی برای مهاجرت , همسريابي بهترين همسر , همسریابی بهترین عشق , همسریابی با عکس و تلفن , همسریابی پیوند , همسریابی پاک ینه , همسریابی پرمننت , همسريابي پرمننت , همسریابی پروین زمانی , همسریابی پزشکان , همسريابي پاك ينه , همسریابی پاک اینه , همسریابی پولدار , همسریابی پوران , همسریابی توران , همسریابی تلگرام , همسریابی تبیان , همسریابی تبریز , همسریابی تهران , همسریابی توران 81 , همسريابي توران 81 , همسریابی تلفنی , همسريابي تهران , همسریابی ثبت نام , ثبت نام همسريابي , ثبت نام همسریابی طوبی , ثبت نام همسریابی موقت , ثبت نام همسريابي طوبي , ثبت نام همسریابی تبیان , همسریابی بدون ثبت نام , سایت همسریابی ثبت نام , همسریابی رایگان بدون ثبت نام , همسریابی+در+رشت+ثبت+رایگان+سایت+در , همسریابی جدید , همسریابی جفت , همسریابی جهانی , همسریابی جانبازان , همسریابی جفت در تلگرام , همسریابی جدید دوهمدم , همسریابی جهانی با عکس , همسریابی جمهوری اسلامی , همسریابی جوانان , همسریابی جهت ازدواج موقت , همسریابی چت , همسریابی چت روم , همسریابی چادری , همسریابی چهارمحال , همسريابي چت , همسریابی چیست , همسريابي چت روم , همسریابی چتی , همسریابی چینی , همسریابی چین , همسریابی حافظون , همسريابي حافظون , همسریابی حضوری , همسریابی حبیبیان , همسریابی ح , همسریابی حا , همسریابی حوزه علمیه , همسریابی حجت الاسلام , همسریابی حضوری در مسجد غدیر , حافظون همسریابی موقت , همسریابی خارج از کشور , همسریابی خارجی , همسریابی خاتون , همسریابی خواستگار , همسریابی خانم مقدم , همسریابی خوزستان , همسريابي خاتون , همسریابی خاتون طوبی , همسریابی خانه امید , همسریابی خراسان شمالی , همسریابی در آمریکا , همسریابی در کویت , همسریابی دائم , همسریابی دوباور , همسریابی در کانادا , همسریابی در تلگرام , همسریابی در ترکیه , همسریابی دو , همسریابی ذوهمدم , همسریابی دو همدم , همسریابی ذوهمذم , همسریابی ذایگان , سایت همسریابی ذو همدم , سایت همسریابی دوهمدم , سایت همسریابی ذوهمذم , همسریابی رایگان طوبی , همسریابی رایگان در مشهد , همسریابی رایگان دراصفهان , همسریابی رایگان با عکس , همسریابی رایگان صیغه ای , همسریابی رایگان همراه با عکس , همسریابی رشت , همسریابی رایگان موقت , همسریابی زنجان , همسریابی زاهدان , همسریابی زن , همسریابی زن بیوه , همسریابی زنان بیوه , همسریابی زانیار , همسریابی زنده باد , همسریابی زوج یابی , همسریابی زوج , همسریابی زن پولدار , همسریابی در ژاپن , سایت همسریابی ژاپن , سایت همسریابی ژاپنی , همسریابی سارا(جدید , همسریابی سارا رایگان , همسريابي سارا , همسریابی سایت , همسریابی سریع , همسریابی ساعتی , همسریابی سنندج , همسریابی سازمان ملی جوانان , همسریابی سایت طوبی , همسریابی شیدای , همسریابی شیدائی , همسریابی شيدايي , همسریابی شیراز , همسریابی شریک زندگی , همسریابی شماره تلفن , همسریابی شهرکرد , همسریابی شماره , همسریابی صیغه ای , همسریابی صیغه , همسریابی صاحبدلان , همسریابی صیغه ازدواج , همسريابي صيغه اي , همسریابی صیغه موقت , همسریابی صیغه ای تهران , همسريابي صيغه , همسریابی صیغه ای رایگان , همسریابی صیغه ای در اصفهان , همسریابی طهوران , همسریابی طوبی ورود اعضا , همسریابی طوبیگ , همسريابي طوبي , همسریابی طوبی 24 , همسريابي طوبی , همسريابي طوبي 24 , همسریابی طوبی موقت , همسریابی طوبي , همسریابی ظوبی , سایت همسریابی طوبی , همسریابی عکس , همسریابی عراق , همسریابی عربی , همسریابی عاشقانه , همسریابی عشق , همسریابی عاطفه 24 , عکسهای همسریابی , عکس همسریابی موقت , همسریابی در اذربایجان غربی , همسریابی اذربایجان غربی , همسریابی فوری , همسریابی فارس , همسریابی فوری با عکس , همسریابی فیس بوک , همسريابي فيسبوك , همسریابی فارسی , همسريابي فوري , همسریابی فارسی زبانان , همسریابی فیسبوکی , همسريابي فارسي , همسریابی قانونی , همسریابی قم , همسریابی قزوین , همسريابي قم , همسريابي قزوين , همسریابی ققنوس , سایت همسریابی قانونی , سایت همسریابی قم , همسریابی در قم , همسریابی در قزوین , همسریابی کانادا , همسریابی کاملا رایگان , همسریابی کرمان , همسریابی کرمانشاه , همسریابی کرج , همسریابی کاشان , همسریابی کردستان , همسریابی کل من , همسریابی کازرون , همسریابی کلوب , همسریابی گل من , همسریابی گل , همسريابي گل من , همسریابی گوهردشت , همسریابی گوگل , همسریابی گیلان , همسریابی گل من 2 , همسریابی گرگان , همسریابی گوگل رایگان , همسريابي گل , همسریابی لاوایران , همسریابی لاو , همسريابي لاو ايران , همسریابی لاویران , همسریابی لرستان , همسریابی لیلی و مجنون , همسریابی لبنان , همسریابی لاو ایرانیان , همسریابی لاهیجان , همسریابی لی مین هو , همسریابی موقت نگار , همسریابی موقت در کرمان , همسریابی موقت در مشهد , همسریابی مونس , همسریابی معلولین , همسریابی موقت رایگان , همسریابی موقت در اصفهان , همسریابی موقت اراک , همسریابی موقت در تهران , همسریابی نگار , همسریابی نبض احساس , همسریابی نیشابور , همسریابی نیمه گمشده , همسریابی ناشنوایان , همسریابی نهاد رهبری , همسریابی نیک , همسریابی نوران , همسریابی نظرات , همسریابی وزارت ورزش و جوانان , همسریابی و صیغه , همسریابی واقعی , همسریابی و ازدواج موقت , همسریابی وازدواج , همسریابی و دوست یابی , همسریابی و صیغه موقت , همسریابی ووهمدم , همسریابی وزارت جوانان , همسریابی وزارت ارشاد , همسریابی همدم , همسریابی همدل , همسریابی همراه با عکس , همسریابی همدان , همسریابی همسان , همسريابي همدم , همسریابی همراز , همسریابی همسر جون , همسريابي همدل , همسریابی همدم 2 , همسریابی یزد , همسریابی یارناز , همسریابی یاسوج , همسریابی یابی , همسریابی یک همدل , همسریابی یک همدل دات کام , همسریابی یک همدم , همسریابی بهترین , همسریابی یهترین همسر , همسريابي دو همدم mp3 , همسريابي شيدايي , همسريابي ايران 20 , همسريابي دائم 24ساعته , همسريابي طوبي24 , همسريابي 2همدم , همسريابي video , همسريابي پيوند ها ir , همسريابي رايگان , همسريابي موقت همسر یابی farsi , همسريابي دوهمدم , همسريابي ايران20 , همسريابي موقت رايگان , همسريابي دائم و صيغه يابي , همسريابي دو همدم , همسريابي طوبي ورود , همسريابي دو همدم معین mp3 , همسریابی ا , همسريابي ازدواج موقت 30gh , همسريابي اصفهان , همسريابي اصفها ني music feature audio , همسريابي اينترنتي , همسريابي الكتروسنتي , همسريابي اسلامي , همسريابي ايرانيان , همسريابي ايران زندگي , همسريابي اهواز , همسريابي آبادان , همسريابي اسان , همسريابي ايران , همسريابي ازدواج موقت , همسريابي ايران 20 12 , همسريابي ايران زندگي iran20 , همسريابي ازدواج موقت در تهران , همسریابی آ , همسریابی ب , همسريابي بزرگترين , همسريابي بيوه , همسريابي با عكس , همسريابي بهترين , همسريابي بهترین سایت , همسريابي بهترين همسر ايراني , همسریابی پ , همسريابي پيوند , همسريابي پيوند نيك , همسريابي پيوند ها , همسریابی ت , همسريابي تبيان , همسريابي توران81 , همسريابي توران , همسريابي تلگرام , همسريابي تصویری , همسريابي تبریز , همسريابي توران 81 سایت , همسریابی ث , همسريابي ثقافة , همسريابي ثنيان , همسريابي ثبت , همسريابي ثيمات , همسريابي ثقف , همسريابي ثبتارش , همسريابي ثدي , همسريابي ثامن , همسریابی ج , همسريابي جوجل , همسريابي جيميل , همسريابي جامعة , همسريابي جوج , همسريابي جو , همسريابي جورج , همسريابي جريدة , همسريابي جنايات , همسريابي جن , همسريابي جدارة , همسريابي جام , همسريابي جوک , همسریابی چ , همسريابي چگونه , همسريابي چاپار , همسريابي چگونگي , همسريابي چشم , همسريابي حافظون 4 , سايت همسريابي حافظون , همسریابی خ , همسريابي خارجي , همسريابي خواستگاري , سايت همسريابي خاتون , همسریابی د , همسريابي دوهمدل , همسريابي در تهران , همسريابي دوهمسان , همسريابي دوهم , همسريابي دو همدل 2سایت همسر یابی , همسريابي در مشهد , همسريابي در يزد mg , همسريابي دائم , همسريابي در كرج , همسريابي در اصفهان , همسريابي در اراك , همسريابي دو همسان , همسريابي دو همدل , همسريابي دو همدم mp3 youtube , همسریابی ذ , همسريابي ذا , همسريابي ذبح , همسريابي ذاك , همسريابي ذكريات , همسريابي ذكرى , همسريابي ذبحني , همسريابي ذاکرین , همسريابي ذرت , همسريابي ذهب , همسريابي ذوب , همسريابي ذكر , همسريابي ذذ , همسريابي ذهدل , همسریابی ر , سايت همسريابي رايگان , پيوند همسريابي رايگان mp3 , همسريابي رايگان mp3 , سايت همسريابي رشت , سايت همسريابي رايگان پيوند , سايت همسريابي رايگان mp3 , همسریابی ز , همسريابي زاهدان , همسریابی ژ , همسريابي ژله , همسريابي ژست , همسريابي ژاپن , همسريابي ژاله , همسريابي ژیلا , همسريابي ژنتیک , همسريابي ژ ә , همسريابي ژیمناستیک , همسريابي ژورنال , همسريابي ژئوفیزیک , همسریابی س , سايت همسريابي سارا , همسريابي سيرجان , همسريابي سايت , همسریابی ش , همسريابي شيراز , سايت همسريابي شيدايي همسریابی , گروه همسريابي شيدايي , سايت همسريابي شيراز , موسسه همسريابي شيدايي همسریابی , همسریابی ص , سايت همسريابي صيغه , سايت همسريابي صيغه اي , همسریابی ض , همسريابي ضحك , همسريابي ضمن , همسريابي ضيعة , همسريابي ضيعه , همسريابي ضرب , همسريابي ضلت , همسريابي ض10 , همسريابي ضض , همسريابي ضغط , همسريابي ضربدری , همسريابي ضب , همسریابی ط , همسريابي طوبا , همسریابی ظ , همسريابي ظحك , همسريابي ظريف , همسريابي ظهور , همسريابي ظرف , همسريابي ظظ , همسريابي ظالم , همسريابي ظز , همسريابي ظلت , همسريابي ظلم , همسريابي ظط , همسريابي ظظظ , همسريابي ظافر , همسريابي ظریف , همسریابی ع , همسريابي عكس , همسريابي عناكب , همسريابي عکس , همسريابي عالم , همسريابي عاجل , همسريابي عبد , همسريابي عمون , همسريابي عمرو , همسريابي عشق , همسريابي عرب , همسریابی غ , همسريابي غخع , همسريابي غخعفعلاث , همسريابي غوغل , همسريابي غخعفعذث , همسريابي غ8 , همسريابي غامبول , همسريابي غشاخخئشهمyahoomail , همسريابي غلاسة , همسريابي غشاخخ , همسريابي غدر , همسريابي غخعفعلا , همسريابي غرف , همسريابي غخ , همسريابي غرائب , همسریابی ف , همسريابي فيس , همسريابي فيلم , همسريابي فشار , همسريابي فارس , همسريابي فال , همسريابي فيروز , همسريابي فرارو , همسريابي فیلم , همسریابی ق , همسريابي قوقل , همسريابي قصة , همسريابي قياس , همسريابي قران , همسريابي قصص , همسريابي قیمت , همسريابي قيمزر , همسريابي قلم , همسريابي قطره , همسريابي قناة , همسریابی ک , همسريابي كرمانشاه , همسريابي كرج , همسریابی گ , همسريابي گوهردشت gohardasht , همسريابي گوگل , همسريابي گل من download , همسریابی ل , سايت همسريابي لاوايران , همسريابي لاوايران , سايت همسريابي لاو , همسریابی م , همسريابي موقت در تهران , همسريابي موقت , همسريابي مشهد , همسريابي مذهبی , همسريابي موقت در اصفهان , همسريابي مجاز , همسريابي موقت صيغه , همسريابي موقت مشهد , همسريابي موقت حافظون , همسريابي موقت در شيراز , همسريابي موقت تهران , همسريابي موقت همسر يابي iran20 , همسريابي موقت همسر یابی persian , همسريابي موقت همسر یابی , همسريابي موقت همسر يابي iran 2007 , همسریابی ن , همسريابي نيمه گمشده , سايت همسريابي نبض احساس , همسریابی و , سايت همسريابي وازدواج موقت , همسريابي و ازدواج , سايت همسريابي و ازدواج دائم , سايت همسريابي وزارت ورزش و , سايت همسريابي و ازدواج موقت , همسريابي و ازدواج موقت , همسریابی ه , همسريابي همسان گزيني , همسريابي هندوالان , همسريابي همسان 2 , همسریابی ی , همسريابي يوتيوب , همسريابي يلا , همسريابي ياهو , همسريابي يلاشوت , همسريابي يو , همسريابي يوت , همسريابي يوتيب , همسريابي يتيوب , همسريابي يوتوب , سایت همسریابی , همسریابی , همسریابی انلاین , همسریابی ازدواج موقت , همسریابی ا نلاین , همسریابی ا زدواج موقت , همسریابی آ‍ ‍نلاین , همسریابی پ‍ ‍یوند , همسریابی ح‍ ‍افظون , همسریابی د ر اصفهان , همسریابی در اصفهان , همسریابی ر ایگان , همسریابی ص‍ ‍یغه ای , همسریابی ط‍ ‍وبی , همسریابی م‍ ‍وقت , همسریابی م‍ ‍وقت رایگان , , صیغه یابی , صیغه , صیغه موقت , صیغه ساعتی , صیغه یابی تلگرام , صیغه یاب , صیغه مشهد , صیغه ایرانیان , صیغه در مشهد , صیغه اصفهان , صیغه ای , صیغه ارومیه , صیغه اصفهانی , صیغه اجباری همکارم برای شیطنت , صیغه اهواز , صیغه اجبارى همكارم براى شيطنت , صیغه ازدواج موقت , صیغه افغانی , صیغه آنلاین , صیغه آریا , صیغه آستان قدس رضوی , صيغه آنلاين , صيغه آستان قدس رضوي , صیغه آنلاین تصاویر , صیغه آبادان , صیغه آیه , صیغه آنلاین مشهد , صیغه آسان , صیغه بدون دخول , صیغه بندرعباس , صیغه بیرجند , صیغه با عکس , صیغه به انگلیسی , صیغه بوشهر , صیغه بدون اجازه پدر , صیغه با زن شوهردار , صیغه با دختر باکره , صیغه با غیر مسلمان , صیغه تهران , صیغه تلگرام , صیغه تبریز , صیغه تلفنی , صیغه تهران ساعتی , صيغه تهران , صیغه توبه , صيغه تفويض , صیغه تهران تلفن , صیغه تلفنی صحیح است , صیغه ثواب دارد , صیغه ثبت میشود , صیغه ثبت می شود؟ , صیغه ثواب داره , صیغه ثبت نام , صیغه ثبتی , صیغه ثبت , ثبت نام صیغه موقت , ثبت صیغه موقت , ثبت نام صیغه ساعتی , صیغه جوان , صیغه جهرم , صیغه جدید , صیغه جایی ثبت میشود , صيغه جيست , صیغه جو , صیغه جهاد , صیغه جدایی , صیغه جامعه الزهرا , صيغه جاهزه للسيره الذاتيه , صیغه چیست , صیغه چت , صیغه چند ساعته , صيغه چت , صیغه چت روم , صیغه چگونه است , صیغه چگونه باطل میشود , صیغه چه شرایطی دارد , صیغه چه حکمی دارد , صيغه چند ساعته , صیغه حلال , صیغه حافظون , صیغه حرم امام رضا , صیغه حرام است , صيغه حافظون , صیغه حرام است یا حلال , صیغه حرم رضوی , صیغه حلال است , صیغه حرم , صیغه حلال یا حرام , صیغه خانه , صیغه خواهر زن , صیغه خواهر برادری چیست؟ , صیغه خواندن , صیغه خونه ملی ایران , صیغه خواهر برادری , صیغه خانه در مشهد , صیغه خانه های مشهد , صیغه خانه مشهد , صیغه در تهران , صیغه در قم , صیغه در تبریز , صیغه در اصفهان , صیغه در شیراز , صیغه در تلگرام , صیغه دات کام , صیغه در قرآن , صیغه در ارومیه , صیغه ذبح قربانی , صیغه ذکر , صيغه ذكر الله , صيغه ذاتيه , ذکر صیغه محرمیت , ذکر صیغه عقد موقت , ذكر صيغه موقت , ذكر صيغه محرميت , ذکر صیغه ی محرمیت , ذکر صیغه عقد , صیغه رایگان , صیغه رشت , صیغه رایگان در تهران , صیغه رسمی , صيغه رساله للشيخ , صیغه رضوی , صيغه رايگان , صيغه رشت , صیغه روزانه , صیغه رسمی تهران , صیغه زن , صیغه زن شوهردار , صیغه زن غیر مسلمان , صیغه زاهدان , صیغه زنجان , صیغه زن بیوه , صيغه زواج المتعه , صیغه زنان , صیغه زن مطلقه , صیغه زنان بیوه , ژن صیغه ای , صیغه ساعتی در مشهد , صیغه ساعتی در تهران , صیغه ساعتی اصفهان , صیغه ساعتی در کرمان , صیغه سرا , صیغه ساعتی تهران , صیغه ساعتی مشهد , صیغه ساعتی در رشت , صیغه ساعتی تلگرام , صیغه شیراز , صیغه شدن , صيغه شهاده خبره , صیغه شرعی , صيغه شهاده خبره لمحاسب , صيغه شيراز , صيغه شكوى , صیغه شدن دختر , صیغه شدم , صیغه صلاق , صیغه صوتی , صرف صیغه های عربی , دفتر امور صیغه صحن کوثر , صيغه ضمانه , صيغه ضمانه تجاريه , صيغه ضمان , صيغه ضايعه , ضرورت صیغه , ضررهای صیغه , ضوابط صیغه , ضرورت صیغه در اسلام , ضرر صیغه , ضرر صیغه موقت , صیغه طلاق , صیغه طهوران , صیغه طلاق خلع , صيغه طلاق , صیغه طلاق شرعی , صيغه طلاق شرعی , صیغه طلاق غیابی , صيغه طلب وظيفه , صيغه طلب نقل , صيغه طلب اجازه , صیغه ظهار , صیغه ظلاق , ظهور صیغه امر در وجوب , شکل ظاهری صیغه نامه , صیغه عقد موقت , صیغه عقد دائم , صيغه عقد , صيغه عقد عمل , صيغه عقد زواج عرفى , صیغه عقد اخوت , صيغه عزاء , صيغه عقد ايجار , صيغه عقد الزواج , صيغه عقد شراكه بين اثنين , صیغه غیر مدخوله , صیغه غیر حضوری , صیغه غیابی , صیغه غیر مدخوله چیست , صیغه غیر مدخوله یعنی چه , صیغه غیر دائم , صیغه غیر باکره , صیغه غیر دایم , صیغه غرب تهران , صیغه غیر اهل کتاب , صیغه فوری شیراز , صیغه فوری , صیغه فیس بوک , صیغه فارسی , صیغه فوری در تهران , صیغه فوری در مشهد , صیغه فوری تهران , صیغه فاحشه , صيغه فضولي , صیغه فعل های عربی , صیغه قم , صیغه قم شماره , صیغه قزوین , صیغه قمی , صيغه قم , صيغه قايمه العروسه , صیغه قانونی , صیغه قسم , صیغه قبل از ازدواج , صیغه قدس رضوی , صیغه کرمان , صیغه کرج , صیغه کرمانشاه , صیغه کاشان , صیغه کوتاه مدت , صیغه کردم , صیغه کجا پیدا میشه , صیغه کاشمر , صیغه گیلان , صیغه گرگان , صیغه گناه است , صیغه گچساران , صیغه گرام , صیغه گناه دارد , صیغه گروه , صیغه گناباد , صيغه گيلان , صیغه گروهی , صیغه لوکس , صيغه للصلاة على رسول الله , صيغه للصلاة على النبى الصحيحه , صیغه لفظی , صیغه لرستان , صيغه لويس , صيغه لامانع , صيغه لدعوة زفاف , صيغه لعيد الام , صيغ الصلاة على سيدنا محمد , صیغه محرمیت , صیغه موقت تهران , صیغه موقت در تهران , صیغه میشم , صیغه میخوام , صیغه موقت در قم , صیغه موقت مشهد , صیغه موقت تلگرام , صیغه نامه , صیغه نگار , صیغه نامه موقت , صیغه نامه برای هتل , صیغه نذر چگونه است , صیغه نذر , صیغه نامه رسمی , صیغه نذر چیست , صيغه نذر , صيغه نامه محضري , صیغه واقعی , صیغه و ازدواج موقت , صيغه و ازدواج موقت , صیغه و ازدواج موقت تهران , صیغه و همسریابی , صيغه وصل الامانه , صیغه و شرایط آن , صیغه و متعه , صیغه و ازدواج موقت اینترنتی , صيغه ورقه زواج عرفى , صیغه همدان , صیغه های عربی , صیغه های تبریز , صیغه های ماضی و مضارع , صیغه های مضارع عربی , صيغه هاي عربي , صیغه های عربی دوم راهنمایی , صیغه های مضارع , صیغه های عربی سوم راهنمایی , صیغه های فعل مضارع , صیغه یابی مشهد , صیغه یابی در قم , صیغه یابی در تهران , صیغه یابی رایگان , صیغه یاب تلگرام , صیغه یابی تبریز , صیغه یاب رایگان , صيغه با عكس همسر يابي farsi , صيغه خانم 30 ساله , صيغه در تهران , صيغه محرميت , صيغه عقد زواج عرفي doc , صيغه در مشهد adsl , صيغه موقت , صيغه يابي رايگان , صيغه الصلاه علي النبي , صيغه ايرانيان , صيغه در آستان قدس رضوي , صيغه التشهد في الصلاه , صيغه يابي حافظون , صيغه عقد مشاركه , صيغه شهاده عمل , صيغه عقد زواج المتعه , صيغه در مشهد , صيغه موقت همسر یابی farsi , صيغه با عكس همسر يابي farsi dictionary , صیغه ا , صيغه اصفهان , صيغه الوصيه الشرعيه , صيغه استقاله من العمل , صيغه الاستغفار , صيغه الاذان , صيغه الزواج العرفي , صيغه ايصال الامانه , صيغه المبالغه , صيغه اخلاء طرف , صيغه اعلام وراثه , صيغه الاستقاله , صيغه اي زن , صيغه انذار , صيغه العقد العرفي , صيغه استقاله , صيغه الزواج , صيغه ايرانيان tehran , صیغه آ , صیغه ب , صيغه بطاقه دعوه زواج , صيغه بدون دخول غرف شات 12 فى الياهو , صيغه بيان مفردات مرتب , صيغه بيانات طالب , صيغه بلي 2 تشغيل العاب usb , صيغه برامج الايفون , صيغه بيونسي , صيغه بازن شوهردار , صيغه برادري , صيغه بوشهر24 , صيغه با فيديو , صيغه با عكس , صيغه بطاقه دعوه مواليد , صيغه بدون دخول , صيغه با عكس همسر ياسر , صيغه با عكس همسر يابي , صيغه با عكس همسر يابي persian , صیغه پ , صيغه پرسپولیس , صيغه پخش , صيغه پارس , صيغه پرده , صيغه پيشخوان , صيغه پلیس , صيغه پنبه , صيغه پیام , صيغه پارتي , صيغه پرداخت , صيغه پیشخوان , صيغه پستانهای , صيغه پورن , صيغه پليس , صيغه پدر , صیغه ت , صيغه تعريف بالراتب , صيغه تنازل عن شقه , صيغه توكيل خاص , صيغه تقرير ضد موظف , صيغه تكبير العيد الاضحي , صيغه تهنئه شهر رمضان المبارك , صيغه تمويل المقاوله , صيغه تشهد الصلاة , صيغه توكيل عام رسمي , صيغه تظلم , صيغه تنازل قانونيه , صيغه توكيل , صيغه تنازل , صيغه تشهد , صيغه تنازل الزوجه عن قائمه المنقولات , صيغه تنازل عن عقار , صيغه توكيل بيع شقه , صيغه تهران تلفن , صیغه ث , صيغه ثاني اكسيد الكربون في , صیغه ج , صيغه جمع تبرعات , صيغه جاهزه لاستماره بحث اجتماعى , صيغه جزيييه للكلور و الكربون , كلور + كربون صيغه جزيئي , صيغه جارنيه اشقر رمادي , صیغه چ , صيغه چيست؟ , صيغه چت روم , صیغه ح , صيغه حلال در تهران , صيغه حسن سيره وسلوك , صيغه حسابيه , صيغه حلال , صيغه حلال در شمرون , صیغه خ , صيغه خطاب نقل , صيغه خانه , صيغه خطاب طلب اجازه , صيغه خواهر برادري , صيغه خواندن , صيغه خطاب تظلم , صيغه خطاب للسفاره , صيغه خانم , صيغه خطاب تفويض , صيغه خطاب استرحام , صيغه خطاب الشكوى , صيغه خانم 30 ساله عكس , صيغه خطاب , صيغه خانم 20 ساله , صيغه خانه مشهد , صيغه خطاب تجديد عقد , صيغه خطاب للجوازات , صيغه خانم 18 , صيغه خطاب نقل موظف , صیغه د , صيغه دعوي ضم حضانه , صيغه دائم , صيغه دعوي طلاق للضرر , صيغه دعوه عقد قران , صيغه دختر باكره , صيغه دات كام , صيغه دعوي صحه توقيع , صيغه در اسلام , صيغه در قم , صيغه دعوي بطلان عقد بيع , صيغه در شيراز , صيغه دعوه فرح , صيغه دعوه عيد ميلاد , صيغه دعوه حفل تخرج , صيغه در يزد , صيغه دعوي صحه ونفاذ سياره , صیغه ذ , صيغه ذا , صيغه ذبح , صيغه ذاك , صيغه ذكريات , صيغه ذكرى , صيغه ذبحني , صيغه ذاکرین , صيغه ذرت , صيغه ذهب , صيغه ذوب , صيغه ذكر , صيغه ذذ , صيغه ذهدل , صیغه ر , صيغه رساله ضم الخدمة , سايت صيغه رايگان , صيغه رساله شكر , زن صيغه رشت , صیغه ز , صيغه زن بيوه , صيغه زواج المتعة , صيغه زن شوهر دار , صيغه زنان , صيغه زن و مرد سك30 بدون فيلتر , صيغه زن , صيغه زواج عرفى , صيغه زن شوهردار , صيغه زواج المتعه باللغه الانكليزيه , صیغه ژ , صيغه ژله , صيغه ژست , صيغه ژاپن , صيغه ژاله , صيغه ژیلا , صيغه ژنتیک , صيغه ژ ә , صيغه ژیمناستیک , صيغه ژورنال , صيغه ژئوفیزیک , صیغه س , صيغه ساعتي درتلگرام , صيغه سايت همسر يابي بهترين همسر طوبي 24 , صيغه سيره ذاتيه جاهزه , صيغه سي في عربي , صيغه سند قبض نموذج , صيغه ساعتي در تهران , صيغه ساعتي , صيغه سرا , صيغه سايت , صيغه سند صرف , صيغه سي في , صيغه سيره ذاتيه , صیغه ش , صيغه شهادات الخبره , صيغه شكوي لوزير , صيغه شهاده الخبره , صيغه شهاده تقدير , صيغه شدن با زن شوهردار حشری , صيغه شهاده شكر , صيغه شهاده راتب , صيغه شكوا , صيغه شرعي , صيغه شهاده تدريب , صيغه شهادة ضمان , صيغه شدن , صيغه شهاده خبره حكوميه , صيغه شهاده تقدير للموظف المثالي , صيغه شهاده تقدير امهات , صیغه ص , صيغه صيغه مشهد , صيغه صلاه علي النبي فوائد , صيغه صلاه علي النبي , صیغه ض , صيغه ضمان حقوق , صیغه ط , صيغه طلب مساعده , صيغه طلب زياده راتب , صيغه طلب نقل موظف , صيغه طلب انهاء خدمه , صيغه طلب شراء , صيغه طلب الزياده , صيغه طلب وظيفة , صيغه طلب ارض استثناء , صيغه طلب تقصير جلسه , صيغه طلب انتداب , صيغه طلب سلفه , صيغه طلب تعيين , صيغه طلب رسمي , صيغه طلب , صيغه طلب مساعده ماليه , صيغه طلاق eminem , صيغه طلب اجازة من مدير الشركة , صیغه ظ , صيغه ظحك , صيغه ظريف , صيغه ظهور , صيغه ظرف , صيغه ظظ , صيغه ظالم , صيغه ظز , صيغه ظلت , صيغه ظلم , صيغه ظط , صيغه ظظظ , صيغه ظافر , صيغه ظریف , صیغه ع , صيغه عقد بيع شقه تمليك , صيغه عرض سعر نموذج , صيغه عقود الشركات , صيغه عقد شركه تضامن , صيغه عقد عمل contract , صيغه عقد موقت , صيغه عقد شراكه , صيغه عقد اداره , صيغه عقد اتفاق , صيغه عقد زواج عرفي , صيغه عقد بيع ارض , صيغه عقد بيع شقه , صيغه عقد ايجار شقه مفروشه , صیغه غ , صيغه غاز الكلور , ماهي صيغه غاز البوتان , صیغه ف , برنامج محول صيغه فيديو , صيغه فوري , صیغه ق , صيغه قائمه منقولات زوجيه , صيغه قائمه الزواج , صيغه قران , صيغه قمي , صيغه قائمه منقولات , صیغه ک , صيغه كتابه شهاده خبره , صيغه كتابه السيره الذاتيه , صيغه كردن دختر باكره , صيغه كروت افراح , صيغه كرت فرح , صيغه كلور الهيدروجين , صيغه كتابه خطاب نقل موظف , صيغه كرمان , صيغه كتب الكتاب , صيغه كتابه تقرير , صيغه كتابه محضر اجتماع , صيغه كردن در مشهد , صيغه كردن دختران , صيغه كرج , صيغه كردن زنان , صيغه كتاب , صيغه كردن , صيغه كتابه اعلان عن عقارات , صيغه كتابه استلام عهده , صيغه كردن زن 30ساله , صیغه گ , صيغه گيشا , صیغه ل , صيغه لممنوع اصطحاب الاطفال , صيغه لفت نظر معلم , صيغه لاتفاق الطلاق , صيغه للدعوات الزفاف , صيغه لبنان , صیغه م , صيغه موقت تهران , صيغه موقت اصفهان , صيغه مشهد تلفن , صيغه مخالصه نهائيه , صيغه منتهي الجموع , صيغه محرميت خواهر برادري , صيغه مفردات مرتب , صيغه مبالغه , صيغه محضر تحقيق , صيغه مشهد مقدس video , صيغه مشهد , صيغه مفردات المرتب , صيغه موقت در قم , صيغه موقت در مشهد , صيغه موقت دختر , صيغه موقت ازدواج , صيغه مشهد راتب صيدلى , صیغه ن , صيغه نامه رسمي , صيغه نغمه الايفون , صيغه نعي مسيحيه , صيغه نودونه ساله , صيغه نامه , صيغه نقل , صيغه نغمات الايفون , صيغه نگار , صيغه نعي , صیغه و , صيغه وكاله شرعيه , صيغه وصل امانه , صيغه وكاله عامه , صيغه وصيه , صيغه وازدواج موقت , صيغه وكاله , صیغه ه , صيغه همسر يابي , صيغه همدان , صيغه هاي فعل مضارع , صيغه هاس , صيغه همسر , صیغه ی , صيغه يابي , صيغه ياب , صيغه يك ساعته , صيغه ي محرميت , صيغه يا ب جنده , صيغه يزد , صيغه ي ايرانيان , صيغه يابس , صيغه يابي در قم , صيغه يك روزه , صيغه يك روز , صيغه يابي تهران , صيغه ياب واقعی , صيغه يابي مشهد , صيغه يابي اراك , صیغه در ایران , صیغه سندی , زنان صیغه ای , ازدواج موقت صیغه در ایران , صیغه شدن الهام چرخنده , صیغه در کوپه , زن صیغه , مستند صیغه , صیغه , صیغه عقد , صیغه جواب عمل , صیغه ای میخوام , صیغه ا ی میخوام , صیغه ا ی , صیغه ب‍ ‍رادری , صیغه برادری , صیغه ت‍ ‍هران , صیغه ج‍ ‍واب عمل , صیغه د ر مشهد , صیغه د ات کام , صیغه د ر تهران , صیغه س‍ ‍اعتی , صیغه ق‍ ‍انونی , صیغه م‍ ‍حرمیت , صیغه م‍ ‍وقت , صیغه م‍ ‍وقت در تهران , صیغه م‍ ‍بالغه , صیغه مبالغه , صیغه م‍ ‍یشوم , صیغه میشوم , صیغه ی‍ ‍ابی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1006
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شیدایی
سایت همسریابی شیدایی

ولايت بر عقد ازدواج: از آياتى استفاده مى‌شود كه در عقد زناشويى، اصلى‌ترين مرجع تصميم‌گيرنده، زن و شوهر هستند و اين مطلب، به رغم محدوديّت‌هايى كه براى زنان در طول تاريخ و عصر جاهليّت وجود داشته، جالب توجّه است.همسريابي [112]آيه‌230 بقره/2، نكاح را به زن نسبت مى‌دهد و تحقّق آن را به اراده او مى‌داند: «...‌حتّى تَنِكِحَ زَوجًا غَيرَه‌...» ، و در ادامه آيه، حقّ بازگشت با عقد جديد، پس از طلاق محلّل را برعهده خود زن و شوهر پيشين مى‌گذارد: «...‌فَلا‌جُناحَ عَلَيهِما اَن يَتَراجَعا‌...». آيات 232 و 234 بقره/2 زنان را پس از تمام شدن عدّه طلاق و وفات، صاحب اختيار مى‌داند و ديگران را از دخالت در امور آنان برحذر مى‌دارد: «و‌اِذا طَلَّقتُمُ النِّساءَ فَبَلَغنَ اَجَلَهُنَّ فلاتَعضُلوهُنَّ اَن يَنكِحنَ اَزوجَهُنَّ اِذا تَرضَوا بَينَهم بِالمعروف ... * ...‌فاِذا بَلَغنَ اَجلَهُنَّ فَلا جُناحَ عَلَيكُم فيما فَعَلنَ فِى اَنفُسِهِنَّ بِالمَعروفِ‌...». از جانب ديگر، قرآن، مسأله ولايت ديگران و حقّ دخالت آنان در ازدواجهمسريابي را نيز مطرح كرده است. در آيه‌237 بقره/2 حقّ بخشش مهر را به زن يا اولياى عقد (پدر، جدّ پدرى، وصىّ و حاكم و مولا[113]) وامى‌گذارد: «... اِلاّ اَن يَعفونَ اَو يَعفُوَا الَّذى بِيَدِهِ عُقَدَةُ النِّكاحِ‌...» و مناسب است جايگاه اين دو مسأله روشن و تفكيك شود. «اولياء»، در دو مورد، به‌طور مسلّم، حق دخالت دارند و يك مورد نيز اختلافى است. دو مورد اوّل عبارت‌اند از: 1.‌ازدواج طفل، مجنون و سفيه: پدر و جدّ از نظر حقوقى و اجتماعى، بر طفل و مجنون (پسر يا دختر) ولايت قهرى دارند[114] و در‌صورت عدم مفسده يا وجود مصلحت،[115] براى ازدواج آنان به‌طور مستقل تصميم مى‌گيرند; بديهى است آنان پس از بلوغ* و برطرف شدن جنون مى‌توانند عقد را فسخ كنند.[116] گفته شده: آيه «و‌لاتَقرَبوا مالَ اليَتيمِ اِلاّ بِالَّتِى هِىَ اَحسَنُ حتّى يَبلُغَ اَشُدَّه‌...» ‌(انعام/6، 152; اسراء/17، 34) و آيه‌220 بقره/2، بر اين مطلب دلالت دارند; زيرا بين مال و نكاح فرقى نيست و اين آيات درباره يتيم است و چون طفل، در‌صورت فقدان پدر، يتيم به‌شمار مى‌رود و جدّ، ولايت مطلق براى ازدواجسایت همسریابی او ندارد و فقط در‌صورت وجود مصلحت مى‌تواند براى وى تصميم بگيرد، پى مى‌بريم كه اين محدوديّت، در ولايت پدر نيز وجود‌دارد.[117] 2. ازدواج بردگان: نكاح عبد و كنيز به اختيار مولا است و آنان در اين زمينه از خود اختيارى ندارند; چنان‌كه بسيارى از اختيارات ديگر نيز از آنان سلب شده است.[118]: «ضَرَبَ اللّهُ مَثَلاً عَبدًا مَملوكًا لايَقدِرُ على شَىء». (نحل/16، 75) در آيه‌32 نور/24 خداوند به «موالى» خطاب مى‌كند كه غلامان و كنيزان خود را همسر بدهيد: «واَنكِحوا ... والصّــلِحينَ مِن‌عِبادِكُم واِمائِكُم» هم‌چنين اجراى عقد ازدواج، از‌طرف خود آنان يا ديگران، بايد به اجازه مولا باشد[119] همسريابي وهمسریابی موقت اگر عقد را بدون استيذان، انجام دهند باطل است.[120] قرآن مى‌فرمايد:«...‌فَانكِحوهُنَّ بِاِذنِ اَهلِهِنَّ‌...». (نساء/4،25) برخى گفته‌اند: اگر پس از عقد، مولا ازدواج عبد را اجازه دهد كافى است ولى ازدواج كنيز، اگر پس از عقد، مورد اجازه مولا قرار گرفت، كافى نيست.[121] ولايت* بر نكاح باكره رشيده اختلافى است و درباره آن، سه نظريّه وجود دارد: 1.‌رأى حنفيّه از اهل‌سنّت[122]و مشهور ميان قدما و برخى از متأخّران از شيعه،[123] موقت آن است كه دختر* باكره در تصميم‌گيرى مستقل است و رضايت پدر و جدّ لازم نيست; حتّى سيّدمرتضى بر آن ادّعاى اجماع كرده است.[124] بر اين نظريّه، افزون بر روايات،[125] موقت به آياتى كه گذشت، استدلال شده است;[126] به‌طور مثال در آيه‌234 بقره/2 اختيار زن پس از عدّه وفات به خود او واگذار شده است; گرچه آن زن، باكره مانده باشد. 2. نظر شافعيّه[127] و حنابله[128] و برخى از شيعه،[129] استقلال پدر و جدّ،بهترین سایت همسریابی در ازدواج باكره است كه بر آن، به چندين روايت[130] استناد شده است. طبق عقيده برخى، آيه «اِنّى اُريدُ اَن اُنكِحَكَ اِحدَى ابنَتَىَّ هـتَينِ‌...» (قصص/28، 27) نيز بر مطلب دلالت دارد; زيرا طبق آن، حضرت شعيب(عليه السلام) به‌طور مستقل براى دختر خويش تصميم گرفت.[131] شافعى با استدلال به آيه «فَانكِحوهُنَّ بِاِذنِ اَهلِهِنَّ» (نساء/4،25) اذن ولىّ پس از آن كه كنيز، آزاد شود، را نيز شرط مى‌داند; در نتيجه در ازدواج همه زنان اذن ولىّ شرط خواهد بود.[132] 3. مالكيّه[133] و برخى از شيعه، موافقت پدر و دختر را لازم مى‌دانند، مگر آن‌كه پدر منع‌كند[134]: «فَلاتَعضُلوهُنَّ اَن يَنكِحنَ اَزوجهُنَّ اِذا تَرضَوا بَينَهُم بِالمَعروفِ» (بقره/2،232) يا غايب‌باشد.[135]



:: بازدید از این مطلب : 1368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شیدایی
سایت همسریابی شیدایی

p style="text-align: justify;">در برخى ازدواج‌ها، هرچند زن و مرد با يك‌ديگر زندگى مى‌كنند، لكن اهدافى كه بايد در زندگى حاكم باشد، از ميان مى‌رود و دو طرف بهره‌اى از زندگى مشترك نمى‌برند برخى گفته‌اند:[79] هرجا نشانه‌هاى الفت و حكمت‌هاى زوجيّت چه در دنيا و چه در آخرت برقرار باشد، قرآن واژه زوجيّت را به‌كار برده است (روم/30،21; فرقان/25، 74; زخرف/43، 70; بقره/2،25; يس/36، 56)، و هرگاه جاى اين نشانه‌ها و حكمت‌هاموقت را بُغض و خيانت يا تفاوت عقيده زن و مرد با يك‌ديگر پر كند، قرآن واژه «امرأة» را آورده است (يوسف/12، 30; تحريم/66، 10‌ـ‌11); هم‌چنين آن جا كه حكمت زوجيّت (بقاى نسل انسان) از ميان برداشته مى‌شود، باز‌قرآن، واژه «امرأة» را به‌كار برده است (ذاريات/51، 29; مريم/19، 4‌ـ‌5; آل‌عمران/3،40); بدين سبب وقتى دوباره اين حكمت شكوفا مى‌شود و نهال زوجيّت به بار مى‌نشيند، باز‌قرآن تعبير را عوض كرده، كلمه «زوج» را به‌كار مى‌برد. در آيه‌40 آل عمران/3، زكريا(عليه السلام) با اعجاب از بشارت الهى به يحيى(عليه السلام) از پيرى خود و نازا بودن همسرش سخن‌مى‌گويد: «و‌امرَاَتى عاقِرٌ» ; ولى وقتى دعاى او اجابت مى‌شود، مى‌فرمايد: «و‌اَصلَحنا لَه زَوجَهُ». (انبياء/21،90) اهداف و آثار ازدواج عبارت‌اند از: 1. حفظ نسب: در اسلام، حفظ نسب*، پايه احكام و حقوقِ فراوانى است. بعضى از احكام فقهى، بر شناخت رابطه فرزند* با پدر و مادر يا بر شناخت نسبت‌هاى فاميلى ديگر، مبتنى است. تبعيّت فرزند از پدر و مادر در كفر و اسلام، در طهارت و نجاست، در بردگى و حريّت، جواز ربا بين پدر و فرزند، قصاص نشدن پدر به قتل فرزند، مقبول نبودن شهادت پسر بر ضدّ پدر، وجوبِ قضاى نمازهاى ميّت بر پسر بزرگ‌تر، مسائل ارث، حبوه (اموالى از تركه ميت كه اختصاص به پسر بزرگ‌تر دارد مانند قرآن، انگشتر، شمشير و لباس)،[80] نظر به محارم و ازدواج با آنان، ديه قتل خطايى كه بر عاقله (خويشان پدرى قاتل، مانند برادران، عموها و فرزندان آن‌ها)[81] واجب است، ولايت پدر و جدّ، حقوق طرفينى مانند حقّ حضانت و نفقات، عقوق والدين و اطاعت از آن‌ها و مسائل اخلاقى مانند صله رحم، هبه به اقارب، عقيقه فرزند و مسائل فراوان ديگرى، بر حفظ انساب متوقّف است.[82] عدّه زن بين دو ازدواج و انتظار براى ازدواج دوباره پس از وفات شوهر به مدّت 4 ماه و 10 روز (بقره/2، 234)، عدّه زن به مدّت سه دوره پاكى پس از طلاق (بقره/2، 228) و انتظار زن باردار براى ازدواج مجدّد تا هنگام وضع حمل (طلاق/65، 4)، همه اين مقرّرات گوياى اهمّيّت حفظ نسب است. حرمت ازدواج با زن شوهردار (نساء/4، 24)، و حرمت زنا (اسراء/17،32) نيز بر پايه حكمت حفظ نسب قرار داده شده است.[83] (=>‌احصان; زنا) 2. برخوردارى از سكون و آرامش: نياز روح به آرامش، با اهمّيّت‌تر از نياز جنسى است. همسر شايسته در پيش‌آمدهاى زندگى، راه وصول به آرامش* و سعادت را نزديك مى‌كند: «و‌مِن ءايتِهِ اَن خَلَقَ لَكُم مِن اَنفُسِكُم اَزوجًا لِتَسكُنوا اِليها‌...» (روم/30، 21)، «...‌و‌جَعَل مِنها زَوجَها لِيَسكُنَ اِليها‌...». (اعراف/7، 189) برخى مفسّران،[84] مقصود از لباس را در آيه‌187 بقره/2، سكون و آرامش دانسته‌اند; همان‌گونه كه خدا، شب را لباس (مايه آرامش و سكون) دانسته:«و‌جَعَلنا الَّيلَ لِباسًا» (نبأ/78، 10); بنابراين، آيه‌187 بقره/2 (هُنَّ لِباسٌ لَكُم و اَنتُم لِباسٌ لَهُنّ) نيز به سكون و آرامشى كه با همسر حاصل مى‌شود، اشاره خواهد داشت. 3. حفظ نوع بشر: طبق بيان قرآن، ازدواج وسيله‌اى براى توليد و بقاى نسل در انسان و حيوان است: «...‌جَعَل لَكُم مِن اَنفُسِكُم اَزوجًا و مِن الاَنعـمِ اَزوجًا يَذرَؤُكُم فِيه‌...». (شورى/42، 11) گرچه جمله «يَذرَؤُكُم فِيه» ، تكثير نسل انسان را بيان داشته است، در اين جهت، ميان انسان و چارپايان و گياهان فرقى نيست. در جاى ديگرى مى‌فرمايد: پروردگار، شما را از «نفس واحدى» آفريد و جفتش را نيز از جنس او آفريد، و از آن دو، مردان و زنان بسيارى را پراكنده ساخت: «...و بَثَّ مِنهُما رِجالاً كثيرًا و نِسآء‌...». (نساء/4، 1) در آيه‌72 نحل/16 مى‌فرمايد: از همسرانتان براى شما فرزندان و نوه‌ها قرار داد «...‌و‌جَعَل لَكم مِن اَزوجِكم بَنينَ و حَفَدَة». قرآن، بقاى نسل انسان و اجتماع مدنى را به ازدواج منوط مى‌داند و روى آوردن به زنا* و لواط* را نابودكننده راه بقاى نسل مى‌شمارد: «و‌لاتَقرَبُوا الزِّنى اِنّه كان فـحِشةً و ساءَ سَبيلاً» (اسراء/17،32)، «اَئِنَّكُم لَتَأتونَ الرِّجالَ و تَقطَعونَ السَّبيلَ‌...» (عنكبوت/29، 29); زيرا با رواج راه‌هاى نامشروع، رغبت به نكاح كم مى‌شود; جاذبه‌اش از بين رفته، فقط بار تأمين مسكن و نفقه و به دنيا آوردن اولاد و تربيت آنان، باقى مى‌ماند; در نتيجه، آسان‌ترين راه‌هاى اشباع غرايز كه نامشروع است، رايج مى‌گردد و هدف بقاى نسل، رنگ مى‌بازد.[85] 4. داشتن فرزندان صالح: يكى از خواسته‌هاى غريزى انسان، نياز فطرى به پدر و مادر شدن است و پاسخ به اين خواسته با ازدواج تأمين مى‌شود. در سايه ازدواج است كه نسلى داراى اصل و نسب پديد مى‌آيد. قرآن در آياتى، فرزند را زينت زندگى دنيا شمرده كه بيان‌گر رغبت انسان به داشتن فرزند و برقرار شدن رابطه پدر و مادر با فرزند است:«اَلمالُ والبَنونَ زينَةُ الحَيوةِ الدّنيا». (كهف/18،46) داشتن فرزند به‌صورت ثمره ازدواج، با تعبيرهاى گوناگونى در قرآن آمده است. در آيه‌223 بقره/2 پس از اين‌كه مى‌گويد: «نِساؤُكُم حَرثٌ لَكُم فَأتوا حَرثَكُم اَنّى شِئتُم‌...» ، يادآور مى‌شود كه بكوشيد از اين فرصت بهره گيريد و با پرورش فرزندان صالح و شايسته كه به حال دين و دنياى شما مفيد باشند، اثر نيكى براى خود از پيش بفرستيد:[86] «...‌و‌قَدِّموا لاَِنفُسِكُم‌...». در آيه‌187 بقره/2 پس از آن كه از آميزش با همسر سخن به‌ميان آمده است، مى‌فرمايد: «...‌وابتَغوا ما كَتَبَ اللّهُ لَكُم‌...» كه به نظر بسيارى مقصود، طلب فرزند است.[87] درخواست فرزندِ صالح از خداوند در موارد متعدّدى از قرآن، آمده است. در آيه‌189 اعراف/7 از قول پدر و مادرى نقل مى‌كند كه عرضه مى‌دارند: اگر فرزند صالحى نصيبشان شود، شكرگزار خواهند بود: «...دَعَوُا اللّهَ رَبَّهُما لـَئِن ءاتَيتَنا صــلِحـًا لَنَكونَنَّ مِنَ الشّـكِرين». در چند جا از قرآن، درخواست حضرت زكريا(عليه السلام)مطرح شده كه از خداوند، فرزندى خواسته است تا لياقت جانشينى او را داشته: «...‌فَهَب لِى مِن لَدُنكَ وَليًّا‌...» (مريم/19، 5)، و مورد رضايت پروردگار باشد: «...‌واجعَلهُ رَبِّ رَضِيّا». (مريم/19، 6) در سوره آل‌عمران، پس از مشاهده شايستگى‌هاى مريم(عليها السلام)، پروردگار خويش را مى‌خواند كه: خداوندا! از‌طرف خود، فرزند پاكيزه‌اى به من عطا فرما: «...‌هَب لى مِن لَدُنكَ ذُرِّيَّةً طَيِّبَةً اِنّك سَميعُ الدُّعاءِ». (آل‌عمران/3،38) 5. مودّت و رحمت: از ديگر آثار ازدواج، موّدت و رحمت است: «...‌و‌جَعَلَ بَينَكُم مَوَدَّةً و رَحمَةً‌...» (روم/30،21). آن‌چه در آغاز زندگى مشترك بين زن و شوهر، يگانگى برقرار مى‌كند و اثر آن در مقام عمل ظاهر مى‌شود، مودّت* است;[88] ولى پس از گذشت زمان و رسيدن دوران ضعف و ناتوانى، رحمت جاى مودّت را پر مى‌كند.[89] مودّت غالباً جنبه متقابل دارد، اما رحمت يك جانبه و ايثارگرانه است پرورش كودكان و خدمات بلاعوض به همسر نيازمند، ايثار و رحمت است.[90] در اين‌جا براى حفظ نظام خانوادگى، مودّت رنگ مى‌بازد; ولى رحمت جاى‌گزين آن مى‌شود. 6. ارضاى غريزه جنسى: غريزه جنسى، نيرويى است كه در زن و مرد قرار داده شده و ازدواج، وسيله‌اى مجاز براى اطفاى نيروى شهوت و پاسخى به اين غريزه خدادادى است: «والَّذين هُم لِفُروجِهِم حفِظون اِلاّ عَلى اَزْوجِهم اَو ما‌مَلَكَت اَيمنُهم فَاِنَّهم غَيرُ مَلومين». (مؤمنون/23، 5‌ـ‌6) (=>‌آميزش) در حديث آمده‌است: ميان لذّت‌هاى مادّى و جسمانى در دنيا و آخرت، هيچ‌كدام به پايه لذت زناشويى نمى‌رسد; سپس امام به آيه‌14 آل‌عمران/3 استشهاد مى‌كند كه در بيان شهوات گوناگون، علاقه به زن را مقدّم داشته است:[91] «زُيِّنَ‌لِلنّاسِ حُبُّ الشَّهَوتِ مِنَ‌النِّساءِ والبَنينَ والقَنـطيرِ المُقَنطَرَة‌...». در آيه‌187 بقره/2 مى‌فرمايد: خداوند دانست كه شما به خود خيانت مى‌كرديد و آميزش با همسر را كه ممنوع شده بود، انجام مى‌داديد; بدين سبب، ممنوعيّت برداشته شد: «...‌عَلِمَ اللّهُ اَنَّكم كُنتُم تَختانونَ اَنفُسَكُم فَتابَ عَلَيكُم و عَفا عَنكُم فالـنَ بـشِروهُنَّ‌...». اين آيه، به نياز غريزى جنسى اشاره دارد كه به رغم ممنوعيّت شرعى، مردم به‌سوى آن كشيده مى‌شوند; البتّه اين امر نمى‌تواند انگيزه اصلى و هدف نهايى ازدواج باشد; زيرا غريزه جنسى در زن و مرد، دوره محدودى دارد و اگر غرض از ازدواج، فقط اين جهت باشد، بايد زوجين هنگام ناتوانى جنسى، يك‌ديگر را رها‌كنند يا زن و مردى كه توانايى جنسى خويش را از دست داده‌اند، هيچ‌گاه پيمان زناشويى نبندند. 7. بازداشتن از گناه: يكى از آثار ازدواج براى زن و مرد، ايجاد زمينه تقوا* و دورى از گناهان است. با اشباع غريزه جنسى در زن و شوهر، زمينه گناهان شهوت‌انگيز از ميان مى‌رود. اين‌كه در قرآن از كسى كه ازدواج كرده، به «محصن و محصنه» تعبير شده: «فَاِذا اُحصِنَّ‌...» (نساء/4، 25)، به جهت اين است كه زن و مرد، با ازدواج در حصن و سنگر مستحكمى قرار مى‌گيرند و خود را حفظ مى‌كنند تا وسوسه‌هاى شهوانى در آنان اثر نگذارد;[92] بلكه ازدواج، زمينه گناهان ديگر را نيز از بين مى‌برد; زيرا پذيرفتن مسؤوليّت تأمين و تربيت اولاد، انسان را به استفاده بهينه از عمر وامى‌دارد و براى گناه و معاشرت‌هاى گمراه‌كننده، جايى باقى نمى‌ماند. پيامبر اكرم(صلى الله عليه وآله)فرمود: «مَن تزوّج فقد اَحرز نصف دينه».[93]با ازدواج، نيمى از دين صيانت مى‌شود. در روايتى ديگر آمده است: بدترين مردم، كسانى‌اند كه ازدواج نمى‌كنند.[94] در تفسير آيه‌187 بقره/2 (هُنَّ‌لِباسٌ لَكُم و اَنتُم لِباسٌ لَهُنّ) برخى گفته‌اند: آن‌گونه كه انسان، با لباس از سرما و گرما و حشرات و آسيب‌هاى پوستى، محافظت مى‌شود، زن و مرد، با ازدواج، يك‌ديگر را از گناه* حفظ مى‌كنند.[95] در آيه‌28 نساء/4 حكمت تشريع ازدواج با كنيزان اين‌گونه بيان شده است: «يُريدُ اللّهُ اَن يُخَفِّفَ عَنكُم‌...» ; زيرا پيروى از شهوات و در دام گناه افتادن، براى انسان، وزر و سنگينى مى‌آورد و تشريع ازدواج و فراهم شدن امكان آن براى كسى كه نمى‌تواند با زنان آزاد ازدواج كند، از فساد و گناه جلوگيرى مى‌كند و انسان از عواقب آن در امان مى‌ماند و اين نوعى توسعه براى انسان شمرده‌مى‌شود.[96] 8. توسعه رزق: نگرانى از تنگ‌دستى، يكى از بهانه‌هايى است كه براى گريز از ازدواج، مطرح مى‌شود. قرآن، اين‌گونه به انسان اميدوارى مى‌دهد: از فقر و تنگ‌دستىِ بى‌همسران، غلامان و كنيزانِ درست‌كارِ خود نگران نباشيد و در ازدواج آن‌ها بكوشيد; چرا كه اگر فقير باشند، خداوند از فضل خويش، آنان را بى‌نياز مى‌سازد: «واَنكِحوا الاَيـمى مِنكُم والصّــلِحينَ مِن عِبادِكُم واِمائِكُم اِن يَكونوا فُقَراءَ يُغنِهِمُ اللّهُ مِن فَضلِه». (نور/24، 32) برخى گفته‌اند: مفاد اين آيه، وعده خداوند به بى‌نياز كردن كسانى است كه تشكيل خانواده مى‌دهند.[97] رواياتى نيز اين معنا را تأييد مى‌كند. در حديثى، امام صادق(عليه السلام)، ترك ازدواج به‌سبب ترس از فقر و تنگدستى را سوء ظن به پروردگار دانسته;[98] زيرا پس از وعده قرآن به توسعه رزق*، نگرانى در اين زمينه، جز بدگمانى به خدا نيست. با توجّه به اين‌كه افرادى در جامعه، پس از ازدواج، نه‌تنها ثروتمند نمى‌شوند، بلكه بر فقرشان افزوده مى‌شود و اگر اين آيه، متضمّن وعده خداوند باشد سايت همسريابي خلف وعده لازم مى‌آيد و خلف وعده قبيح است، گروهى برآنند كه براى وعده در اين آيه بايد مشيّت الهى در تقدير گرفته شود; يعنى پس از ازدواج، اگر خدا بخواهد، آنان را بى‌نياز مى‌كند; چنانكه در آيه‌28 توبه/9، براى وعده الهى به غنا و بى‌نيازى، به مشيّت خدا تصريح شده است: «وَ‌اِن خِفتُم عَيلَةً فَسَوف يُغنيكُمُ اللّهُ مِن فَضلِه اِن شاءَ‌...». ممكن است گفته شود: همان‌طور كه غنا و بى‌نيازى متأهّلان، به مشيّت منوط است، غنا و بى‌نيازى مجرّدها و كسانى‌كه همسر ندارند (بلكه هر پديده‌اى) نيز به مشيّت توقّف دارد،سایت همسریابی پس اين چه وعده‌اى است كه خدا براى ازدواج داده است; زيرا همان‌گونه كه متأهل‌ها، با مشيّت الهى، به دو گونه (فقير و غنى) تقسيم مى‌شوند، مجرّدها نيز چنين هستند و اتّفاقاً اين وعده درباره مجردان در قرآن آمده است: «...‌و‌اِن يَتَفَرَّقا يُغنِ اللّهُ كُلاًّ مِن سَعَتِه‌...» (نساء/4،‌130); اگر وضعيّتى پيش آيد كه زن و شوهر نتوانند باهم زندگى كنند سایت ازدواج و از هم جدا شوند، خداوند هر دو را با فضل و رحمت خود بى‌نياز خواهد كرد. پاسخ آن است كه بسيارى از مردم مى‌پندارند ازدواج و فراوانى عائله سبب فقر، و تجرّد سبب اندوختن ثروت مى‌شود. آيه درصدد آن است كه اين توهّم را از دل‌ها بزدايد و غفلت از رزّاق حقيقى را بردارد و به ما بفهماند كه گاه، بركت و فراوانى، در مال انسان (با وجود عائله‌مند بودن) ايجاد مى‌شود، و گاهى هم انسان (در‌عين كم عائله بودن و مجرّد زيستن) هر چه مى‌كوشد، در معيشت او پيشرفتى حاصل نمى‌گردد.[99] افزون بر آن‌كه پذيرفتن تأمين زن و فرزند، در او حسّ مسؤوليّت استفاده بهينه از وقت و كسب عزّت و اعتبار فراهم مى‌آورد.موقت بنابراين، آيه «اِن‌يَكونوا فُقَراءَ يُغنِهِمُ اللّهُ مِن فَضلِهِ» (نور/24،32) بيان مى‌دارد كه گاهى با ازدواج، فقر از زندگى رخت برمى‌بندد، نه آن‌كه هميشه با ازدواج، فقر برطرف مى‌شود و گرنه با آيه بعد «وليَستَعفِفِ الَّذين لايَجِدونَ نِكاحًا» (نور/24، 33) تناقض مى‌يافت.[100] فخررازى معتقد است كه آيه «اِن‌يَكونوا فُقَراءَ يُغنِهِمُ اللّهُ» در مقام وعده الهى نيست; بلكه مفاد آيه آن است كه نبايد ترس از فقر، مانع ازدواج شود; زيرا مال، فناپذير است و آن‌چه ارزش و بقا دارد، فضل خدا است كه بايد در پى آن بود كه از انباشتن ثروت بهتر است[101]: «قُل‌بِفضلِ اللّهِ و بِرَحمَتِهِ فَبِذلكَ فَليَفرَحوا هُو خَيرٌ مِمّا يَجمَعونَ». ‌(يونس/10، 58) آثار ديگرى نيز بر ازدواج مترتّب است; مانند حرمت برخى از زنان (=>‌همين مقاله: موانع ازدواج) و اثر ديگر آن، ايجاد حقوق زوجيّت است كه به‌طور مستقل از آن بحث خواهد شد.

بزرگ ترین سایت همسریابیhttp://p30far30.ir/ سایت همسریابی شیداییhttp://samipatogh.ir/ بهترین سایت همسریابیhttp://yekkamand.ir/ موقتhttp://www.v55.ir/



:: بازدید از این مطلب : 1283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شیدایی
سایت همسریابی شیدایی
سایت همسریابی شهرستان آذرشهر شهرستان اسكو همسریابی شهرستان اهر همسریابی بستان آباد سایت همسریابی شهر بناب سایت همسریابی شهرستان تبريز همسریابی جلفا همسریابی شهر چاراويماق سایت همسریابی سراب سایت همسریابی شهر شبستر سایت همسریابی شهر عجب شير همسریابی شهر كليبر سایت همسریابی شهرستان مراغه سایت همسریابی شهر مرند شهرستان ملكان سایت همسریابی شهرستان ميانه سایت همسریابی ورزقان همسریابی شهر هريس همسریابی شهرستان هشترود سایت همسریابی اروميه همسریابی شهرستان اشنويه همسریابی بوكان همسریابی پيرانشهر سایت همسریابی شهر تكاب همسریابی شهرستان چالدران همسریابی شهر خوي شهرستان چايپاره همسریابی سردشت سایت همسریابی شهرستان سلماس سایت همسریابی شهر شاهين دژ همسریابی شهرستان ماكو سایت همسریابی شهرستان پلدشت سایت همسریابی شوط شهرستان مهاباد سایت همسریابی شهرستان مياندوآب شهر نقده سایت همسریابی شهر اردبيل همسریابی شهرستان بيله سوار شهر پارس آباد سایت همسریابی شهر خلخال شهرستان كوثر همسریابی گرمي سایت همسریابی شهرستان مشگين شهر سایت همسریابی نمين سایت همسریابی نير سایت همسریابی شاهين شهر و ميمه همسریابی شهرستان برخوار سایت همسریابی شهر تيران و كرون سایت همسریابی شهرستان دهاقان سایت همسریابی فريدن سایت همسریابی شهرستان فريدونشهر سایت همسریابی شهر فلاورجان سایت همسریابی كاشان سایت همسریابی شهرستان گلپايگان سایت همسریابی شهر لنجان همسریابی مباركه همسریابی شهر نائين سایت همسریابی شهرستان نجف آباد همسریابی شهر اردستان سایت همسریابی آران و بيدگل سایت همسریابی شهر اصفهان سایت همسریابی چادگان سایت همسریابی شهر خميني شهر سایت همسریابی خوانسار سایت همسریابی سميرم سایت همسریابی شهرستان شهرضا سایت همسریابی نطنز سایت همسریابی شهرستان آبدانان شهرستان ايلام همسریابی ايوان شهرستان دره شهر همسریابی شهر دهلران همسریابی شهر شيروان وچرداول سایت همسریابی شهر مهران سایت همسریابی شهر ملكشاهي همسریابی شهرستان بوشهر همسریابی شهرستان تنگستان سایت همسریابی دشتي شهر دير سایت همسریابی شهرستان ديلم همسریابی شهر كنگان سایت همسریابی شهرستان گناوه شهرستان جم سایت همسریابی دشتستان شهر اسلامشهر همسریابی شهرستان پاكدشت همسریابی شهرستان تهران سایت همسریابی دماوند سایت همسریابی شهر رباط كريم همسریابی ري شهرستان ساوجبلاغ همسریابی شهرستان شميرانات سایت همسریابی شهرستان شهريار همسریابی شهر فيروزكوه شهرستان كرج سایت همسریابی نظرآباد شهر ورامين سایت همسریابی بروجن سایت همسریابی شهركرد همسریابی شهرستان كيار سایت همسریابی فارسان سایت همسریابی شهر كوهرنگ سایت همسریابی شهرستان اردل همسریابی شهر لردگان سایت همسریابی شهر اسفراين همسریابی بجنورد شهرستان جاجرم همسریابی شهر گرمه همسریابی شهرستان شيروان سایت همسریابی شهرستان مانه و سملقان سایت همسریابی شهرستان فاروج سایت همسریابی شهر بردسكن شهرستان تايباد همسریابی شهرستان تربت جام سایت همسریابی شهرستان تربت حيدريه سایت همسریابی شهرستان زاوه همسریابی شهرستان مه ولات سایت همسریابی شهرستان چناران همسریابی شهرستان خواف سایت همسریابی شهر درگز سایت همسریابی شهر رشتخوار سایت همسریابی سبزوار سایت همسریابی جغتاي همسریابی شهرستان جوين سایت همسریابی شهر سرخس سایت همسریابی شهرستان فريمان همسریابی قوچان سایت همسریابی شهر كاشمر همسریابی خليل آباد سایت همسریابی شهرستان بجستان همسریابی مشهد شهرستان بينالود شهرستان كلات سایت همسریابی شهر نيشابور سایت همسریابی شهر تخت جلگه سایت همسریابی گناباد شهر بيرجند سایت همسریابی شهرستان درميان سایت همسریابی شهر سربيشه سایت همسریابی شهرستان نهبندان همسریابی قائنات سایت همسریابی شهر سرايان همسریابی شهر فردوس سایت همسریابی شهرستان بشرويه همسریابی آبادان شهرستان اميديه سایت همسریابی انديمشك سایت همسریابی اهواز سایت همسریابی شهر ايذه سایت همسریابی شهر باغ ملك سایت همسریابی بهبهان همسریابی بندرماهشهر سایت همسریابی شهرستان خرمشهر سایت همسریابی شهر دزفول همسریابی دشت آزادگان همسریابی شهر هويزه همسریابی شهرستان رامهرمز سایت همسریابی شهرستان هفتگل سایت همسریابی شهرستان رامشير شهرستان شادگان سایت همسریابی شهرستان شوش همسریابی شهرستان شوشتر همسریابی شهر گتوند سایت همسریابی شهرستان مسجد سليمان سایت همسریابی شهر انديكا شهرستان لالي سایت همسریابی هنديجان همسریابی شهرستان ابهر سایت همسریابی شهر ايجرود همسریابی شهرستان خدابنده همسریابی شهر خرمدره همسریابی زنجان سایت همسریابی طارم سایت همسریابی شهر ماه نشان سایت همسریابی شهرستان دامغان شهرستان سمنان همسریابی شهرستان مهدي شهر همسریابی شهرستان شاهرود سایت همسریابی شهرستان گرمسار همسریابی شهر ايرانشهر سایت همسریابی شهر دلگان سایت همسریابی شهرستان چاه بهار سایت همسریابی شهرستان كنارك سایت همسریابی شهرستان خاش سایت همسریابی شهرستان زابل سایت همسریابی ميان كنگي سایت همسریابی شهرستان زهك سایت همسریابی شهر زاهدان سایت همسریابی شهرستان سراوان سایت همسریابی سيب سوران سایت همسریابی شهرستان زابلي سایت همسریابی شهرستان سرباز شهر نيك شهر سایت همسریابی شهرستان اقليد سایت همسریابی شهر قيروكارزين شهرستان زرين دشت سایت همسریابی شهر داراب همسریابی شهرستان خرم بيد سایت همسریابی شهر جهرم سایت همسریابی شهر بوانات همسریابی شهرستان لارستان سایت همسریابی پاسارگاد شهر ممسني سایت همسریابی آباده سایت همسریابی شهرستان ارسنجان همسریابی استهبان سایت همسریابی سپيدان سایت همسریابی شيراز سایت همسریابی سروستان همسریابی فراشبند سایت همسریابی شهرستان فسا سایت همسریابی شهر فيروز آباد سایت همسریابی شهر كازرون سایت همسریابی شهر خنج سایت همسریابی لامرد سایت همسریابی شهر مهر همسریابی شهرستان مرودشت سایت همسریابی شهر رستم سایت همسریابی شهر ني ريز همسریابی آبيك سایت همسریابی شهر بوئين زهرا شهرستان تاكستان سایت همسریابی شهر قزوين سایت همسریابی شهر البرز سایت همسریابی قم شهرستان بانه همسریابی شهر بيجار سایت همسریابی ديواندره همسریابی شهرستان سروآباد همسریابی شهر سقز همسریابی شهرستان سنندج سایت همسریابی قروه سایت همسریابی شهرستان دهگلان سایت همسریابی شهر كامياران سایت همسریابی مريوان سایت همسریابی شهرستان بافت سایت همسریابی شهر بردسير سایت همسریابی شهر بم همسریابی شهرستان ريگان سایت همسریابی شهرستان جيرفت سایت همسریابی شهر رفسنجان همسریابی راور شهر زرند سایت همسریابی كوهبنان سایت همسریابی شهر سيرجان سایت همسریابی شهرستان شهربابك سایت همسریابی عنبرآباد همسریابی شهرستان كرمان سایت همسریابی شهرستان كهنوج همسریابی رودبار جنوب سایت همسریابی شهرستان قلعه گنج سایت همسریابی شهرستان منوجان سایت همسریابی اسلام آباد غرب سایت همسریابی شیداییhref="http://yekkamand.ir/City-254"> سایت همسریابی شهرستان دالاهو سایت همسریابی شهرستان ثلاث باباجاني همسریابی جوانرود همسریابی شهر روانسر سایت همسریابی شهرستان سر پل ذهاب همسریابی شهر سنقر سایت همسریابی شهر صحنه سایت همسریابی قصر شيرين همسریابی شهر كرمانشاه سایت همسریابی شهرستان كنگاور سایت همسریابی گيلانغرب شهر هرسين سایت همسریابی پاوه شهرستان دنا همسریابی شهرستان بويراحمد همسریابی شهر كهگيلويه شهرستان بهمئي سایت همسریابی شهر گچساران سایت همسریابی شهر آزادشهر شهر آق قلا همسریابی شهرستان بندر گز همسریابی شهر تركمن همسریابی شهرستان راميان سایت همسریابی شهر علي آباد همسریابی كرد كوي سایت همسریابی كلاله سایت همسریابی شهرستان مراوه تپه همسریابی شهرستان گرگان سایت همسریابی شهر گنبد كاووس سایت همسریابی شهر مينو دشت سایت همسریابی شهرستان آستارا سایت همسریابی آستانه اشرفيه همسریابی شهر بندر انزلي سایت همسریابی رشت همسریابی شهرستان رودبار سایت همسریابی سياهكل همسریابی شهر شفت سایت همسریابی صومعه سرا سایت همسریابی فومن سایت همسریابی شهرستان طوالش سایت همسریابی شهرستان لنگرود سایت همسریابی شهرستان لاهيجان سایت همسریابی شهرستان ماسال همسریابی رضوانشهر سایت همسریابی شهر املش شهرستان رودسر سایت همسریابی ازنا سایت همسریابی اليگودرز سایت همسریابی شهرستان بروجرد همسریابی شهر پلدختر همسریابی شهرستان خرم آباد شهر دوره سایت همسریابی شهر دورود همسریابی شهر دلفان سایت همسریابی شهرستان سلسله همسریابی كوهدشت سایت همسریابی شهر آمل سایت همسریابی شهر بابل سایت همسریابی شهرستان بابلسر سایت همسریابی فريدونكنار سایت همسریابی بهشهر سایت همسریابی گلوگاه سایت همسریابی شهرستان تنكابن سایت همسریابی جويبار سایت همسریابی چالوس شهرستان رامسر سایت همسریابی ساري همسریابی شهرستان سواد كوه سایت همسریابی شهر قائم شهر همسریابی شهرستان محمود آباد سایت همسریابی نكا سایت همسریابی شهر نور سایت همسریابی شهرستان نوشهر سایت همسریابی شهرستان اراک سایت همسریابی شهرستان ساوه سایت همسریابی زرندیه سایت همسریابی شهرستان شازند سایت همسریابی شهرستان خمین همسریابی شهرستان دلیجان همسریابی محلات همسریابی شهر آشتیان همسریابی شهر تفرش همسریابی شهرستان کمیجان سایت همسریابی شهرستان خنداب سایت همسریابی شهرستان جزیره ابوموسي همسریابی شهر بندرعباس همسریابی شهرستان خمير همسریابی بستك همسریابی شهرستان بندر لنگه سایت همسریابی شهرستان پارسيان سایت همسریابی شهر جاسك سایت همسریابی شهرستان بشاگرد سایت همسریابی حاجي آباد سایت همسریابی رودان همسریابی شهر جزیره قشم سایت همسریابی شهرستان ميناب سایت همسریابی شهر سيريك همسریابی شهر اسدآباد شهرستان بهار سایت همسریابی شهرستان تويسركان همسریابی شهر رزن سایت همسریابی شهر كبودرآهنگ سایت همسریابی شهرستان ملاير شهرستان نهاوند سایت همسریابی شهر همدان سایت همسریابی شهرستان ابركوه سایت همسریابی شهر اردكان همسریابی شهر بافق همسریابی شهرستان تفت شهرستان خاتم سایت همسریابی شهرستان طبس شهرستان صدوق همسریابی شهر مهريز همسریابی شهر ميبد سایت همسریابی شهر يزد سایت همسریابی شهرستان فردیس سایت همسریابی اشتهارد همسریابی شهرستان طالقان همسریابی شهرستان نظرآباد همسریابی شهرستان کرج سایت همسریابی شهرستان هشتنگرد سایت همسریابی شهر ساوجبلاغ سایت همسریابی شهرستان خداآفرین همسریابی شهرستان خمارلو سایت همسریابی شهرستان قره آغاج همسریابی شهرستان سرعین سایت همسریابی شهر بوئین میاندشت سایت همسریابی شهر خور و بیابانک سایت همسریابی شهر خور همسریابی شهرستان فریدن همسریابی شهرستان داران سایت همسریابی شهر بدره همسریابی شهرستان سیروان همسریابی شهرستان لومار سایت همسریابی چرداول شهر سرابله سایت همسریابی عسلویه سایت همسریابی قرچک سایت همسریابی شهر پردیس سایت همسریابی شهرستان شهر جدید پردیس سایت همسریابی شهرستان بهارستان سایت همسریابی گلستان و نسیم شهر سایت همسریابی شهر پیشوا همسریابی شهرستان قدس سایت همسریابی ملارد سایت همسریابی شهر بن سایت همسریابی سامان سایت همسریابی شهرستان زیرکوه سایت همسریابی شهرستان حاجی آباد همسریابی شهر خوسف سایت همسریابی شهرستان داورزن سایت همسریابی فیروزه سایت همسریابی شهرستان باخرز همسریابی شهر خوشاب سایت همسریابی شهرستان سلطان آباد سایت همسریابی شهرستان راز همسریابی شهرستان رازوجرگلان سایت همسریابی کارون سایت همسریابی شهر کوت عبدالله سایت همسریابی شهرستان حمیدیه همسریابی شهرستان آغاجاری سایت همسریابی شهرستان باوی سایت همسریابی شهرستان ملاثانی همسریابی شهرستان سلطانیه سایت همسریابی میامی همسریابی شهرستان آرادان سایت همسریابی شهر فنوج سایت همسریابی شهرستان هامون سایت همسریابی محمدآباد سایت همسریابی نیمروز سایت همسریابی شهر ادیمی سایت همسریابی شهر میرجاوه همسریابی شهرستان قصرقند سایت همسریابی شهرستان هیرمند سایت همسریابی شهر دوست محمد سایت همسریابی شهر کنارک سایت همسریابی مهرستان سایت همسریابی شهر خرامه سایت همسریابی شهرستان گراش همسریابی کوار سایت همسریابی شهر آوج سایت همسریابی فاریاب سایت همسریابی شهرستان ارزوئیه همسریابی نرماشیر شهرستان فهرج همسریابی شهر رابر همسریابی شهرستان انار همسریابی لنده سایت همسریابی شهرستان چرام همسریابی شهر باشت همسریابی شهر گالیکش سایت همسریابی شهرستان گمیشان سایت همسریابی گمیشان تپه همسریابی شهر رومشکان سایت همسریابی شهرستان چقابل سایت همسریابی شهر سیمرغ سایت همسریابی کیاکلا سایت همسریابی میاندورود شهرستان سورک سایت همسریابی شهر عباس آباد سایت همسریابی فراهان سایت همسریابی شهر فرمهین سایت همسریابی شهر فامنین سایت همسریابی بهاباد سایت همسریابی شهرستان جزیره کیش سایت همسریابی شهر جزیره لاوان سایت همسریابی شهرستان جزیره هندورابی شهرستان جزیره شتور
سایت همسریابی شیدایی
همسریابی شهرستان جزیره لارک سایت همسریابی شهر جزیره هنگام همسریابی شهرستان جزیره تنب کوچک همسریابی شهر جزیره سیری همسریابی شهر جزیره فرور بزرگ سایت همسریابی جزیزه خارکو شهر جزیزه فارسی شهرستان جزیزه خارک همسریابی جزیزه عباسک همسریابی شهرستان پرند ﺱﺍیﺕ ﺵیﺩﺍیی

با میلیون ها کاربر در جهان ccleaner دانلود نرم افزار دانلود

خبر روز و فوری

مراغه
سایت ملی بلاگ
دانلود
سایت وبلاگ فارسی
سایت دانلود نرم افزار
ساخت وبلاگ
سایت دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه موبایل
ایجاد وبلاگ
سایت دانلود با لینک مستقیم
سایت ملی بلاگ

سایت همسریابی شیدایی
سایت همسریابی شیدایی
سایت همسریابی شیدایی
سایت همسریابی شیدایی


:: برچسب‌ها: سايت همسريابي شیدایی , همسریابی یابی شیدایی , همسریابی شیداییی , همسریابی شیدایی , صیغه شیدایی , همسریابی , همسریابی دوهمدم , همسریابی موقت , همسریابی سارا , همسریابی طوبی , همسریابی دوهمدل , همسریابی رایگان , همسریابی نازیار , همسریابی بهترین همسر , همسریابی ازدواج موقت در اصفهان , همسریابی ایرانیان خارج از کشور , همسریابی اصفهان , همسریابی ایرانیان , همسریابی اروپا , همسریابی اینترنتی , همسریابی ایران بیلد , همسریابی افغانی , همسریابی افغانستان , همسریابی آنلاین , همسریابی آلمان , همسريابي آنلاين , همسریابی آنلاین طوبی , همسریابی آنلاین رایگان , همسریابی آسان , همسریابی آرمان داوری , همسریابی آنلاین دوهمدم , همسریابی آنلاین+عکس , همسریابی آبادان , همسریابی بدون عضویت , همسریابی با شماره تلفن , همسریابی با شماره موبایل , همسریابی بین المللی , همسریابی با عکس , همسریابی برای مهاجرت , همسريابي بهترين همسر , همسریابی بهترین عشق , همسریابی با عکس و تلفن , همسریابی پیوند , همسریابی پاک ینه , همسریابی پرمننت , همسريابي پرمننت , همسریابی پروین زمانی , همسریابی پزشکان , همسريابي پاك ينه , همسریابی پاک اینه , همسریابی پولدار , همسریابی پوران , همسریابی توران , همسریابی تلگرام , همسریابی تبیان , همسریابی تبریز , همسریابی تهران , همسریابی توران 81 , همسريابي توران 81 , همسریابی تلفنی , همسريابي تهران , همسریابی ثبت نام , ثبت نام همسريابي , ثبت نام همسریابی طوبی , ثبت نام همسریابی موقت , ثبت نام همسريابي طوبي , ثبت نام همسریابی تبیان , همسریابی بدون ثبت نام , سایت همسریابی ثبت نام , همسریابی رایگان بدون ثبت نام , همسریابی+در+رشت+ثبت+رایگان+سایت+در , همسریابی جدید , همسریابی جفت , همسریابی جهانی , همسریابی جانبازان , همسریابی جفت در تلگرام , همسریابی جدید دوهمدم , همسریابی جهانی با عکس , همسریابی جمهوری اسلامی , همسریابی جوانان , همسریابی جهت ازدواج موقت , همسریابی چت , همسریابی چت روم , همسریابی چادری , همسریابی چهارمحال , همسريابي چت , همسریابی چیست , همسريابي چت روم , همسریابی چتی , همسریابی چینی , همسریابی چین , همسریابی حافظون , همسريابي حافظون , همسریابی حضوری , همسریابی حبیبیان , همسریابی ح , همسریابی حا , همسریابی حوزه علمیه , همسریابی حجت الاسلام , همسریابی حضوری در مسجد غدیر , حافظون همسریابی موقت , همسریابی خارج از کشور , همسریابی خارجی , همسریابی خاتون , همسریابی خواستگار , همسریابی خانم مقدم , همسریابی خوزستان , همسريابي خاتون , همسریابی خاتون طوبی , همسریابی خانه امید , همسریابی خراسان شمالی , همسریابی در آمریکا , همسریابی در کویت , همسریابی دائم , همسریابی دوباور , همسریابی در کانادا , همسریابی در تلگرام , همسریابی در ترکیه , همسریابی دو , همسریابی ذوهمدم , همسریابی دو همدم , همسریابی ذوهمذم , همسریابی ذایگان , سایت همسریابی ذو همدم , سایت همسریابی دوهمدم , سایت همسریابی ذوهمذم , همسریابی رایگان طوبی , همسریابی رایگان در مشهد , همسریابی رایگان دراصفهان , همسریابی رایگان با عکس , همسریابی رایگان صیغه ای , همسریابی رایگان همراه با عکس , همسریابی رشت , همسریابی رایگان موقت , همسریابی زنجان , همسریابی زاهدان , همسریابی زن , همسریابی زن بیوه , همسریابی زنان بیوه , همسریابی زانیار , همسریابی زنده باد , همسریابی زوج یابی , همسریابی زوج , همسریابی زن پولدار , همسریابی در ژاپن , سایت همسریابی ژاپن , سایت همسریابی ژاپنی , همسریابی سارا(جدید , همسریابی سارا رایگان , همسريابي سارا , همسریابی سایت , همسریابی سریع , همسریابی ساعتی , همسریابی سنندج , همسریابی سازمان ملی جوانان , همسریابی سایت طوبی , همسریابی شیدای , همسریابی شیدائی , همسریابی شيدايي , همسریابی شیراز , همسریابی شریک زندگی , همسریابی شماره تلفن , همسریابی شهرکرد , همسریابی شماره , همسریابی صیغه ای , همسریابی صیغه , همسریابی صاحبدلان , همسریابی صیغه ازدواج , همسريابي صيغه اي , همسریابی صیغه موقت , همسریابی صیغه ای تهران , همسريابي صيغه , همسریابی صیغه ای رایگان , همسریابی صیغه ای در اصفهان , همسریابی طهوران , همسریابی طوبی ورود اعضا , همسریابی طوبیگ , همسريابي طوبي , همسریابی طوبی 24 , همسريابي طوبی , همسريابي طوبي 24 , همسریابی طوبی موقت , همسریابی طوبي , همسریابی ظوبی , سایت همسریابی طوبی , همسریابی عکس , همسریابی عراق , همسریابی عربی , همسریابی عاشقانه , همسریابی عشق , همسریابی عاطفه 24 , عکسهای همسریابی , عکس همسریابی موقت , همسریابی در اذربایجان غربی , همسریابی اذربایجان غربی , همسریابی فوری , همسریابی فارس , همسریابی فوری با عکس , همسریابی فیس بوک , همسريابي فيسبوك , همسریابی فارسی , همسريابي فوري , همسریابی فارسی زبانان , همسریابی فیسبوکی , همسريابي فارسي , همسریابی قانونی , همسریابی قم , همسریابی قزوین , همسريابي قم , همسريابي قزوين , همسریابی ققنوس , سایت همسریابی قانونی , سایت همسریابی قم , همسریابی در قم , همسریابی در قزوین , همسریابی کانادا , همسریابی کاملا رایگان , همسریابی کرمان , همسریابی کرمانشاه , همسریابی کرج , همسریابی کاشان , همسریابی کردستان , همسریابی کل من , همسریابی کازرون , همسریابی کلوب , همسریابی گل من , همسریابی گل , همسريابي گل من , همسریابی گوهردشت , همسریابی گوگل , همسریابی گیلان , همسریابی گل من 2 , همسریابی گرگان , همسریابی گوگل رایگان , همسريابي گل , همسریابی لاوایران , همسریابی لاو , همسريابي لاو ايران , همسریابی لاویران , همسریابی لرستان , همسریابی لیلی و مجنون , همسریابی لبنان , همسریابی لاو ایرانیان , همسریابی لاهیجان , همسریابی لی مین هو , همسریابی موقت نگار , همسریابی موقت در کرمان , همسریابی موقت در مشهد , همسریابی مونس , همسریابی معلولین , همسریابی موقت رایگان , همسریابی موقت در اصفهان , همسریابی موقت اراک , همسریابی موقت در تهران , همسریابی نگار , همسریابی نبض احساس , همسریابی نیشابور , همسریابی نیمه گمشده , همسریابی ناشنوایان , همسریابی نهاد رهبری , همسریابی نیک , همسریابی نوران , همسریابی نظرات , همسریابی وزارت ورزش و جوانان , همسریابی و صیغه , همسریابی واقعی , همسریابی و ازدواج موقت , همسریابی وازدواج , همسریابی و دوست یابی , همسریابی و صیغه موقت , همسریابی ووهمدم , همسریابی وزارت جوانان , همسریابی وزارت ارشاد , همسریابی همدم , همسریابی همدل , همسریابی همراه با عکس , همسریابی همدان , همسریابی همسان , همسريابي همدم , همسریابی همراز , همسریابی همسر جون , همسريابي همدل , همسریابی همدم 2 , همسریابی یزد , همسریابی یارناز , همسریابی یاسوج , همسریابی یابی , همسریابی یک همدل , همسریابی یک همدل دات کام , همسریابی یک همدم , همسریابی بهترین , همسریابی یهترین همسر , همسريابي دو همدم mp3 , همسريابي شيدايي , همسريابي ايران 20 , همسريابي دائم 24ساعته , همسريابي طوبي24 , همسريابي 2همدم , همسريابي video , همسريابي پيوند ها ir , همسريابي رايگان , همسريابي موقت همسر یابی farsi , همسريابي دوهمدم , همسريابي ايران20 , همسريابي موقت رايگان , همسريابي دائم و صيغه يابي , همسريابي دو همدم , همسريابي طوبي ورود , همسريابي دو همدم معین mp3 , همسریابی ا , همسريابي ازدواج موقت 30gh , همسريابي اصفهان , همسريابي اصفها ني music feature audio , همسريابي اينترنتي , همسريابي الكتروسنتي , همسريابي اسلامي , همسريابي ايرانيان , همسريابي ايران زندگي , همسريابي اهواز , همسريابي آبادان , همسريابي اسان , همسريابي ايران , همسريابي ازدواج موقت , همسريابي ايران 20 12 , همسريابي ايران زندگي iran20 , همسريابي ازدواج موقت در تهران , همسریابی آ , همسریابی ب , همسريابي بزرگترين , همسريابي بيوه , همسريابي با عكس , همسريابي بهترين , همسريابي بهترین سایت , همسريابي بهترين همسر ايراني , همسریابی پ , همسريابي پيوند , همسريابي پيوند نيك , همسريابي پيوند ها , همسریابی ت , همسريابي تبيان , همسريابي توران81 , همسريابي توران , همسريابي تلگرام , همسريابي تصویری , همسريابي تبریز , همسريابي توران 81 سایت , همسریابی ث , همسريابي ثقافة , همسريابي ثنيان , همسريابي ثبت , همسريابي ثيمات , همسريابي ثقف , همسريابي ثبتارش , همسريابي ثدي , همسريابي ثامن , همسریابی ج , همسريابي جوجل , همسريابي جيميل , همسريابي جامعة , همسريابي جوج , همسريابي جو , همسريابي جورج , همسريابي جريدة , همسريابي جنايات , همسريابي جن , همسريابي جدارة , همسريابي جام , همسريابي جوک , همسریابی چ , همسريابي چگونه , همسريابي چاپار , همسريابي چگونگي , همسريابي چشم , همسريابي حافظون 4 , سايت همسريابي حافظون , همسریابی خ , همسريابي خارجي , همسريابي خواستگاري , سايت همسريابي خاتون , همسریابی د , همسريابي دوهمدل , همسريابي در تهران , همسريابي دوهمسان , همسريابي دوهم , همسريابي دو همدل 2سایت همسر یابی , همسريابي در مشهد , همسريابي در يزد mg , همسريابي دائم , همسريابي در كرج , همسريابي در اصفهان , همسريابي در اراك , همسريابي دو همسان , همسريابي دو همدل , همسريابي دو همدم mp3 youtube , همسریابی ذ , همسريابي ذا , همسريابي ذبح , همسريابي ذاك , همسريابي ذكريات , همسريابي ذكرى , همسريابي ذبحني , همسريابي ذاکرین , همسريابي ذرت , همسريابي ذهب , همسريابي ذوب , همسريابي ذكر , همسريابي ذذ , همسريابي ذهدل , همسریابی ر , سايت همسريابي رايگان , پيوند همسريابي رايگان mp3 , همسريابي رايگان mp3 , سايت همسريابي رشت , سايت همسريابي رايگان پيوند , سايت همسريابي رايگان mp3 , همسریابی ز , همسريابي زاهدان , همسریابی ژ , همسريابي ژله , همسريابي ژست , همسريابي ژاپن , همسريابي ژاله , همسريابي ژیلا , همسريابي ژنتیک , همسريابي ژ ә , همسريابي ژیمناستیک , همسريابي ژورنال , همسريابي ژئوفیزیک , همسریابی س , سايت همسريابي سارا , همسريابي سيرجان , همسريابي سايت , همسریابی ش , همسريابي شيراز , سايت همسريابي شيدايي همسریابی , گروه همسريابي شيدايي , سايت همسريابي شيراز , موسسه همسريابي شيدايي همسریابی , همسریابی ص , سايت همسريابي صيغه , سايت همسريابي صيغه اي , همسریابی ض , همسريابي ضحك , همسريابي ضمن , همسريابي ضيعة , همسريابي ضيعه , همسريابي ضرب , همسريابي ضلت , همسريابي ض10 , همسريابي ضض , همسريابي ضغط , همسريابي ضربدری , همسريابي ضب , همسریابی ط , همسريابي طوبا , همسریابی ظ , همسريابي ظحك , همسريابي ظريف , همسريابي ظهور , همسريابي ظرف , همسريابي ظظ , همسريابي ظالم , همسريابي ظز , همسريابي ظلت , همسريابي ظلم , همسريابي ظط , همسريابي ظظظ , همسريابي ظافر , همسريابي ظریف , همسریابی ع , همسريابي عكس , همسريابي عناكب , همسريابي عکس , همسريابي عالم , همسريابي عاجل , همسريابي عبد , همسريابي عمون , همسريابي عمرو , همسريابي عشق , همسريابي عرب , همسریابی غ , همسريابي غخع , همسريابي غخعفعلاث , همسريابي غوغل , همسريابي غخعفعذث , همسريابي غ8 , همسريابي غامبول , همسريابي غشاخخئشهمyahoomail , همسريابي غلاسة , همسريابي غشاخخ , همسريابي غدر , همسريابي غخعفعلا , همسريابي غرف , همسريابي غخ , همسريابي غرائب , همسریابی ف , همسريابي فيس , همسريابي فيلم , همسريابي فشار , همسريابي فارس , همسريابي فال , همسريابي فيروز , همسريابي فرارو , همسريابي فیلم , همسریابی ق , همسريابي قوقل , همسريابي قصة , همسريابي قياس , همسريابي قران , همسريابي قصص , همسريابي قیمت , همسريابي قيمزر , همسريابي قلم , همسريابي قطره , همسريابي قناة , همسریابی ک , همسريابي كرمانشاه , همسريابي كرج , همسریابی گ , همسريابي گوهردشت gohardasht , همسريابي گوگل , همسريابي گل من download , همسریابی ل , سايت همسريابي لاوايران , همسريابي لاوايران , سايت همسريابي لاو , همسریابی م , همسريابي موقت در تهران , همسريابي موقت , همسريابي مشهد , همسريابي مذهبی , همسريابي موقت در اصفهان , همسريابي مجاز , همسريابي موقت صيغه , همسريابي موقت مشهد , همسريابي موقت حافظون , همسريابي موقت در شيراز , همسريابي موقت تهران , همسريابي موقت همسر يابي iran20 , همسريابي موقت همسر یابی persian , همسريابي موقت همسر یابی , همسريابي موقت همسر يابي iran 2007 , همسریابی ن , همسريابي نيمه گمشده , سايت همسريابي نبض احساس , همسریابی و , سايت همسريابي وازدواج موقت , همسريابي و ازدواج , سايت همسريابي و ازدواج دائم , سايت همسريابي وزارت ورزش و , سايت همسريابي و ازدواج موقت , همسريابي و ازدواج موقت , همسریابی ه , همسريابي همسان گزيني , همسريابي هندوالان , همسريابي همسان 2 , همسریابی ی , همسريابي يوتيوب , همسريابي يلا , همسريابي ياهو , همسريابي يلاشوت , همسريابي يو , همسريابي يوت , همسريابي يوتيب , همسريابي يتيوب , همسريابي يوتوب , سایت همسریابی , همسریابی , همسریابی انلاین , همسریابی ازدواج موقت , همسریابی ا نلاین , همسریابی ا زدواج موقت , همسریابی آ‍ ‍نلاین , همسریابی پ‍ ‍یوند , همسریابی ح‍ ‍افظون , همسریابی د ر اصفهان , همسریابی در اصفهان , همسریابی ر ایگان , همسریابی ص‍ ‍یغه ای , همسریابی ط‍ ‍وبی , همسریابی م‍ ‍وقت , همسریابی م‍ ‍وقت رایگان , , صیغه یابی , صیغه , صیغه موقت , صیغه ساعتی , صیغه یابی تلگرام , صیغه یاب , صیغه مشهد , صیغه ایرانیان , صیغه در مشهد , صیغه اصفهان , صیغه ای , صیغه ارومیه , صیغه اصفهانی , صیغه اجباری همکارم برای شیطنت , صیغه اهواز , صیغه اجبارى همكارم براى شيطنت , صیغه ازدواج موقت , صیغه افغانی , صیغه آنلاین , صیغه آریا , صیغه آستان قدس رضوی , صيغه آنلاين , صيغه آستان قدس رضوي , صیغه آنلاین تصاویر , صیغه آبادان , صیغه آیه , صیغه آنلاین مشهد , صیغه آسان , صیغه بدون دخول , صیغه بندرعباس , صیغه بیرجند , صیغه با عکس , صیغه به انگلیسی , صیغه بوشهر , صیغه بدون اجازه پدر , صیغه با زن شوهردار , صیغه با دختر باکره , صیغه با غیر مسلمان , صیغه تهران , صیغه تلگرام , صیغه تبریز , صیغه تلفنی , صیغه تهران ساعتی , صيغه تهران , صیغه توبه , صيغه تفويض , صیغه تهران تلفن , صیغه تلفنی صحیح است , صیغه ثواب دارد , صیغه ثبت میشود , صیغه ثبت می شود؟ , صیغه ثواب داره , صیغه ثبت نام , صیغه ثبتی , صیغه ثبت , ثبت نام صیغه موقت , ثبت صیغه موقت , ثبت نام صیغه ساعتی , صیغه جوان , صیغه جهرم , صیغه جدید , صیغه جایی ثبت میشود , صيغه جيست , صیغه جو , صیغه جهاد , صیغه جدایی , صیغه جامعه الزهرا , صيغه جاهزه للسيره الذاتيه , صیغه چیست , صیغه چت , صیغه چند ساعته , صيغه چت , صیغه چت روم , صیغه چگونه است , صیغه چگونه باطل میشود , صیغه چه شرایطی دارد , صیغه چه حکمی دارد , صيغه چند ساعته , صیغه حلال , صیغه حافظون , صیغه حرم امام رضا , صیغه حرام است , صيغه حافظون , صیغه حرام است یا حلال , صیغه حرم رضوی , صیغه حلال است , صیغه حرم , صیغه حلال یا حرام , صیغه خانه , صیغه خواهر زن , صیغه خواهر برادری چیست؟ , صیغه خواندن , صیغه خونه ملی ایران , صیغه خواهر برادری , صیغه خانه در مشهد , صیغه خانه های مشهد , صیغه خانه مشهد , صیغه در تهران , صیغه در قم , صیغه در تبریز , صیغه در اصفهان , صیغه در شیراز , صیغه در تلگرام , صیغه دات کام , صیغه در قرآن , صیغه در ارومیه , صیغه ذبح قربانی , صیغه ذکر , صيغه ذكر الله , صيغه ذاتيه , ذکر صیغه محرمیت , ذکر صیغه عقد موقت , ذكر صيغه موقت , ذكر صيغه محرميت , ذکر صیغه ی محرمیت , ذکر صیغه عقد , صیغه رایگان , صیغه رشت , صیغه رایگان در تهران , صیغه رسمی , صيغه رساله للشيخ , صیغه رضوی , صيغه رايگان , صيغه رشت , صیغه روزانه , صیغه رسمی تهران , صیغه زن , صیغه زن شوهردار , صیغه زن غیر مسلمان , صیغه زاهدان , صیغه زنجان , صیغه زن بیوه , صيغه زواج المتعه , صیغه زنان , صیغه زن مطلقه , صیغه زنان بیوه , ژن صیغه ای , صیغه ساعتی در مشهد , صیغه ساعتی در تهران , صیغه ساعتی اصفهان , صیغه ساعتی در کرمان , صیغه سرا , صیغه ساعتی تهران , صیغه ساعتی مشهد , صیغه ساعتی در رشت , صیغه ساعتی تلگرام , صیغه شیراز , صیغه شدن , صيغه شهاده خبره , صیغه شرعی , صيغه شهاده خبره لمحاسب , صيغه شيراز , صيغه شكوى , صیغه شدن دختر , صیغه شدم , صیغه صلاق , صیغه صوتی , صرف صیغه های عربی , دفتر امور صیغه صحن کوثر , صيغه ضمانه , صيغه ضمانه تجاريه , صيغه ضمان , صيغه ضايعه , ضرورت صیغه , ضررهای صیغه , ضوابط صیغه , ضرورت صیغه در اسلام , ضرر صیغه , ضرر صیغه موقت , صیغه طلاق , صیغه طهوران , صیغه طلاق خلع , صيغه طلاق , صیغه طلاق شرعی , صيغه طلاق شرعی , صیغه طلاق غیابی , صيغه طلب وظيفه , صيغه طلب نقل , صيغه طلب اجازه , صیغه ظهار , صیغه ظلاق , ظهور صیغه امر در وجوب , شکل ظاهری صیغه نامه , صیغه عقد موقت , صیغه عقد دائم , صيغه عقد , صيغه عقد عمل , صيغه عقد زواج عرفى , صیغه عقد اخوت , صيغه عزاء , صيغه عقد ايجار , صيغه عقد الزواج , صيغه عقد شراكه بين اثنين , صیغه غیر مدخوله , صیغه غیر حضوری , صیغه غیابی , صیغه غیر مدخوله چیست , صیغه غیر مدخوله یعنی چه , صیغه غیر دائم , صیغه غیر باکره , صیغه غیر دایم , صیغه غرب تهران , صیغه غیر اهل کتاب , صیغه فوری شیراز , صیغه فوری , صیغه فیس بوک , صیغه فارسی , صیغه فوری در تهران , صیغه فوری در مشهد , صیغه فوری تهران , صیغه فاحشه , صيغه فضولي , صیغه فعل های عربی , صیغه قم , صیغه قم شماره , صیغه قزوین , صیغه قمی , صيغه قم , صيغه قايمه العروسه , صیغه قانونی , صیغه قسم , صیغه قبل از ازدواج , صیغه قدس رضوی , صیغه کرمان , صیغه کرج , صیغه کرمانشاه , صیغه کاشان , صیغه کوتاه مدت , صیغه کردم , صیغه کجا پیدا میشه , صیغه کاشمر , صیغه گیلان , صیغه گرگان , صیغه گناه است , صیغه گچساران , صیغه گرام , صیغه گناه دارد , صیغه گروه , صیغه گناباد , صيغه گيلان , صیغه گروهی , صیغه لوکس , صيغه للصلاة على رسول الله , صيغه للصلاة على النبى الصحيحه , صیغه لفظی , صیغه لرستان , صيغه لويس , صيغه لامانع , صيغه لدعوة زفاف , صيغه لعيد الام , صيغ الصلاة على سيدنا محمد , صیغه محرمیت , صیغه موقت تهران , صیغه موقت در تهران , صیغه میشم , صیغه میخوام , صیغه موقت در قم , صیغه موقت مشهد , صیغه موقت تلگرام , صیغه نامه , صیغه نگار , صیغه نامه موقت , صیغه نامه برای هتل , صیغه نذر چگونه است , صیغه نذر , صیغه نامه رسمی , صیغه نذر چیست , صيغه نذر , صيغه نامه محضري , صیغه واقعی , صیغه و ازدواج موقت , صيغه و ازدواج موقت , صیغه و ازدواج موقت تهران , صیغه و همسریابی , صيغه وصل الامانه , صیغه و شرایط آن , صیغه و متعه , صیغه و ازدواج موقت اینترنتی , صيغه ورقه زواج عرفى , صیغه همدان , صیغه های عربی , صیغه های تبریز , صیغه های ماضی و مضارع , صیغه های مضارع عربی , صيغه هاي عربي , صیغه های عربی دوم راهنمایی , صیغه های مضارع , صیغه های عربی سوم راهنمایی , صیغه های فعل مضارع , صیغه یابی مشهد , صیغه یابی در قم , صیغه یابی در تهران , صیغه یابی رایگان , صیغه یاب تلگرام , صیغه یابی تبریز , صیغه یاب رایگان , صيغه با عكس همسر يابي farsi , صيغه خانم 30 ساله , صيغه در تهران , صيغه محرميت , صيغه عقد زواج عرفي doc , صيغه در مشهد adsl , صيغه موقت , صيغه يابي رايگان , صيغه الصلاه علي النبي , صيغه ايرانيان , صيغه در آستان قدس رضوي , صيغه التشهد في الصلاه , صيغه يابي حافظون , صيغه عقد مشاركه , صيغه شهاده عمل , صيغه عقد زواج المتعه , صيغه در مشهد , صيغه موقت همسر یابی farsi , صيغه با عكس همسر يابي farsi dictionary , صیغه ا , صيغه اصفهان , صيغه الوصيه الشرعيه , صيغه استقاله من العمل , صيغه الاستغفار , صيغه الاذان , صيغه الزواج العرفي , صيغه ايصال الامانه , صيغه المبالغه , صيغه اخلاء طرف , صيغه اعلام وراثه , صيغه الاستقاله , صيغه اي زن , صيغه انذار , صيغه العقد العرفي , صيغه استقاله , صيغه الزواج , صيغه ايرانيان tehran , صیغه آ , صیغه ب , صيغه بطاقه دعوه زواج , صيغه بدون دخول غرف شات 12 فى الياهو , صيغه بيان مفردات مرتب , صيغه بيانات طالب , صيغه بلي 2 تشغيل العاب usb , صيغه برامج الايفون , صيغه بيونسي , صيغه بازن شوهردار , صيغه برادري , صيغه بوشهر24 , صيغه با فيديو , صيغه با عكس , صيغه بطاقه دعوه مواليد , صيغه بدون دخول , صيغه با عكس همسر ياسر , صيغه با عكس همسر يابي , صيغه با عكس همسر يابي persian , صیغه پ , صيغه پرسپولیس , صيغه پخش , صيغه پارس , صيغه پرده , صيغه پيشخوان , صيغه پلیس , صيغه پنبه , صيغه پیام , صيغه پارتي , صيغه پرداخت , صيغه پیشخوان , صيغه پستانهای , صيغه پورن , صيغه پليس , صيغه پدر , صیغه ت , صيغه تعريف بالراتب , صيغه تنازل عن شقه , صيغه توكيل خاص , صيغه تقرير ضد موظف , صيغه تكبير العيد الاضحي , صيغه تهنئه شهر رمضان المبارك , صيغه تمويل المقاوله , صيغه تشهد الصلاة , صيغه توكيل عام رسمي , صيغه تظلم , صيغه تنازل قانونيه , صيغه توكيل , صيغه تنازل , صيغه تشهد , صيغه تنازل الزوجه عن قائمه المنقولات , صيغه تنازل عن عقار , صيغه توكيل بيع شقه , صيغه تهران تلفن , صیغه ث , صيغه ثاني اكسيد الكربون في , صیغه ج , صيغه جمع تبرعات , صيغه جاهزه لاستماره بحث اجتماعى , صيغه جزيييه للكلور و الكربون , كلور + كربون صيغه جزيئي , صيغه جارنيه اشقر رمادي , صیغه چ , صيغه چيست؟ , صيغه چت روم , صیغه ح , صيغه حلال در تهران , صيغه حسن سيره وسلوك , صيغه حسابيه , صيغه حلال , صيغه حلال در شمرون , صیغه خ , صيغه خطاب نقل , صيغه خانه , صيغه خطاب طلب اجازه , صيغه خواهر برادري , صيغه خواندن , صيغه خطاب تظلم , صيغه خطاب للسفاره , صيغه خانم , صيغه خطاب تفويض , صيغه خطاب استرحام , صيغه خطاب الشكوى , صيغه خانم 30 ساله عكس , صيغه خطاب , صيغه خانم 20 ساله , صيغه خانه مشهد , صيغه خطاب تجديد عقد , صيغه خطاب للجوازات , صيغه خانم 18 , صيغه خطاب نقل موظف , صیغه د , صيغه دعوي ضم حضانه , صيغه دائم , صيغه دعوي طلاق للضرر , صيغه دعوه عقد قران , صيغه دختر باكره , صيغه دات كام , صيغه دعوي صحه توقيع , صيغه در اسلام , صيغه در قم , صيغه دعوي بطلان عقد بيع , صيغه در شيراز , صيغه دعوه فرح , صيغه دعوه عيد ميلاد , صيغه دعوه حفل تخرج , صيغه در يزد , صيغه دعوي صحه ونفاذ سياره , صیغه ذ , صيغه ذا , صيغه ذبح , صيغه ذاك , صيغه ذكريات , صيغه ذكرى , صيغه ذبحني , صيغه ذاکرین , صيغه ذرت , صيغه ذهب , صيغه ذوب , صيغه ذكر , صيغه ذذ , صيغه ذهدل , صیغه ر , صيغه رساله ضم الخدمة , سايت صيغه رايگان , صيغه رساله شكر , زن صيغه رشت , صیغه ز , صيغه زن بيوه , صيغه زواج المتعة , صيغه زن شوهر دار , صيغه زنان , صيغه زن و مرد سك30 بدون فيلتر , صيغه زن , صيغه زواج عرفى , صيغه زن شوهردار , صيغه زواج المتعه باللغه الانكليزيه , صیغه ژ , صيغه ژله , صيغه ژست , صيغه ژاپن , صيغه ژاله , صيغه ژیلا , صيغه ژنتیک , صيغه ژ ә , صيغه ژیمناستیک , صيغه ژورنال , صيغه ژئوفیزیک , صیغه س , صيغه ساعتي درتلگرام , صيغه سايت همسر يابي بهترين همسر طوبي 24 , صيغه سيره ذاتيه جاهزه , صيغه سي في عربي , صيغه سند قبض نموذج , صيغه ساعتي در تهران , صيغه ساعتي , صيغه سرا , صيغه سايت , صيغه سند صرف , صيغه سي في , صيغه سيره ذاتيه , صیغه ش , صيغه شهادات الخبره , صيغه شكوي لوزير , صيغه شهاده الخبره , صيغه شهاده تقدير , صيغه شدن با زن شوهردار حشری , صيغه شهاده شكر , صيغه شهاده راتب , صيغه شكوا , صيغه شرعي , صيغه شهاده تدريب , صيغه شهادة ضمان , صيغه شدن , صيغه شهاده خبره حكوميه , صيغه شهاده تقدير للموظف المثالي , صيغه شهاده تقدير امهات , صیغه ص , صيغه صيغه مشهد , صيغه صلاه علي النبي فوائد , صيغه صلاه علي النبي , صیغه ض , صيغه ضمان حقوق , صیغه ط , صيغه طلب مساعده , صيغه طلب زياده راتب , صيغه طلب نقل موظف , صيغه طلب انهاء خدمه , صيغه طلب شراء , صيغه طلب الزياده , صيغه طلب وظيفة , صيغه طلب ارض استثناء , صيغه طلب تقصير جلسه , صيغه طلب انتداب , صيغه طلب سلفه , صيغه طلب تعيين , صيغه طلب رسمي , صيغه طلب , صيغه طلب مساعده ماليه , صيغه طلاق eminem , صيغه طلب اجازة من مدير الشركة , صیغه ظ , صيغه ظحك , صيغه ظريف , صيغه ظهور , صيغه ظرف , صيغه ظظ , صيغه ظالم , صيغه ظز , صيغه ظلت , صيغه ظلم , صيغه ظط , صيغه ظظظ , صيغه ظافر , صيغه ظریف , صیغه ع , صيغه عقد بيع شقه تمليك , صيغه عرض سعر نموذج , صيغه عقود الشركات , صيغه عقد شركه تضامن , صيغه عقد عمل contract , صيغه عقد موقت , صيغه عقد شراكه , صيغه عقد اداره , صيغه عقد اتفاق , صيغه عقد زواج عرفي , صيغه عقد بيع ارض , صيغه عقد بيع شقه , صيغه عقد ايجار شقه مفروشه , صیغه غ , صيغه غاز الكلور , ماهي صيغه غاز البوتان , صیغه ف , برنامج محول صيغه فيديو , صيغه فوري , صیغه ق , صيغه قائمه منقولات زوجيه , صيغه قائمه الزواج , صيغه قران , صيغه قمي , صيغه قائمه منقولات , صیغه ک , صيغه كتابه شهاده خبره , صيغه كتابه السيره الذاتيه , صيغه كردن دختر باكره , صيغه كروت افراح , صيغه كرت فرح , صيغه كلور الهيدروجين , صيغه كتابه خطاب نقل موظف , صيغه كرمان , صيغه كتب الكتاب , صيغه كتابه تقرير , صيغه كتابه محضر اجتماع , صيغه كردن در مشهد , صيغه كردن دختران , صيغه كرج , صيغه كردن زنان , صيغه كتاب , صيغه كردن , صيغه كتابه اعلان عن عقارات , صيغه كتابه استلام عهده , صيغه كردن زن 30ساله , صیغه گ , صيغه گيشا , صیغه ل , صيغه لممنوع اصطحاب الاطفال , صيغه لفت نظر معلم , صيغه لاتفاق الطلاق , صيغه للدعوات الزفاف , صيغه لبنان , صیغه م , صيغه موقت تهران , صيغه موقت اصفهان , صيغه مشهد تلفن , صيغه مخالصه نهائيه , صيغه منتهي الجموع , صيغه محرميت خواهر برادري , صيغه مفردات مرتب , صيغه مبالغه , صيغه محضر تحقيق , صيغه مشهد مقدس video , صيغه مشهد , صيغه مفردات المرتب , صيغه موقت در قم , صيغه موقت در مشهد , صيغه موقت دختر , صيغه موقت ازدواج , صيغه مشهد راتب صيدلى , صیغه ن , صيغه نامه رسمي , صيغه نغمه الايفون , صيغه نعي مسيحيه , صيغه نودونه ساله , صيغه نامه , صيغه نقل , صيغه نغمات الايفون , صيغه نگار , صيغه نعي , صیغه و , صيغه وكاله شرعيه , صيغه وصل امانه , صيغه وكاله عامه , صيغه وصيه , صيغه وازدواج موقت , صيغه وكاله , صیغه ه , صيغه همسر يابي , صيغه همدان , صيغه هاي فعل مضارع , صيغه هاس , صيغه همسر , صیغه ی , صيغه يابي , صيغه ياب , صيغه يك ساعته , صيغه ي محرميت , صيغه يا ب جنده , صيغه يزد , صيغه ي ايرانيان , صيغه يابس , صيغه يابي در قم , صيغه يك روزه , صيغه يك روز , صيغه يابي تهران , صيغه ياب واقعی , صيغه يابي مشهد , صيغه يابي اراك , صیغه در ایران , صیغه سندی , زنان صیغه ای , ازدواج موقت صیغه در ایران , صیغه شدن الهام چرخنده , صیغه در کوپه , زن صیغه , مستند صیغه , صیغه , صیغه عقد , صیغه جواب عمل , صیغه ای میخوام , صیغه ا ی میخوام , صیغه ا ی , صیغه ب‍ ‍رادری , صیغه برادری , صیغه ت‍ ‍هران , صیغه ج‍ ‍واب عمل , صیغه د ر مشهد , صیغه د ات کام , صیغه د ر تهران , صیغه س‍ ‍اعتی , صیغه ق‍ ‍انونی , صیغه م‍ ‍حرمیت , صیغه م‍ ‍وقت , صیغه م‍ ‍وقت در تهران , صیغه م‍ ‍بالغه , صیغه مبالغه , صیغه م‍ ‍یشوم , صیغه میشوم , صیغه ی‍ ‍ابی , ,
:: بازدید از این مطلب : 2291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شیدایی
سایت همسریابی شیدایی

سایت شیدایی سایت همسریابی سایت ازدواج موقت تبادل لینک هوشمند سایت تبادل لینک اتوماتیک تبادل لینک اتوماتیک دانلود آهنگ جدید سایت فروشگاه یاهُوَ سایت دوهمدم توران بهترين همسر همسريابي شيدايي سایت طوبی سایت سارا سایت همسریابی دو همدل بهترین سایت همسر یابی سایت همسر یابی رایگان لاو ایران سایت همسریابی دوآشنا همسريابي دوباور سایت همسریابی موقت سایت همسان گزینی سایت تبادل لینک رایگان سایت همسریابی مونس یاب سایت همسریابی استان اصفهـان همسریابی استان زنجــان سایت همسریابی سيستان و بلوچستان استان كرمان استان گلسـتان سایت همسریابی شهرستان خوي شهرستان شاهين دژ همسریابی كاشان سایت همسریابی شهرستان گلپايگان همسریابی شهرستان خوانسار سایت همسریابی شهر مهران همسریابی شهر جم سایت همسریابی فيروزكوه سایت همسریابی شهرستان مانه و سملقان سایت همسریابی شهر سرخس سایت همسریابی قائنات همسریابی شهر دزفول همسریابی شهرستان زنجان سایت همسریابی شهر دامغان همسریابی شهرستان پاسارگاد همسریابی بوئين زهرا سایت همسریابی ريگان همسریابی شهرستان راميان همسریابی شهرستان مينو دشت سایت همسریابی شهرستان بندر انزلي همسریابی شهر صومعه سرا همسریابی شهر لاهيجان شهرستان ازنا همسریابی شهرستان دوره سایت همسریابی شهر فريدونكنار سایت همسریابی شهر نكا همسریابی شهر خمير شهرستان بستك همسریابی رودان سایت همسریابی شهر اردكان همسریابی موقت



:: بازدید از این مطلب : 1565
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد